CBRonald
Die hard MF'er
Kan me voorstellen dat je zin hebt in het voorjaar, mooie motor!! Toffe kleurstelling!!
Hoezo ga je gelijk voor de hyperpro?
Hoezo ga je gelijk voor de hyperpro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Afgelopen week de vering van de 1000sx laten afstellen bij Pajic In Gendringen.
Dat is al een wereld van verschil.
Kosten 30 euro en een mooi ritje naar de Achterhoek.
Fiets duikt een stuk minder en ligt strakker in de bocht. Zou je ook eerst kunnen doen...
Waar heb je de carbon side panels besteld, ik kan ze nergens vinden. Ik heb ze nu zelf met carbon folie gewrapt maar dat is niet heel netjes.Voorjaar komt eraan dus wat kleine upgrades. Ik heb een Carbon verlengd spatbord besteld en side pannels. De mijne is zwart en denk dat dat wel heel mooi wordt. Hopelijk helpt het ook wat tegen de natte rug in de regen.
Lijkt me ook wel leuk om beugels aan de muur te hebben om de koffers aan op te hangen. Hebben hier. Iemand ervaring mee?
Contact via Facebook waar hij actief is in internationale z1000sx groepen. Zit in deik was met vrienden in de Eifel en ik sprong er met kop en schouders bovenuit als het ging om water en modder op m’n rug. Maar heb ook een tail tidy, dat helpt niet. De kenners zeggen dat het met originele houder beter gaat
Laats was ik een avond rond aan het klikken op zoek naar lowering steps. Met mijn lengte van 192cm weet ik uit ervaring van vorige motors dat een beetje lagere stepjes verbetering in comfort bieden. Zodoende oa op de website van Knight Design in USA gekomen voor lowering steps van 3cm. Toen ik beetje rond klikte en informatie invulde om te achterhalen wat de verzendkosten zouden zijn bleek ik ze al gekocht te hebben. Onder de streep, inclusief douane kosten, allemaal wat hoger dan ik wilde betalen. Maar met een week waren ze binnen, prachtig, en eenvoudig te monteren. En idd zo'n 3cm lager. Speling met de grond lijkt niet heel veranderd te zijn, maar ik heb nog nooit versleten stepjes gehad met mijn rijstijl, daarnaast kunnen ze nog altijd inveren. Al een klein rite gemaakt en het lijkt inderdaad iets beter te zitten . Schakelpookje kon nog gewoon perfect afgesteld worden. Achterrem moet ik nog wat aanpassen, maar die gebruik ik toch nauwelijks/nooit. Als die niet helemaal perfect kan, dan maakt me dat weinig uit. FOTO
Bekijk bijlage 1629511
PRIJS VERLAAGD 100 EUROHeb nog zo goed als nieuwe Daytona AC dry gtx motorlaarzen te koop. Maat 46. Dit zijn absoluut toplaarzen van Daytona. Medium hoog. Draagt het beste onder een motorbroek waarbij de pijpen over de laarzen vallen. Vanwege de zithouding droegen deze erg comfortabel op de z1000sx.
Goretex dus waterdicht. Google de nieuwprijs maar, die was 275 euro. Ik heb ze 6 keer gedragen en ze zijn in absolute nieuwstaat. Prijs 125 euro Natuurlijk zijn er goedkopere maar kwaliteit kost wat. Zijn laarzen uit het topsegment.