Het MT-03 Topic deel Vieah! *insert zwarte zijn sneller grap

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee toch............ ben op vakantie geweest. Ik hang dat alleen niet aan de grote klok. Zo'n zonnig eiland, zee, strand, een week aanklooTTen en 2 kilo aankomen.........dat willen we toch allemaal.


nb, 2 kilo spieren erbij dusz............want, ik heb mezelf helemaal de tering gefietst. ik ben dat eiland 4 x rondgefietst en ik hing er bij als een DiviDivi boom
Divi-divi%20Tree,%20Aruba%20pictures.jpg


en waar waren we dan wel?? wie het weet maakt een kans op 1 van de vele prijzen waaronder een handje hagelslag, een schouderklopje links EN recht, een bord poffertjes voor het hele gezin samen aan 1 bord uiteraard) en natuurlijk de onvergetelijk warme woorden van ondergetekende bij het uitdelen van de handdruk.
 
Arubaaaaaaaaaaaaaaa.......... :Y

Wij gaan nu siesta houden en vertrekken morgenvroeg naar Mexicooooooooooooooooooooohhhhhhhhooooooooooooooooo


Dus van mij hebben jullie hier geen last meer. Geen laptop mee, volledige radiostilte.

Hastalavista baby, en als ik terug ben kom ik die DVD ophalen en mag jij eens naar mijn XJR Akra luisteren.

full
 
veel plezier Blue_eyes!!! als je terug bent zitten we al op deeltje 5 hoor! en als die DVD dan eens deze kant op kan zou helemaal top zijn! mag jij een keertje naar mijn....uuhh...naja misschien heb ik al wat nieuws als je terug bent???

FZS: mooie foto! ik kan wel zien dat je genoten hebt!

(bonaire, kan dat ook???)
 
veel plezier Blue_eyes!!! als je terug bent zitten we al op deeltje 5 hoor! en als die DVD dan eens deze kant op kan zou helemaal top zijn! mag jij een keertje naar mijn....uuhh...naja misschien heb ik al wat nieuws als je terug bent???

FZS: mooie foto! ik kan wel zien dat je genoten hebt!

(bonaire, kan dat ook???)

Bonaire kan ook, maar dan moettie geen foto van Aruba plaatsen... :P

Ga maar eens met je muis op de foto staan, en kijk naar de link die dan verschijnt.

Dus die prijs is van mij! ;)

Ben benieuwd waar jij mee thuis komt als ik weer thuis ben... :Y

:W
 
stevemans had tot aangeboden om een nieuw topic te maken...

maar rupke, waar had jij die GPR's gekocht en hoe duur waren die? want ik vind ze er mooier uit zien dan die gianelli's en als ik op youtube luister klinken ze ook beter
 
hohoh, ik zei, ik zei

nee toch............ ben op vakantie geweest. Ik hang dat alleen niet aan de grote klok. Zo'n zonnig eiland, zee, strand, een week aanklooTTen en 2 kilo aankomen.........dat willen we toch allemaal.


nb, 2 kilo spieren erbij dusz............want, ik heb mezelf helemaal de tering gefietst. ik ben dat eiland 4 x rondgefietst en ik hing er bij als een DiviDivi boom


blablabla...........dat kan allemaal ook op Ameland hoor. was echt gewoon 1 week met zonnetje erbij, echtwaar! elek wolk dreef naar het vast land en alleen woensdag ochtend een buitje
MUHAHAHAHAHA


nb, aruba, ook geweest, alleen niet dit jaar. wat een leed toch he
 
stevemans had tot aangeboden om een nieuw topic te maken...

maar rupke, waar had jij die GPR's gekocht en hoe duur waren die? want ik vind ze er mooier uit zien dan die gianelli's en als ik op youtube luister klinken ze ook beter

Oh verhipt, bijna zo ver!

*gaat aan de slag* :? :z }) :Y :+ :+ :+ :+ '(

(Google chrome, smileys te óóver!)

Nieuwe deel is af... íets te vroeg. Ipv op bekijken op verzenden geklikt... :$

Dit draadje nog even volspammen dus!
 
Laatst bewerkt:
:] :] :] :]

vandaag en gisteren een stukje wezen rijden,

moet weer even wenen aan een 1 cilinder, trillen en snel schakelen..
1 versnelling te hoog en je word direct afgestraft door een bokkende motor ;)

Wel blij dat er al wheel stipping op zat, de spiegeljes zijn ook een leuke optie maar zie er geen donder door ;)

Hier op MP ook al een witte bagster gescoord en de tankbadges waren er vanaf gehaald.
Deze ook besteld.

Nu alleen nog voor meer geluid sparen :X

full
 
zo helemaal zwart vind ik hem toch wel mooier... misschien de zomer even kijken hoeveel wonderen een spuitbus kan aanrichten O-)

Nice bike :Y
 
SPAM!

thanks voor het overnemen van de threat, wees er lief voor!!!

Will do!

Ham!

Bnls_Half_Ham.jpg


Uh... spam!

spam1.jpg


Ik heb trouwens ook wat poseraccessoires: K&N stickertjes!!! *D *D

Nog niet echt mee kunnen rijden, dus binnenkort maar eens echt op verschil bespeuren.
 
lekker! ik weet in zandvoort een goed tentje! schijnt daar ook een mooi stukje asfalt te liggen waar je kan rijden, misschien leuk om te combineren???
 
Net de motor opgehaald, 60 kilometer over de snelweg......
Dat is niet echt een pretje als je een gekuipte sport gewend bent.
Zodadeliijk de omgeving maar even onveilig maken.

Baterijen van de camera zijn leeg....zal morgen even een paar piccies schieten.


Heeft iemand toevallig al eens de originele uitlaat aangepast voor wat meer geluid?
Zou graag de Akra's eronder willen maar zie dat nog even niet gebeuren.....



PS: waarom doen de smilies het niet meer?


ik heb er nu leo vince onder zitten.
moet je even kijken op wilcovanblijderveen.hyves.nl.
staan wat foto's

groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan