Het Nijmegen e.o. Topic Deel XV: draaien vast warm voor 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
2kartonnen nitraten
20 zinkpijlen (mix) geen 901 of 902 pijlen.
4 rollen (100,000)
diverse batterijen

en nog wat ander spul vuurwerkwapen,patronen,slaghoedjes etc....maar in mijn verweer zei ik ook hoe je het ook wend of keert het is goed gekeurd consumenten vuurwerk maar dan uit belgie want de politie en media blazen alles op over de veilligheid,een geweer is ook niet gevaarlijk maar in de handen van iemand die der niet mee kan omgaan weer wel....de mensen die het afsteken maken het gevaarlijk.


al met al moesten ze met een busje komen om het niet in de wagen paste bij ze _O-

weet niet eens hoeveel kilo,maar jaar der voor had ik ongeveer 400kilo maarja met grote batterijen zit je der ook zo op eigenlijk... :z
dus nog niet eens met shells kinderachtig land is het ook en dan zo n bekeuring gaat helemaal nergens over
 
nah hij is niet standaard hoor :)

der zit een hele dikke giannelli reverse op (grootste kut uitlaat ooit) :P

en klopt meeste zijn dicht maarja zijn ook vaak altijd open he ;) (zelf ook 2 weken vakantie)

waar ik werk :P bij josje ;) :W

[afbeelding]

hey, daar komt mijn eerste scoot vandaan (beta ark) toen ik 16 was! heb binnenkort wel wat nodig dus zal eens een lijstje opstellen voor je...frame is nu helemaal kaal, moet alleen de vork er nog uit. omlassen zal ergens volgende week gebeuren...
 
He ramon deze was ik vergeten.
De foto hieronder word onze opvolger althans aangepast met een red dot in het vizier, en extra beugels om het wapen vast te houden , en de schermkappen aan de zijkant worden klik railsen. ( LAAT MAAR KOMEN) hier kan zelfs een blinde mee schieten.
de foto daaronder is de riothgun ook wel leuk.
full


 
Laatst bewerkt:
He Posert

Leef jij ook nog , inderdaad voor mij mag het mooi weer met een zonnetje worden, mag de
YAM weer uit de winterslaap. :9

Ja, nog steeds! denk dat ik 2011 wel ga halen })

Laat het eerst maar flink regen, eerst al het zand en zout van de weg :(
Maar de eerste droge dag/asvalt zit ik een stukje op de motor.
Heb al 2 maand niet meer gereden en het begint te kriebelen :]
Maar dat zal voor jullie (behalve jordy) ook wel gelden denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Ja, nog steeds! denk dat ik 2011 wel ga halen })

Laat het eerst maar flink regen, eerst al het zand en zout van de weg :(
Maar de eerste droge dag/asvalt zit ik een stukje op de motor.
Heb al 2 maand niet meer gereden en het begint te kriebelen :]
Maar dat zal voor jullie (behalve jordy) ook wel gelden denk ik.

jah idd het is voor mij inmiddels ook 2 of 3 weken geleden dat ik voor het laatst gereden heb...

sneeuw etc mag nu wel wat minder worden klote troep ff weg spoelen anders lijkt het straks nergens meer op :?
 
He ramon deze was ik vergeten.
De foto hieronder word onze opvolger althans aangepast met een red dot in het vizier, en extra beugels om het wapen vast te houden , en de schermkappen aan de zijkant worden klik railsen. ( LAAT MAAR KOMEN) hier kan zelfs een blinde mee schieten.
de foto daaronder is de riothgun ook wel leuk.[afbeelding]

[~[url="http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/12/29/1293604277-90.jpg"]afbeelding~][/url]


hahaha :} :} :}

mooi zoon riothgun maar denk niet dat ik daar op de baan hier in heumens oord mee mag knallen _O-
 
Ja, nog steeds! denk dat ik 2011 wel ga halen })

Laat het eerst maar flink regen, eerst al het zand en zout van de weg :(
Maar de eerste droge dag/asvalt zit ik een stukje op de motor.
Heb al 2 maand niet meer gereden en het begint te kriebelen :]
Maar dat zal voor jullie (behalve jordy) ook wel gelden denk ik.

laatste keer op een ECHTE motor was augustus geloof ik...kan niet wachten tot het april is...beetje vermogen onder de kont is toch wel leuk })
 
Ik ga straks een stukje proberen door te ploegen met de fiets, gewoon omdat ik het nooooooodig heb niets anders.
 
is maar beter ook denk ik. Ik heb net zitten raggen en trappen, maar was even van te voren de fiets nagelopen. Alles flex, behalve de ketting. wat was die aan het roesten!!en dat van elke dag fietsen en nu 1 week stil staan. Dus meteen de andere fiets ook even bekeken, idem! echt triest, wat een kudkwaliteit ketting er eigenlijk op zo'n MTB zit

jajajajaja, S100 white grease erop en gewoon doorrossen
 
dan kan ik beter GEEN motor kopen...maar ja...om nu al op de centen te gaan zitten :?


neehee, je hebt je pa net mals geluld dat ie het weer ziet zitten, dus nu effe doorzetten. lekker, neem een dorsoduro van Aprillia.........zo vet!! en als factory nog vetter!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan