Het MT-07 Tracer topic - deel I

Oh jee,

Na de zeer goede ervaringen met het Rukka Energater pak, waterdicht en zeer warm bij de koudere dagen groeide het verlangen naar eenzelfde kwaliteit bij zomerse temperaturen.

In het gelukkige bezit van een doorwaai-pak (ander merk) is het toch in de zomer lastig. Ga je in de ochtend op pad met het doorwaaipak en riskeer je nattigheid als het weer gedurende de dag omslaat? Wil je dan staan te emmeren onder een viaduct om een extra regenpak aan te trekken?

Nee

Dus klikkerdeklik en een nieuw pak besteld: Rukka R-Ex. Dunner dan het winterpak, wél Gore-Tex en vele mogelijkheden om ventilatie door het gehele pak te laten stromen. Laat de temperatuur maar lekker oplopen!!

Rukka R-ex.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nu het in de garage weer n beetje op temperatuur komt ga ik deze week even de navi kabel van m'n zumo van de accu naar voren leggen. Nog tips iemand?

Ik neem aan dat gewoon de zijkap eraf voldoende is om de kabel mooi weggewerkt te krijgen.
Ik heb de kabel voor mijn TomTom naar de 12v aansluiting in de kuip gelegd en daar bij geprikt. Simpel klusje.
 
Is dit de GP Black Steel? Volgens mij past die niet.
Van de Mivv Suono RVS Black weet ik wel zeker dat hij past, die heb ik namelijk zelf ook.
 
En weer valt mijn hele licht unit uit terwijl ik in het donker onderweg ben ! :( Is al de 2e keer. Gloednieuwe Tracer van een half jaar oud. En ik kan alleen thuis komen via onverlichte b wegen |(
 
Vraagje als verse tracer rijder. Tijdens het terugschakelen naar de 2 gebeurd het regelmatig dat het lijkt alsof de brandstofpomp te horen is (zelfde geluid zoals bij het op contact zetten) Bij gas bijgeven stopt dit weer gelijk. Dit gebeurd vooral als ik wat feller op bijvoorbeeld n rotonde af kom en sneller terugschakel. Meerdere dit gemerkt?

Aan het rijden is verde niets te merken. Maar dit is mij bij vorige motoren niet eerder opgevallen. Vandaar de vraag.
 
Nee heb dat nog niet ervaren.

Hebben jullie ook dat de ketting zo hysterisch snel roest?? Zoals gezegd motor is half jaar oud en heb dit nog nooit meegemaakt.
 
5jaar geen straatmotor in bezit gehad, nu deze Tracer met 5100km gekocht, en de eerste kleine modificaties gedaan;
-Korte kentekenplaathouder
-Led-knipperlichten rondom
-Zumohouder gemonteerd
Wat zit er nog aan te komen
- Radiateur bescherming
- Zwarte hendels
- Voorvorkupgrade

 
Nice. De mijne kwam ook bij Ali vandaan, maar had een slijptol en tie-wraps nodig om hem passend te maken. Zit wel als een huis. En werkt. Dus who cares :t
Passen doet deze perfect echter vastzetten met de klempinnetjes waamee de zijkapjes vastzaten vond ik niet degelijk genoeg, vandaar boutje / (borg)moertje (en wat schijfjes).
 
Terug
Bovenaan Onderaan