Het jaloerse koekblik en ik

michielg

MF'er
25 feb 2010
173
0
Amsterdam
De file, een grote ergernis voor koekblik minnend Nederland. Voor motorrijders is het echter een stuk minder erg; lekker tussen het plaatmetaal doorweven :] en voor je het weet ben je met een glimlach op je gezicht uit de file en schiet het landschap weer langs je heen. :W Helaas gaat dit niet altijd op en zijn er automobilisten die dit gevoel ook willen hebben :N en denken dat als ze met hun wagen ook weven ze dezelfde glimlach als de motormobilist zullen krijgen. :?

Zo ook eergisteren toen ik, in goed humeur, de file op de a10 nabij de coentunnel doorkliefde. Ventje 8-) ziet me in z'n spiegel, ventje zet z'n wagen (vanaf de middelste baan) een stuk naar links zodat hij de doorgang voor mij blokkeert, :N ventje kijkt nog eens in z'n spiegel en tadaa, warempel, hij zit te glimlachen. :) Ik besluit om mijn motor eens wat toeren te laten maken zodat meneer doorheeft dat ik er langs wil *O* en ik toeteren zo onbeschoft vind, maar niks mocht baten en de doorgang werd professioneel geblokkeerd. |( Dit duurde een minuut of 3, en meneer zorgde natuurlijk wel dat hij precies zij aan zij met de auto aan zijn linkerzijde bleef. :j Tot mijn stomme verbazing zit het mannetje iedere 20 seconden breed glimlachend *D in zijn spiegel te kijken hoe ik er niet langs kan. '( Mijn glimlach bevond zich ondertussen een aantal kilometers verderop. :(

Nou wil het geval dat dit sujet zijn raampje wagenwijd open had, en ik een systeem helm op had, :+ de ideale combinatie voor een duivels plan. }) Dus begon ik alvast te sparen in mijn spuugdeposito. :9~ Mijn glimlach had ondertussen besloten zich weer te melden. ;) Langzaam gingen de kleppen van mijn helm en spuugsluis open O-) en PATS! besluit een insect een bad te nemen in mijn mond. :r Meneer kon dit natuurlijk zo goed waarderen dat hij besloot dat hij na dit intermezzo weer in de rij kon aansluiten en genoeg plezier had beleefd voor de rest van de week. :z Mijn glimlach was weer weg :/ en berustte me in de situatie. Ik mocht er langs en bij de gratie :} van deze asomobilist kon ik mijn weg vervolgen, maar de lol was er wel weer even vanaf. -O-

goed, meer verschillende smileys kon ik echt niet kwijt.

p.s. gebaseerd op een waargebeurd verhaal :$
 
Waarom zijn die mensen altijd zo enorm zielig? Koop dan zelf een motor / ga je motorrijbewijs halen. Mogen ze waarschijnlijk niet van moeder de vrouw / het vriendinnetje die de dienst uitmaakt.

Dat soort meisjes hebben altijd een enorme fantoompijn: ze hebben pijn aan hun piemel :+ Maar nog steeds een grotere lul dan dit soort mannetjes...
 
Laatst bewerkt:
Had je niet heel toevallig een banaan bij je?
Zo ja dan was dat voor jouw een uitstekend moment om eens lekker EN gezond te doen :+
Jammie jammie een banaantje *D
 
Laatst bewerkt:
Waarom zijn die mensen altijd zo enorm zielig? Koop dan zelf een motor / ga je motorrijbewijs halen. Mogen ze waarschijnlijk niet van moeder de vrouw / het vriendinnetje die de dienst uitmaakt.

Gaat denk ik meer in de trant van "ik er niet door, hij ook niet!" Heel zielig altijd.
 
Jammer. Erg jammer dit soort figuren, maar ik kom ze ook wel tegen.

Grootste kanshebbers op achteloos of gericht te veel de verkeerde kant op staan:

- Blauwe nummerplaten;
- Duitse/Poolse nummerplaten;
- Vrouwentractoren (aka SUV)

Het went.
 
Jammer. Erg jammer dit soort figuren, maar ik kom ze ook wel tegen.

Grootste kanshebbers op achteloos of gericht te veel de verkeerde kant op staan:

- Blauwe nummerplaten;
- Duitse/Poolse nummerplaten;
- Vrouwentractoren (aka SUV)

Het went.

Dit was een +-30 jaar oude vent in een volvo. Bij suv's houd ik er inderdaad wel rekening mee.

Zie ik een duitser of taxi op de snelweg dan zet ik hem per direct op de vluchtstrook, hou mijn toeter ingedrukt ter afwending van direct (levens) gevaar, wacht 10 minuten tot het gevaar geweken is en vervolg mijn weg
 
Zie ik een duitser .. op de snelweg dan zet ik hem per direct op de vluchtstrook, hou mijn toeter ingedrukt ter afwending van direct (levens) gevaar, wacht 10 minuten tot het gevaar geweken is en vervolg mijn weg

Klopt. Je weet nooit die wel of niet een kuil heeft gegraven ...
 
Dit was een +-30 jaar oude vent in een volvo. Bij suv's houd ik er inderdaad wel rekening mee.

Zie ik een duitser of taxi op de snelweg dan zet ik hem per direct op de vluchtstrook, hou mijn toeter ingedrukt ter afwending van direct (levens) gevaar, wacht 10 minuten tot het gevaar geweken is en vervolg mijn weg

_O-
 
Ach ja, yupje met leaseauto die nog niet op z'n bek is gegaan en dus grootheidswaanzin heeft.
Gok ik.
Ooit ook eentje in een Golf gehad die moedwillig en theatraal vanuit z'n raampje en kijkend in z'n spiegel iets richting mij probeerde te laten 'vliegen' op de snelweg.
Ben er rustig voorbij gegaan en heb m'n duim opgestoken in de trant van "Zo hee, jij bent echt goed".
Had even in m'n hoofd om opgefokt te reageren maar eigenlijk moet je ze gewoon vernederen. Pinkje opsteken werkt ook goed (Cayenne rijder stuiterde zowat door z'n auto en moest toen bewijzen dat ie een snelle auto had.... in zijn ogen. duurde ff voor ie me weer voorbij kwam toen ik verderoop rustig reed).
 
De file, een grote ergernis voor koekblik minnend Nederland. Voor motorrijders is het echter een stuk minder erg; lekker tussen het plaatmetaal doorweven :] en voor je het weet ben je met een glimlach op je gezicht uit de file en schiet het landschap weer langs je heen. :W Helaas gaat dit niet altijd op en zijn er automobilisten die dit gevoel ook willen hebben :N en denken dat als ze met hun wagen ook weven ze dezelfde glimlach als de motormobilist zullen krijgen. :?

Zo ook eergisteren toen ik, in goed humeur, de file op de a10 nabij de coentunnel doorkliefde. Ventje 8-) ziet me in z'n spiegel, ventje zet z'n wagen (vanaf de middelste baan) een stuk naar links zodat hij de doorgang voor mij blokkeert, :N ventje kijkt nog eens in z'n spiegel en tadaa, warempel, hij zit te glimlachen. :) Ik besluit om mijn motor eens wat toeren te laten maken zodat meneer doorheeft dat ik er langs wil *O* en ik toeteren zo onbeschoft vind, maar niks mocht baten en de doorgang werd professioneel geblokkeerd. |( Dit duurde een minuut of 3, en meneer zorgde natuurlijk wel dat hij precies zij aan zij met de auto aan zijn linkerzijde bleef. :j Tot mijn stomme verbazing zit het mannetje iedere 20 seconden breed glimlachend *D in zijn spiegel te kijken hoe ik er niet langs kan. '( Mijn glimlach bevond zich ondertussen een aantal kilometers verderop. :(

Nou wil het geval dat dit sujet zijn raampje wagenwijd open had, en ik een systeem helm op had, :+ de ideale combinatie voor een duivels plan. }) Dus begon ik alvast te sparen in mijn spuugdeposito. :9~ Mijn glimlach had ondertussen besloten zich weer te melden. ;) Langzaam gingen de kleppen van mijn helm en spuugsluis open O-) en PATS! besluit een insect een bad te nemen in mijn mond. :r Meneer kon dit natuurlijk zo goed waarderen dat hij besloot dat hij na dit intermezzo weer in de rij kon aansluiten en genoeg plezier had beleefd voor de rest van de week. :z Mijn glimlach was weer weg :/ en berustte me in de situatie. Ik mocht er langs en bij de gratie :} van deze asomobilist kon ik mijn weg vervolgen, maar de lol was er wel weer even vanaf. -O-

goed, meer verschillende smileys kon ik echt niet kwijt.

p.s. gebaseerd op een waargebeurd verhaal :$
't Is dat mijn camera niet in opnamestand stond, want ik had gisteren hetzelfde voor met een bmw X6 bestuurder...
 
Was er geen andere automobilst die je ff hielp dan? Was ook een keer aan het werk met het koekblik (Busje) en toen was er ook zo'n idioot die een motor rijder wilde blokeren. Tja ik kon nog een stukie naar achter, dus ff in ze R van Race rammen stukje naar links (stond op de linker rijstrook) en voila de motor kon er langs en die gast kon lekker boos naar mij kijken terwijl ik kei hard moest lachen om radio Veronica. Ik krijg per uur betaald hoor dus wat kan die file mij verrotte.

*EDIT*
Ik zie dat je een ZZ-R 600 rijd. Dat is de reden, die man vond die motor zo fucking geyl dat hij hem wat langer wilde bekijken. :Y

Groetjes mede ZZ-R 600 rijder
 
Laatst bewerkt:
Als iemand dat bij mij flikt schuif ik gewoon achter zijn auto een baan verder en rijd hem daar voorbij en ga dan weer tussen de 2 linkse banen rijden. Geen gedoe en ben dan sneller weg :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan