het nieuwe zuinig rijden!

gaat toch niets fout? kzie geen probleem...














:+


/moraalridder/ die's niet goed bij zn hoofd... /moraalridder uit/
 
Laatst bewerkt:
Om een "oudje" maar weer eens boven te halen: Klikje ....... En dan nog maar eens "denken".

[edit]Niet klikken als je niet tegen bepaalde foto's kunt .... écht niet/[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Lekker belangrijk, die in die filmende vrachtwagen moeten aangeklaagd worden voor die muziek. Bij een internationaal gerechtshof.

Wat een køtmuziek.
 
Lekker belangrijk, die in die filmende vrachtwagen moeten aangeklaagd worden voor die muziek. Bij een internationaal gerechtshof.

Wat een køtmuziek.

:9, zo erg is het nu ook weer niet. Ik denk dat bij veel mensen hun rijstijl wordt bepaald door de muziek die ze luisteren tijdens het rijden. Tenminste, dat heb ik wel. Kun je beter hier naar luisteren en daardoor een goed humeur krijgen en daardoor lekker sociaal in het verkeer te zitten. Dan opgefokt naar heipalen muziek gaan zitten luisteren.

Maar ieder zo zijn ding en ik luister alles als ik rij, ook op de motor.

(Ik echter zou wel opgefokt rijden met deze muziek omdat ik het ook ruk vindt, maar ieder zijn ding)
 
Ik denk dat het een collega van de chauffeur is die z'n motor op de zaak even had vastgelegd aan de trailer.... en op een ongelukkig moment weer opgestapt was.


(of is het toch een compleet gestoorde gek?)
 
Om een "oudje" maar weer eens boven te halen: Klikje ....... En dan nog maar eens "denken".

[edit]Niet klikken als je niet tegen bepaalde foto's kunt .... écht niet/[/edit]
milde waarschuwing
ik begreep overigens van andere sites dat die gast het wel heeft overleefd
 
waar is zijn wegenkaart? ik ken er eentje van blik op de weg dat er eentje op zijn motor ging kaartlezen. ga hem even opzoeken. nog niks kunne vinden:( is ongeveer een jaar of 10 terug geweest denk ik. die zat op een meter afstand met de kaart rechtop in zijn handen achter de vrachtwagen geplakt.
 
Laatst bewerkt:
Dat is een broodje aap. Die man heeft het niet overleefd (heb ik weer van andere, betrouwbaardere sites).

Ik heb van een betrouwbare site en een vriend van mij die erbij was vernomen dat de betreffende motorrijder en de vrachwagenchauffeur later op de parkeerplaats zwoele mannenliefde hebben bedreven
 
Ik heb van een betrouwbare site en een vriend van mij die erbij was vernomen dat de betreffende motorrijder en de vrachwagenchauffeur later op de parkeerplaats zwoele mannenliefde hebben bedreven

en je vriend stond erbij en keek er naar :X
 
Ik heb van een betrouwbare site en een vriend van mij die erbij was vernomen dat de betreffende motorrijder en de vrachwagenchauffeur later op de parkeerplaats zwoele mannenliefde hebben bedreven

Drinkyoghurt, volgens mij waren dat gewoon jij en je vriend..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan