Het MT-03 Topic deel Vieah! *insert zwarte zijn sneller grap

Status
Niet open voor verdere reacties.
:? Hmmmmm.... wel erg veel bochten, en het lijkt wel of er geen eind aan die weg komt....

Zit er op dat stuk niet ergens een gezellig restaurantje waar we onderweg kunnen stoppen voor een biertje en ommelet of zo?

ja, er schijnt een leuk tentje op de route te liggen wat heel gezellig is! waarschijnlijk hebben ze daar wel iets van broodjes, drinken en andere versnaperingen...ik moet ff zoeken naar de naam....oja: MT03 pitbox! *O*

die bochten krijg ik er dus NOOIT in...zelfde als bij de anac, maar als ik hem 2x gereden heb moeten er toch wel wat herkenningspunten ontstaan })

edit:
ik heb inmiddels ook mn shit in orde! vanavond ff poetsen en mn mono cover monteren (als we dan toch gaan besparen op gewicht), vrijdag nieuw bandje en de dag daarna kunnen we knallen!!!
 
Laatst bewerkt:
Die heb ik hier nog wel staan.

Vanavond de MT-03 nog maar eens een keer volledig poetsen! Dat scheelt toch weer een paar gram vuil....... gaan we nog sneller :+

:N Daarmee ga je het niet redden....

Ik ben naar de kapper geweest, coupe radicale gekozen. Scheelt zeker 3,2 seconden per ronde is me verzekerd. })
 
ik heb het laten groeien............ik zei, tot de verbouwing, verhuizing en zandvoort zijn geweest ga ik NIET niet de haararchitect. dat levert een fijne mat en dito look op. Ik zal heerschen als een romeinse keizer daar in de tarzanbocht
heheheeh
 
zo, ben er helemaal klaar voor: kapje erop, killers erin (:(), ketting ingevet, beetje (ik denk teveel maar goed, snap dat dry-sump systeem nog steeds niet) olie erbij...poetsen komt later wel (als ik tijd heb) dus tot die tijd moeten jullie het doen met een fototje:
cover1.jpg


en vanaf deze kant zullen jullie hem het meest zien _O- :
cover2.jpg


moeten we trouwens de spiegels eraf op het circuit? neemt er iemand dan een bacotje mee (graag de sleutel, het drankje doen we wel de dag ervoor in de Havana)?
 
Laatst bewerkt:
Zo'n sleutel zit in 't gereedschapsetje dacht ik, die heb ik sowieso onder de buddy :)

Oliepeilen is inderdaad een raar verhaal met die fietssen van ons, maarja, na bijna 22.000 nog geen vastlopend blok gehad, dus vast goed gedaan ;)
 
zo, ben er helemaal klaar voor: kapje erop, killers erin (:(), ketting ingevet, beetje (ik denk teveel maar goed, snap dat dry-sump systeem nog steeds niet) olie erbij...poetsen komt later wel (als ik tijd heb) dus tot die tijd moeten jullie het doen met een fototje:
[afbeelding]

en vanaf deze kant zullen jullie hem het meest zien _O- :
[afbeelding]

moeten we trouwens de spiegels eraf op het circuit? neemt er iemand dan een bacotje mee (graag de sleutel, het drankje doen we wel de dag ervoor in de Havana)?

http://auto.howstuffworks.com/fuel-efficiency/fuel-consumption/question331.htm

staat kort uitgelegd hoe het zit. voor meer info even verder google ;)
 
Spiegels moeten er inderdaad af. Ik neem wel een inbus sleutel mee voor mijn Rizoma's, maar heb geen baco....

:? Die onderste foto is nog steeds zonder dBkillers geloof ik...

Mooi glimmend kapje! Maar nu ook die 4 boutjes ff zwart maken, anders remt dat alleen maar af...
 
Laatst bewerkt:
Spiegels moeten er inderdaad af. Ik neem wel een inbus sleutel mee voor mijn Rizoma's, maar heb geen baco....

:? Die onderste foto is nog steeds zonder dBkillers geloof ik...

Mooi glimmend kapje! Maar nu ook die 4 boutjes ff zwart maken, anders remt dat alleen maar af...

klopt, fototje is tussendoor genomen...die oogjes mogen dan wel blauw zijn, maar er is maar weinig wat ze ontgaat!
 
klopt, fototje is tussendoor genomen...die oogjes mogen dan wel blauw zijn, maar er is maar weinig wat ze ontgaat!

Als je weet dat je straks met FZSsemans op één kamer slaap, dan hou je echt alles in de smiezen, reken maar! :o
 
Nee, dan wassie nooit zo strak geworden! hoop geld op stuk geslagen, maar nu past ie wel perfect! (hulde aan ton wijen te weert)

Je bent veel te eerlijk, gewoon zeggen dat je dat zelf met het nagellak kwastje van je vriend (in }) ) of de scheerkwast van je vriend (in }) ) hebt gedaan.... _O-
 
Laatst bewerkt:
Zo net klaar met poetsen! 100% klaar voor het circuit! :+

Ook nog even een klagende buurtbewoner gehad! Vond dat de motor teveel lawaai maakte (naja zeg... het is toch pure muziek?). Maar even vriendelijk aan de beste mevrouw uitgelegd dat ik de motor toch echt moet starten als ik erop wil rijden en dat niet doe met de intentie om mensen tot last te zijn _O-

Ach ja..... wat moet je ermee he :]
 
Haha, dat zou een optie zijn. Maar nee ik ben netjes opgevoed en heb ook daadwerkelijk niet de bedoeling om de buurtbewoners tot last te zijn _O-
 
Ik heb nog steeds geen email van de circuit organisatie ballentent gezien, jullie wel?

Niet dat het mij iets uitmaakt, maar van een organisatie verwacht ik wel dat ze hun eigen processen kunnen organiseren.

Of ben ik de enige die nog geen email heeft ontvangen? :?
 
Ik heb de uitnodiging gisteravond om 11 uur op de mail ontvangen.

De heaumeau's....

Ze zitten gewoon mee te lezen hiero!

Ik heb de mijne om 0:55 uur in de elektronische brievenbus gedeponeerd gekregen.

Afijn, pagina'tje ondertekenen en klaar is Kees.
 
Laatst bewerkt:
Ook een e-mailtje binnen, wel raar dat er geen tijd in staat...?

Ah, attachment met 't programma :)
 
Laatst bewerkt:
zal als ik thuis kom eens kijken of ik ook mail heb! k vertrek vrijdag vanuit adam en ben zo tegen 5en bij het hotel. Kees, zal ik jou dan ff bellen voor richtingaanwijzingen richting Havana? :P wat is handig om verder mee te nemen, behalve je motor en goede zin?
 
zal als ik thuis kom eens kijken of ik ook mail heb! k vertrek vrijdag vanuit adam en ben zo tegen 5en bij het hotel. Kees, zal ik jou dan ff bellen voor richtingaanwijzingen richting Havana? :P wat is handig om verder mee te nemen, behalve je motor en goede zin?
condooms?
Sterkte en vulle wille
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan