Het MT-03 Topic deel V! *insert zwarte Vlammen beter grap

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo! gister me akrapovic binnen gekregen *O*

was wel een grote teleurstelling toen bleek dat er een originele uitlaat in zat -O-

maarja er zit wel een installatie boekje voor akra's bij :') nu alleen de uitlaten nog :] :P

veel plezier ermee! heb de uitlaat zo meegekregen en 1x uit de doos gehaald voor de foto's, wist helemaal niet dat er nog boekjes in zaten :P

speaking of wit:
aerox2.jpg
 
Laatst bewerkt:
haha mooi gesproken Blue_eyes!! Ja er staat idd 95% onzin in de topics, maar daar moet je toch doorheen om de kern eruit te pikken...... zo was het toch ook altijd op school vroegâh

zie nu trouwens dat jij je MT niet meer hebt?!? Waar ik nu aan't lezen ben heb je hem net gekocht..... watskeburt? tijd voor wat anders? ach ja dat zal ik eerdaags ook wel lezen


Ik ben de trotse eigenaresse van de MT van Blue_eyes :)
In 2maandjes tijd alweer 3000km erop zitten :]
 
Ik ben de trotse eigenaresse van de MT van Blue_eyes :)
In 2maandjes tijd alweer 3000km erop zitten :]

hoeveel staat de KM stand nu? 3079? :X

@ blue eyes

ik heb ook een mooie stikkert op die plek op me brommer :+ alleen de mijne rijd al bijna een jaar niet meer... wordt een mooi projectje van de zomer :Y

523031523_5_yw7c.jpeg
 
Issie wit.... of issie zwart.... _O-

[afbeelding]

It doesn't matter als je maar met een vette knipoog rondrijdt en jezelf niet te serieus neemt!

[afbeelding]

Boeyaaahhhhhhhhh

[afbeelding]

wat je zegt Naaktrijder: wie zal het Boeijen...??

... oh jah... Frank natuurlijk: http://youtu.be/Q8raS1bo9vc

Welkom hier. Als je driedubbel valt voor een MT-03 ben je waarschijnlijk voldoende ontspoort om er lol aan te beleven!

Ben net terug van een weekendje sturen met collega's in de Eifel en Moezel. Was weer lachen. Weer viel dik mee en het circuit lag er grotendeels droog bij. En traditie getrouw moest ik de rest alleen op het heeeeeeeeeeeeele lange rechte stuk (de snelweg) voor me dulden... in de bochten was de MT-03 wederom onnavolgbaar!

HJ
 
Welkom hier. Als je driedubbel valt voor een MT-03 ben je waarschijnlijk voldoende ontspoort om er lol aan te beleven!

vandaag 110km door lelystad gereden..... weet niet of dat ontspoort is of een hevige verslaving aan bochtjes en rotonde's of wellicht een combi van beide :)

prima wonen hier in de polder alleen zo verrekte kl*te dat ik met de hornet altijd eerst zo'n 30min moest rijden voordat ik leuke weggetjes had. Nu met de MT-03 gebruik ik gewoon het urban circuit van lelystad :]
 
Ik ben de trotse eigenaresse van de MT van Blue_eyes
In 2maandjes tijd alweer 3000km erop zitten

Dan heb je volgens mij een prima aankoop gedaan, want zoals ik nu in de eerdere topics heb gelezen is er veel aan deze bike gepimped door een echte liefhebber. :Y

ben ondertussen bij MT03 topic deel. 2 pag. 20. Wordt zeker al bijna tijd voor een deel 6 aangezien we nu op pag. 101 zitten...... of werkt dat niet zo :?
 
het enige dat hier werkt is het surinaamse hardhout............en ook nog heel langzaam ook. dus, ja het einde nadert hiero
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan