Het Kawasaki ZXR 400 topic deel 42; Mix-Topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zxr400 deel 43; chinese blerpijpen FTW

Ben heeeel benieuwd :+ vorige week woensdag besteld.. donderdag shipped...
Dus met beetje geluk deze week binnen :+ ook andere handvaten en blauwe stuurgewichtjes besteld :P kijken of dat wat is... Komt uit amerika, dus dat zal wel eerder binnen zijn xD :+
 
doe dan de racekleuren :P

wel een vet ding, maar hoezo dat opeens? heb je er verder nooit over gehoord?
Die wit blauwe? Nee vind die juist wat minder -O-

rsv4 is sowieso te klein voor jou :/

ach, bij mij blijft deze 6 nog wel een lange tijd :) kan ik hem helemaal maken zoals ik hem wil hebben :)
Ik begin een btje te groot te worden voor mn 6 + dat ik een ander pak moet hebben, dus nu moet ik wel gaan bedenken wat ik de komende tijd wil gaan rijden. Maar een ZX10 08 staat ook nog op de lijst :Y De 1000cc zijn nou eenmaal wat groter. Anders had ik me nog prima vermaakt op een 600, lekker janken :] :9~
 
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

hahaha... uitlaat is al binnen xD wat een geluid jonge :P

zal ff filmpjes uploaden xD als het is gelukt :P geen idee of die goed geluid filmt :+

maar wat bruut :P tering jantje xD haha..... overigens... hij was al wel een klein beetje beschadigd.. jammer genoeg... maar dat zie je niet.. zit aan de motor zijde :P niet kapot.. alleen een krasje.. (wel oevr bijna de hele uitlaat.... maar ja)
 
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

hahaha... uitlaat is al binnen xD wat een geluid jonge :P

zal ff filmpjes uploaden xD als het is gelukt :P geen idee of die goed geluid filmt :+

maar wat bruut :P tering jantje xD haha..... overigens... hij was al wel een klein beetje beschadigd.. jammer genoeg... maar dat zie je niet.. zit aan de motor zijde :P niet kapot.. alleen een krasje.. (wel oevr bijna de hele uitlaat.... maar ja)
lekker snel he *D

hoe ging het monteren? nog gekeken naar de uitlaatklem ent rubber?

mooi geluidje ist zeker! *O*
 
soms moet je iets nieuws proberen en dat wil ik nu doen/ proberen :+
heb er goed over nagedacht en heb het niet zo besloten op 1 dag ;)

stel dat ik m`n motor verkoop in een paar weken tijd dan is het ook zo winter en rijd ik straks lekker in de auto rond met alles erop en eraan :9

+ hoef niet elke keer meer de auto te lenen van m`n ouders etc.

:+

Waarom hou je je motor niet gewoon en koop je een wat cheaper autotje voor ernaast? Je woont nog bij je ouders, vrijgezel, dus volgens mij kan je dat makkelijk missen :')

Maargoed, daar heb ik geen inzicht in :P , maargoed, kijkende naar m'n eigen situatie.
 
Whoei,

Zaterdag voor mijn verjaardag een geanodiseerd blauw pro-bolt setje voor de kuipruit en de tankdop gekregen.
Nouja, de pakbon iig. Spullen zijn nog niet binnen -O-
 
lekker snel he *D

hoe ging het monteren? nog gekeken naar de uitlaatklem ent rubber?

mooi geluidje ist zeker! *O*

monteren was eitje :p .. uitlaatklem en rubber passen goed :Y.. had misschien iets ruimer gemogen... maar het rubber zit klemvast :)

de uitlaat RVS klem.. heb ik gewoon mijn eigen van de Laser gebruikt :+ *D

hierbij kort filmpje van Laser


en hierbij 1 van de Danmoto
 
monteren was eitje :p .. uitlaatklem en rubber passen goed :Y.. had misschien iets ruimer gemogen... maar het rubber zit klemvast :)

de uitlaat RVS klem.. heb ik gewoon mijn eigen van de Laser gebruikt :+ *D

hierbij kort filmpje van Laser


en hierbij 1 van de Danmoto

Klinkt wel een stuk beter ja! Lekker rauw, al klonk die Laser ook niet slecht! Deze ziet er alleen wat strakker uit :)
 
Klinkt wel een stuk beter ja! Lekker rauw, al klonk die Laser ook niet slecht! Deze ziet er alleen wat strakker uit :)

Oohh... wat een janken op de rondweg bij 15 K toeren _O-

geniaal die Danmoto (nog een kort filmpje :P is die wat warmer :+ nog niet hoog in toeren... want dat pakt de camera niet echt :P

Edit: Deze kan hard KNALLEN :P (met de dodemansknop :+ niet gezond .. hahaha :P )
 
Laatst bewerkt:
Vond ik ook :+ haha... maarr 1 vraagje aan Adam... heb nou wel die killer erbij :P

maarr... hoe blijft dat ding zitten xD ? gewoon vast tikken met een hamer ofzo :P ? en dan met een tang eruit roppen ? (niet dattie er vaak ingaat... maar voor de zekerheid....)
 
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

hahaha... uitlaat is al binnen xD wat een geluid jonge :P

zal ff filmpjes uploaden xD als het is gelukt :P geen idee of die goed geluid filmt :+

maar wat bruut :P tering jantje xD haha..... overigens... hij was al wel een klein beetje beschadigd.. jammer genoeg... maar dat zie je niet.. zit aan de motor zijde :P niet kapot.. alleen een krasje.. (wel oevr bijna de hele uitlaat.... maar ja)
wat een herrie :+


die van adam is net zo volgens mij :+

maar ze horen je iig aankomen :Y :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan