Het Nijmegen e.o. Topic Deel XV: draaien vast warm voor 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
neehee, je hebt je pa net mals geluld dat ie het weer ziet zitten, dus nu effe doorzetten. lekker, neem een dorsoduro van Aprillia.........zo vet!! en als factory nog vetter!

:9~ aprilia :9~
aprilia_sxv_550_2.jpg


zelfs tom cruise heeft er een :+
attachment.php
 
Als Tom Cruise er een heeft, zou dat voor mij een reden zijn, om hem lekker in de showroom te laten staan :Y
 
"kweil :9~ modus aan" :P :P :P dorsoduro geil!! :P :P :P daar spaar ik nu voor :P :P :P "kweil :9~ modus uit"
kan maar beter nog een jaar tje langer sparen ze zijn niet bepaald goedkoop.
 
Laatst bewerkt:
is maar beter ook denk ik. Ik heb net zitten raggen en trappen, maar was even van te voren de fiets nagelopen. Alles flex, behalve de ketting. wat was die aan het roesten!!en dat van elke dag fietsen en nu 1 week stil staan. Dus meteen de andere fiets ook even bekeken, idem! echt triest, wat een kudkwaliteit ketting er eigenlijk op zo'n MTB zit

jajajajaja, S100 white grease erop en gewoon doorrossen

Heeft mijn MTB ook last van. :X De ketting is Shimano Deore, misschien toch maar upgrade naar Shimano Deore XT zoals bijna de rest van de fiets :/
 
hey maus! hoestie jongen? dorso's zijn leuk, zeker die 1200 die er nu is...


dorso's zijn zeker leuk nog geen proefritje kunnen maken hoop ik snel n keer te kunnen doen!!

verder gaat t wel prima deze maand is niet de makkelijkste.



IEDEREEN ALVAST EEN GOEDE JAARWISSELING EN DAT JULLIE EEN HOOP VEILIGE KM'S MOGEN MAKEN!!!
 
Heeft mijn MTB ook last van. :X De ketting is Shimano Deore, misschien toch maar upgrade naar Shimano Deore XT zoals bijna de rest van de fiets :/

ik ben bang dat XT net zo hard roest als Deore...onderhoud zal je altijd moeten doen, zowel voor motoren als fietsen!

@maus: stem is uitgebracht!

@lordluud: helemaal waar...maar ondanks dat rood niet echt mijn lievelingskleur is blijft het toch DE kleur voor een ducati...
 
Kleine huishoudelijke mededeling vanaf de A73:

Het is GLAD!!!!


Mocht je zo de weg nog op moeten, kijk dan vooral uit op B-wegen en op-/afritten.
 
Als je vanavond nou persé de weg op wilt en wilt drinken en aan iedereen wilt laten zien dat je motorrijder (ster) bent, ga dan hiermee de weg op:

BeerBike.jpg


*:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan