Het Honda CBR600RR Racing Topic - deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiesmorgens allemaal! :W

Postje 2500, wie wordt de topicator voor deeltje 8???? :P
 
Laatst bewerkt:
Jezus _O-
Jij kan ook niet ff rustig aan beginnen en ff kijken of je het na een paar keer nog steeds leuk vind. Je gaat er gelijk volgas tegenaan. Blijft altijd leuk om dat te lezen :Y 8-)
Als ik 't niet leuk vindt is in ieder geval m'n fiets weer in orde voorlopig *D Dus zo'n slechte investering is 't niet. Maar ik ga 't zeker wel een tijdje volhouden. Ik glunderde helemaal toen ik die bergjes af reed. Vond 't gewoon echt kicke :Y Wil 't minimaal 2 keer per week en als m'n tijd 't toelaat 3 keer per week gaan doen. Ik ga ook een lichtgewicht fietsendrager kopen voor op de trekslet zodat ik naar andere parcours kan rijden. Zo hebbie leuke duinparcours en op de veluwe bij Karen is een parcour. En dan hebbie nog de Posbank waar ik waarschijnlijk deze zomer wel een keer naartoe ga.
 
Wow, dat is fucking snel :o . Respect :} . Of het fading is weet ik niet hoor, ik rijd tenslotte ook maar een 2.01 en geen 1.55 zoals Patrick van den Goorbergh ;). Kan het ook mis hebben :P. Maar op de één of andere manier moet ik hem voor mijn gevoel wel verder in knijpen als ik een aantal keren op de haarbocht ben afgekomen en ik moet afremmen ? .

Misschien is het met het verversen van de vloeistof wel weg, wie zal het zeggen. Heb trouwens ook geen idee hoe lang deze vloeistof er al in zit.
Je had sowieso al je sappen moeten vervangen toen je die motor kocht, want je weet nooit hoe lang iets er in zit :P Maar kan hoor, misschien zit er wat lucht in en ben je met ontluchten klaar. Maar ik zou gewoon nieuwe 5.1 erin pleuren ;)
 
Dat is ook een goed idee. Ik denk dat ik morgen ook maar 3 uur ga werken, helaas wel 8 uur aanwezig zijn :(


:+
Ik denk dat ik vandaag maar eens een spons over m'n MTB haal en de Nobby Nic en Racing Ralph eronder ga zetten :) Owja en effe werken internetten natuurlijk :P
 
Zo dan ik ben afgezet :o Someone pulled a Dicky on me :+

Net een site gevonden waar ik voor een set 55 betaal i.p.v. 45 per band _O- Nahja dan weet ik dat voor de volgende keer :+

Haastige spoed is...............................(net als te hard remmen in de regen) O-) ;)
 
Als laatste post maar ff een ploatje en dan verder in deeltje 8 (zal Dani leuk vinden)

full


:W

ps. hier mag een SLOTJE op :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan