Het Honda CBR600F/FS Topic deel 94 "Laatste stuiptrekking"

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

Jurgen, 2/3 deel van je grind ziet vanaf vandaag weer daglicht :P
Dat heeft bijna een jaar in die bigbags gezeten... _O-

Mjah, ik was er vanaf en daar ging het om. Vanmorgen even de groene aanslag ingespoten met gif en het is nu al bijna weg. (m'n longen ook, maar die waren toch al niet al te best meer zoals je wel kon horen)

Mevrouw Mini blij met de compu?
 
Dat heeft bijna een jaar in die bigbags gezeten... _O-

Mjah, ik was er vanaf en daar ging het om. Vanmorgen even de groene aanslag ingespoten met gif en het is nu al bijna weg. (m'n longen ook, maar die waren toch al niet al te best meer zoals je wel kon horen)

Mevrouw Mini blij met de compu?

ja der is hier nog zoveel te doen om het huis :P de rest van het grind zal ook nog wel minimaal een half jaar in de bigbags zitten :+

en ze heeft er nog niet echt achter gezeten geloof ik, dus weet niet zal wel goedkomen denk ik :Y
 
Mijn F1 heeft aan de uiteinden van de rubberen handvatten soort van dopjes zitten die inmiddels helemaal verroest zijn. Zijn hier vervangende doppen voor te krijgen?
 
Mijn F1 heeft aan de uiteinden van de rubberen handvatten soort van dopjes zitten die inmiddels helemaal verroest zijn. Zijn hier vervangende doppen voor te krijgen?
:Y Ik denk dat je je stuurgewichtjes bedoeld. Die kan je in alle soorten maten en smaken krijgen. Anders zijn een setje bar-end spiegels ook een leuke optie.. :P
 
stuurgewichtjes? ze wegen namelijk niks die doppies.

En wat zijn bar-end spiegels? plaatje? :)

Edit: weet inmiddels wat bar-end spiegels zijn. Lijkt me niet echt wat. Waar koop ik die stuurgewichtjes in NL voor een F1?
 
Laatst bewerkt:
stuurgewichtjes? ze wegen namelijk niks die doppies.

En wat zijn bar-end spiegels? plaatje? :)

Edit: weet inmiddels wat bar-end spiegels zijn. Lijkt me niet echt wat. Waar koop ik die stuurgewichtjes in NL voor een F1?

Vandaar de :P

Ff iets magisch gedaan. Ik werk met computers dus vandaar dat ik dit kan.
Op deze pagina www.google.nl heb ik "stuurgewichtjes cbr" ingetikt en toen op enter gedrukt.

Komt er een lijstje met resultaten en wat denk je...

Deze link eens aangeklikt: Alles op het gebied van motoren | Kalsbeek Motoren
Maar er staan er nog veel meer hoor. :Y

:P succes er mee!
 
Vandaar de :P

Ff iets magisch gedaan. Ik werk met computers dus vandaar dat ik dit kan.
Op deze pagina www.google.nl heb ik "stuurgewichtjes cbr" ingetikt en toen op enter gedrukt.

Komt er een lijstje met resultaten en wat denk je...

Deze link eens aangeklikt: Alles op het gebied van motoren | Kalsbeek Motoren
Maar er staan er nog veel meer hoor. :Y

:P succes er mee!
Jahoor, de computer nerd weer in actie...

Je moet je wel realiseren dat niet iedereen kan toveren met zo'n toetsenbord hè :/
 
Je hebt gelijk, ik was lui het was laat, etc.

Ik ga ff op ebay rondneuzen, staan ook nog leuke spiegels, koppelingshendels etc.

Weet iemand of er een alternatieve achterkant is voor de F1? Dat is het enige onderdeel dat me echt niet bevalt qua uiterlijk.
 
Laatst bewerkt:
:W

weer lekker gereden vandaag :] kan wel merken dat het asfalt nog niet echt warm is :P maar het gevoel zit er weer lekker in :Y gaat beter als vorig jaar
 
:W :W

Beugeltje waar de kentekenplaat mee vast zat is afgebroken, gelukkig plaat nog wel teruggevonden, maar dat wordt dus wat nieuws fixen komende week :/
 
:W :W

Beugeltje waar de kentekenplaat mee vast zat is afgebroken, gelukkig plaat nog wel teruggevonden, maar dat wordt dus wat nieuws fixen komende week :/
Ducttape_grijs.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan