Het nog steeds Unieke Utreg Topic! Bestemming onbekend!

Vind het toch vreemd, dat er in een plaats/omgeving zoals Utrecht zoooooo weinig activiteit is. Dagelijks zie ik en hoor ik toch met regelmaat motoren voorbij rijden. Afgelopen zondag nog, hoorde ik 's ochtend al motoren langs komen die blijkbaar aan een tourtje begonnen of van plan waren om te verzamelen voor een tocht.

Dan verbaasd het mij toch enigzins, dat je daar niks over terug ziet of een aankondiging langs ziet komen om eventueel mee te rijden of gezellig een toertocht te organiseren met een stel leden van dit forum.
 
Vind het toch vreemd, dat er in een plaats/omgeving zoals Utrecht zoooooo weinig activiteit is. Dagelijks zie ik en hoor ik toch met regelmaat motoren voorbij rijden. Afgelopen zondag nog, hoorde ik 's ochtend al motoren langs komen die blijkbaar aan een tourtje begonnen of van plan waren om te verzamelen voor een tocht.

Dan verbaasd het mij toch enigzins, dat je daar niks over terug ziet of een aankondiging langs ziet komen om eventueel mee te rijden of gezellig een toertocht te organiseren met een stel leden van dit forum.
:^

niet iedereen is lid van motor-forum... en persoonlijk kijk ik vaker op het Lekstroom topic, dat is een stuk actiever! :Y
 
Wie o wie weet omgeving Utrecht een plek waar je legaal offroad kan rijden? Ik hoef niet te crossen, het gaat mij meer om de heuveltjes om het een beetje onder de knie te krijgen met de Tengai.
 
Wie o wie weet omgeving Utrecht een plek waar je legaal offroad kan rijden? Ik hoef niet te crossen, het gaat mij meer om de heuveltjes om het een beetje onder de knie te krijgen met de Tengai.

Ik weet dat er een baan is bij het industrieterein langs het spoor. Isotopenweg om precies te zijn. Is welliswaar een crossbaan, maar lijkt mij prima om heuveltjes te kunnen oefenen.
 
Echt legaal offroaden is niet mogelijk en de plekken waar het nog aardig kan worden zeker niet zo online genoemd :N
 
Die crossbaan langs het spoor is niet zomaar toegankelijk.

Ik moet ook toegeven, dat ik die baan ook alleen maar zie, wanneer ik er met de trein langs kom _O- _O- _O-

Maar ja, een brutaal mens heeft de halve wereld zeggen ze, duss waarom niet even vragen als je daar bent of je het eens mag uitproberen. Misschien zijn ze bereid om je wat tips te geven.

Vragen staat vrij. Nee heb je Ja kan je krijgen toch?
 
Gebruikers van vier provinciale wegen in de provincie Utrecht kunnen komend jaar extra snelheidscontroles verwachten. Dat heeft het Openbaar Ministerie dinsdag bekend gemaakt.

De extra controles worden gehouden op de N201, de N224 tussen Zeist en Woudenberg, de N225 van Driebergen tot Doorn en van Leersum tot de provinciegrens en de N226 van de op- en afrit van de A28 tot de Parallelweg in Maarsbergen.

Er is voor de vier wegen gekozen na een ongevallenanalyse. Daaruit blijkt op welke wegen de meeste ongelukken gebeuren. Ook wordt daarin bekeken op welke trajecten snelheidscontroles zouden kunnen helpen.

Op het moment dat de extra snelheidscontroles van start gaan, wordt dat door politie of gemeente bekendgemaakt.
[bron]
 
Hufters bedoelen: Waar je hard kunt rijden, men dat ook doet en het dus veel oplevert :(
 
:W

De Motor-Forum OMA zegt: Dit is een oud onderwerp,
de laatste reactie was meer dan 14 dagen geleden!

O-RLY?


Wie o wie weet omgeving Utrecht een plek waar je legaal offroad kan rijden? Ik hoef niet te crossen, het gaat mij meer om de heuveltjes om het een beetje onder de knie te krijgen met de Tengai.


Heb je nog een plekje gevonden? Ik zoek ook nog een leuke plek om te rijden, maar ik ben wel lid van de MCU (crossbaan isotopenweg). Als je een keer mee wilt naar de crossbaan stuur ff een PM :)
 
Hej bedankt voor je bericht! Ondertussen heb ik een V-strom maar daar ga ik niet mee over de crossbaan ;) daar is ie te nieuw voor en ik te onervaren haha. Maar zou best wel een keer willen kijken.
 
Uhm, iets heel anders, dwars er tussendoor: Weet iemand waar je voor een schappelijke prijs een motor zou kunnen huren in Utrecht? Ik vind EUR 200+ voor een weekend bij RB wat heftig, en verder zie ik er niet zo veel. Hoop dat ik een aanbieder over het hoofd heb gezien.
 
Ik heb dit topic eens zitten doorkijken en zoals al eerder gezegd werd, vind ook ik het gek dat het hier niet wat actiever is. Misschien eens een nieuwe poging wagen? Het lijkt mij in ieder geval wel leuk om wat meer motorrijders uit de omgeving te leren kennen en mee te rijden.
 
Politie zet digitale flitspalen in Utrecht aan

Op de Graadt van Roggenweg en de Marnixlaan in Utrecht worden binnenkort twee nieuwe flitsers aangezet. Ze vervangen de oude analoge palen. De nieuwe flitspalen controleren niet alleen de snelheid, maar ook het rijden door rood licht.

De digitale flitspalen worden op dezelfde plaatsen geplaatst, waar eerder de oude, analoge flitspalen stonden. De palen staan 24 uur per dag aan en kunnen overtredingen direct doorseinen naar een computer van de roverheid.

Verder heeft de nieuwe flitser geen last van volle filmrollen die moeten worden vervangen en wordt er onzichtbaar geflitst met infraroodlicht.

Door de digitale manier van verwerken, worden de boetes sneller verwerkt. Daardoor valt een brief van het Centraal Justitieel Incassobureau eerder op de mat. Als een automobilist te hard door rood rijdt, volgen er zelfs twee boetes.

Bron
 
Ik meld me hier ook maar even. Vleuterweide welliswaar, maar da's nog steeds Utreg
 
Als die flitspalen niet verplaatst worden, prima :)

Overigens, Utrecht Hoograven hier. Maar ik zie, het topic is niet echt heel actief.
 
Terug
Bovenaan Onderaan