Die van mij staat te koop:
Pak toch liever de Husky, dus de Tracer mag eruit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar zie je in de Husky een gelijkwaardig motortype voor wat expedities/reizen naar het buitenland betreft?knip... Pak toch liever de Husky, dus de Tracer mag eruit.
Heb net een reis van 10 dagen naar de Isle of Man achter de rug op de Husky, en dat is prima bevallen.Maar zie je in de Husky een gelijkwaardig motortype voor wat expedities/reizen naar het buitenland betreft?
Welke Husk is dat..?Heb net een reis van 10 dagen naar de Isle of Man achter de rug op de Husky, en dat is prima bevallen.
Maak op de Husky makkelijker dagen van >400km dan op de Tracer.
Dat herken ik wel, ondanks een zogenaamd 'comfort'-zadel. Afgelopen maandag nog rijdend met een Rev'it motorjeans en daaronder een dun ademend, vochtafvoerend strakke sportlegging. Ik overweeg nog een wielrenshorty met een zeemleren kruis te proberen. Maar denk ook aan een Topsellerie zadel. Een motormaatje van me op een Tracer900 is er zeer content mee.Met de Tracer begin ik na 150-200km last te krijgen van m'n zitvlees. knip...
Makes sense (zolang je niet zo veel voorover zit dat je weer last krijgt van je polsen á la een supersport, natuurlijk).Met de Tracer begin ik na 150-200km last te krijgen van m'n zitvlees. Met de Husqvarna zit ik meer voorover en heb ik nergens last van
Ik merkte precies hetzelfde bij de mijne. Dus wellicht niet per se een schade erfenis?Het past dus wel aan de linkerkant, maar rechts niet want de handkap staat verder naar voren (altijd al wel gezien dat het scheef was maar nooit last van gehad, ik vrees dus een historisch schade gevalletje)
Ik zie niks wat er echt anders of verbogen is of iets waar ik dat mee kan verstellen, iemand een idee waar ik het moet zoeken?
Mooi die bevindingen, nog slechts 1 vraag daarover: wat is je postuur/lengte? Dat maakt nogal verschil voor dit soort zaken.Ik merkte precies hetzelfde bij de mijne. Dus wellicht niet per se een schade erfenis?
Voor de geïntresseerden onder ons; ik heb meerdere ruitjes geprobeerd en dit zijn mijn bevindingen.
Standaard ruit: mooi compact, maar dat is het dan ook wel.
Puig touring ruit: mooi vormgegeven en loopt mooi hoog door. Stuk beter tov origineel. Wel smal, doet bij mij niet genoeg op de torso.
Givi touring ruit: heel anders dan de Puig maar breder. daardoor ook beter. Oogt wat lomper, dat wel. Lijkt voor mij een stuk stiller dan de Puig. Alleen jammer dat de smoked versie minder hoog is dan de transparante. Daarom een (Puig) spoiler besteld om de wind het laatste stukje over de helm heen te wippen. Givi geeft aan dat de max. snelheid met dit ding 130 bedraagt.
Ik heb ook een los spoilertje besteld. Via ome Ali dus even paar weekjes geduld voor resultaat.... Daarom een (Puig) spoiler besteld om de wind het laatste stukje over de helm heen te wippen....
oeps, even vergeten te vermelden. Ik ben 1.83 en heb een vrij breed postuur.Mooi die bevindingen, nog slechts 1 vraag daarover: wat is je postuur/lengte? Dat maakt nogal verschil voor dit soort zaken.
Ah spannend! Heb de puig spoiler inmiddels binnen en net gemonteerd. Nu hopen op wat droge uurtjes morgen en dan even testen.Ik heb ook een los spoilertje besteld. Via ome Ali dus even paar weekjes geduld voor resultaat
Heb de Givi ruit er weer afgehaald en terug naar standaard ruitje
Voor wat het waard is; de Akra past met een Constands middenbok.Goedemiddag, recent een tracer 700 uit 2018 gekocht. Heb een kleine vraag betreft mod die in binnekort wil uitvoeren; welke uitlaten passen met de oem middenbok? Akra past volgens mij, Sc beweert niet te passen, maar betwijfel dat. Kon helaas weinig info vinden d.m.v. het scrollen door deze topic
Ok thx... ik ben 190, redelijk 'normaal' postuur..... misschien valt het dan dus weer net iets anders met de turbulentie.oeps, even vergeten te vermelden. Ik ben 1.83 en heb een vrij breed postuur.
Misschien heb je die aanpassingen eerder beschreven, maar dat heb ik niet zo paraat. Kun je in het kort beschrijven welke aanpassingen? I.i.g. geen comfortzadel!knip... Met de recente aanpassingen kwam ik helemaal niets te kort op mijn reisgenoten op een Multi 1000, Multi 1200 en KTM1290GT. knip...
- Voorvork met progressieve veren, veervoorspanning instelbaar en dikkere olie toegepastMisschien heb je die aanpassingen eerder beschreven, maar dat heb ik niet zo paraat. Kun je in het kort beschrijven welke aanpassingen? I.i.g. geen comfortzadel!