Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

En gelijk heb je. Ik heb een hele partij nette bouten en assen, kettingstellers en zo, maar de vorige eigenaar heeft ze laten verzinken ipv te verchromen zoals het hoort.:X
 

Bijlagen

  • D7B0564F-7C85-413F-9E7D-5DEDB9B8B72F.jpeg
    D7B0564F-7C85-413F-9E7D-5DEDB9B8B72F.jpeg
    596,1 KB · Weergaven: 9
Zie, altijd even vragen aan Willem. Niet alles staat op de website. Mooie zed.
 
  • Leuk
Waarderingen: zed1
Die ZRX is toch ook heel fraai👍. Ben wel een beetje jaloers op het korte achterspatbord van je Z650....
Vorige maand TL’s vervangen door LED. 100% meer licht!
 
Dank je! En dan is ie nog wel stoffig van de verbouwing die ik gehad heb met het aanbouwtje en boren voor de verlichting..
Die is overigens net klaar, wat een puist licht nu zeg! Had ik veel eerder moeten doen.

Dat achterspatbord hem ik samen met nog 2 andere gekocht in de US. De b1 heeft er ook 1, en de andere was bestemd voor de c3 die ik ook had, maar verkocht heb. Dat spatbord is naar een andere MF'er gegaan. Mocht je er 1 willen geef ik je het adres wel door. Kostte me $25 per stuk, zeer nette prijs als je ziet voor hoeveel ze op Ebay gaan...

Zo, nou maar even naar de bouwmarkt wat de latex is op, en ik ben nog niet klaar met witten in de garage.:)
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk zou je nog wel een keer een paar originele koplamporen zonder gaatjes op de kop moeten zien te tikken, Coert.
Verder blijft het een prachtige Z650! :t
 
Daar heb ik nog 2 stel van liggen Roger. Komt goed deze zomer! Eerst m'n garage helemaal op orde maken, en dan gaan we er weer voor.
Het is nu allemaal nog een beetje een bende, maar ik heb morgen nog, en volgende week ben ik al om 14:30 thuis van werk.
Komt goed dus! :t
 
Dank je! En dan is ie nog wel stoffig van de verbouwing die ik gehad heb met het aanbouwtje en boren voor de verlichting..
Die is overigens net klaar, wat een puist licht nu zeg! Had ik veel eerder moeten doen.

Dat achterspatbord hem ik samen met nog 2 andere gekocht in de US. De b1 heeft er ook 1, en de andere was bestemd voor de c3 die ik ook had, maar verkocht heb. Dat spatbord is naar een andere MF'er gegaan. Mocht je er 1 willen geef ik je het adres wel door. Kostte me $25 per stuk, zeer nette prijs als je ziet voor hoeveel ze op Ebay gaan...

Zo, nou maar even naar de bouwmarkt wat de latex is op, en ik ben nog niet klaar met witten in de garage.:)
Ideeal Led verlichting! Ik heb zeker interesse in het korte US spatbord!
 
Als je interesse hebt Coert, heb ik misschien nog wel een cockpit van de B types liggen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan