Het Kawasaki Z1000SX topic deel 2

Vraagje, ben bezig met een Scottoiler te installeren. Deze moet aangesloten op de vacuum. Ligt er toevallig ergens onder het zadel een vacuüm slangetje? Heb het idee dat de motor bijna volledig gestript moet worden om de airbox eraf te halen...

:] Dennis
 
Vraagje, ben bezig met een Scottoiler te installeren. Deze moet aangesloten op de vacuum. Ligt er toevallig ergens onder het zadel een vacuüm slangetje? Heb het idee dat de motor bijna volledig gestript moet worden om de airbox eraf te halen...

:] Dennis
weet niet welk model jij heb ik heb een 2018 model daar kan je recht voor een aansluiting vinden een soort filter voor de benzinedamp ofzo
 
Kan je hem nog terugsturen? Ik heb dat kansloze ding na een jaar de prullenbak in gemikt.

Maar goed, je kan vanaf de linkerkant met een lange punttang net bij de inlaatnozzles. Rubberdopje eraf en slang erop.
 
Heb ‘m uiteindelijk gemonteerd gekregen. Scottoiler zat ook op de vorige motor en daar was ik tevreden mee.
 
Voor de experts hier, zit er standaard handvat verwarming op een SX vanaf '17
of is dit een extra optie??
Daar het niet altijd vermeld wordt namelijk.
(just asking)
 
Iemand die hier bar-end spiegels heeft? Graag even een foto’tje en ervaringen wat je ervan vind... Originele spiegels vind ik er onhandig met in en uit de garage pakken.
Greetz,
Dennis :]
 
🙄

De spiegels kan je toch heel mooi inklappen?
Blijf je smaller als van die bar-end spiegel, toch??
 
Gaat inderdaad om een 1e generatie z1000sx. Niemand die daar andere spiegels op gemonteerd heeft?

Stay safe!
:] Dennis
 
Aaaah, ok..
Dan is het wel een dingetje...

En wederom wéér wat geleerd.
 
Gaat inderdaad om een 1e generatie z1000sx. Niemand die daar andere spiegels op gemonteerd heeft?

Stay safe!
:] Dennis

Voor de looks kan je even op youtube kijken. Volgens mij had een vlogger saltxthexwound barendmirrors op zijn z1000sx (ninja1000 daar). Ook is er een video waar hij zn upgrades laat zien
 
Sinds Februari deze Kawasaki z1000sx in mijn bezit , heerlijke fiets om mee te reizen . Nog geheel origineel twijfel wel over een paar andere dempers
 

Bijlagen

  • A6C37243-8BEA-4CA4-B469-998E4573A5CF.jpeg
    A6C37243-8BEA-4CA4-B469-998E4573A5CF.jpeg
    2,9 MB · Weergaven: 28
Deze akrapovic dempers komen uit de originele Kawasaki accessoires lijn en zijn dus geschikt voor de euro 4 norm....met certificaat *D
Ze klinken wel iets anders, ze geven een iets zwaarder geluid, maar verwacht niet meer lawaai, dit valt eigenlijk een beetje tegen.
Zeker als ik het geluid vergelijk met mijn oude ZX9R, deze klonk bizar mooi met de laser hotcam. Zeker zonder DB killer }):9~
Ach het is zoals het is, nu kan ik met een gerust hart rondrijden in het buitenland zonder mezelf zorgen te maken of ze mij aanhouden......
Oh ja nu nog aanleren om me aan de voorgeschreven maximum snelheid te houden want met deze motor rijdt je ook makkelijk veel en veel te hard O-)
 
Sinds erg kort nu ook een SX (zeg maar sinds vanochtend).
En heb ook al gekeken naar de Akra's.
Maar nee, vindt het er niet mooier op staan.

En als @rense al zegt dat het qua geluid niet veel uitmaakt...
Scheelt al weer gauw €1500..


Meteen maar een vraagje.
Wie weet of er verschil zit tussen de instructie boekjes van model '14 en '19?

Wilde mijn klokje goed zetten, boekje erbij.
Maar dit lijkt wel heel anders.
Ook de afbeeldingen komen niet overeen met het dash..
 
Sinds erg kort nu ook een SX (zeg maar sinds vanochtend).
En heb ook al gekeken naar de Akra's.
Maar nee, vindt het er niet mooier op staan.

En als @rense al zegt dat het qua geluid niet veel uitmaakt...
Scheelt al weer gauw €1500..


Meteen maar een vraagje.
Wie weet of er verschil zit tussen de instructie boekjes van model '14 en '19?

Wilde mijn klokje goed zetten, boekje erbij.
Maar dit lijkt wel heel anders.
Ook de afbeeldingen komen niet overeen met het dash..
Ja, compleet anders...
 
Terug
Bovenaan Onderaan