Het nog steeds Unieke Utreg Topic! Bestemming onbekend!

Zooo weekend! Dinsdag proef rondje op 1 pk, speciaal maar weer een cap aangeschaft
Zijn ze tegenwoordig en stuk strenger mee, ze hadden niet eens een mooie met bloemen :/
ach ja dan maar een zwarte

Hadden ze niet eens een roze??? -O-
Veel plezier met horseriding :)
 
Hadden ze niet eens een roze??? -O-
Veel plezier met horseriding :)

6600020-l_roze_veiligheid_helm_horka.jpg


Deze paste ik helaas niet '(
 
Had je vast goed gestaan :). Maar past dan weer niet helemaal bij je stoere laarzen (en sporen)!

haha Heb voor dit paard andere rijkleding dan ik donderdag aanhad O-)
Ja zelfs voor paardrijden heb ik verschillende outfits :+

Maar niet zoveel als voor op de motor :')
 
Men...om goed wakker van te worden!

How´s Hanoi? Vond dat een erg leuke stad. Ga je nog naar het noorden, richting Sapa? Ik zeg doen! Supermooi daar. Bart, wat vond jij eigenlijk het mooiste deel van Vietnam? Enne, waar blijven de foto;s????

Gister met een vriendin naar Süskind geweest. Mooie, hartverscheurende film...en dan te bedenken dat het allemaal nog niet zo lang geleden is, onvoorstelbaar!
 
Men...om goed wakker van te worden!

How´s Hanoi? Vond dat een erg leuke stad. Ga je nog naar het noorden, richting Sapa? Ik zeg doen! Supermooi daar. Bart, wat vond jij eigenlijk het mooiste deel van Vietnam? Enne, waar blijven de foto;s????

Gister met een vriendin naar Süskind geweest. Mooie, hartverscheurende film...en dan te bedenken dat het allemaal nog niet zo lang geleden is, onvoorstelbaar!

Ik vond Sa pa érg tegenvallen... commerciele meuk..... De hele weg omhoog stond het vol met bizar grote reclame borden.
Het mooiste deel vond ik het noorden... een beetje rond Ba be natuurpark en Cao Bang, richting Sa pa. En tussen Sa Pa en Hanoi in (west kant).

Ook erg de moeite waard is alles rond de DMZ. Zoals Ke Sahn, Hue, Nha Thrang, etc....
Zuiden was wel ok, maar best Westers te noemen als je net uit het noorden komt.

Tips voor Hanoi (Default voor heel azie denk ik ;)): Ga niet van Hanoi airport op de eerste de beste Harrie in die je aanspreekt voor Taxi. Loop naar buiten en spreek daar iemand aan. Ze beginnen met 15 tot 20 euro voor een rit. Maar ik heb uiteindelijk afgesproken voor 8 euro. (het is wel een flinke rit trouwens).

Ga maar in ieder geval naar 'the old quarters', dat is het toeristische deel van Hanoi. 'The New Hanoi Backpackers' Hostel on Ma May is erg populair bij toeristen, daar heb ik in ieder geval niet geslapen. Maar het is wel een goed punt om een drankje te doen met mede backpackers en informatie in te winnen (en veel georganiseerd vanaf daar). Leuk aan Hanoi: Alles wordt gekopieerd en geimmiteerd, dus (als voorbeeld) succes met het vinden van de échte sinh cafe hanoi. :P Zou zo weer terug willen.... (maar wil zoveel zien).

Foto's zijn bijna uitgezocht Merel. :) Ik moet het wel dit weekend doen, daarna weekje Engeland.
 
Op de cd staan ook rustigere nummers:

Kapabel - De Avonduren *O*

Gisteravond aangekomen in Hanoi... Man wat een drukte tov Luang Prabang. Vanavond gaat mn vriendinnetje terug naar huis '(
Maar het is leuk om weer een nieuwe stad/land te gaan ontdekken. Volgende visum in mn paspoort *D Ik zal eens kijken of ik iets echts kan vonden in Hanoi :P
 
En hoe was het bowlen?? :P Ik heb zo'n vermoeden dat het niet is doorgegaan....

@Nocer: ik zit idd in het Hanoi Backpackers Hostel (niet de nieuwe). Zullen we een wedstrijdje doen wie het eerst zijn foto's van Nam op FB heeft gezet?? :+

@all: lekker aan het genieten van de sneeuw?? *O* Hoe is het daar in het koude kikkerlandje?
 
En hoe was het bowlen?? :P Ik heb zo'n vermoeden dat het niet is doorgegaan....

@Nocer: ik zit idd in het Hanoi Backpackers Hostel (niet de nieuwe). Zullen we een wedstrijdje doen wie het eerst zijn foto's van Nam op FB heeft gezet?? :+

@all: lekker aan het genieten van de sneeuw?? *O* Hoe is het daar in het koude kikkerlandje?

Doe je best maar. ;) Je kan het hele land door gecrost bent. ;)
Hoe lang blijf je in Hanoi? Na 4 dagen had ik het wel gezien daar. :) (en bovendien is het best duur vergeleken met de rest van Vietnam)
 
Mooi stukje heb je weer geschreven Nienke *D

Ik klaag niet over de sneeuw, kan lopend naar mn werk als het moet *O*
 
Zie je eigen antwoord :+
:P Nadat het hier 4 dagen ook koud was, was ik zo blij dat ik weer op slippers buiten kon lopen zonder te verkleumen :+

@Nocer: zal rondom Hanoi blijven t/m volgende week (ik krijg weer reisgezelschap :) ). Denk dat ik naar Sapa ga in een tourtje en dagjes weg en zo.

Mooi stukje heb je weer geschreven Nienke *D
Thanx! :}
Ik klaag niet over de sneeuw, kan lopend naar mn werk als het moet *O*
Is het zó leuk op je nieuwe werk? :P



PS Komt er nou serieus een 11-stedentocht?
 
Laatst bewerkt:
De kans is er inderdaad, maar als de temp boven 0 gaat over een week (die kans is er), dan kan het zomaar zijn dat hij niet door gaat....
 
Ola! Heb zoooo genoten van het bowlen *O* *O* Moeten we echt vaker doen!!

@ Vlinder: Don't miss Halong Bay! Vlakbij en zooo mooi. Inderdaad mooi stukje heb je geschreven op je blog!

@ Bart, ik wed dat Vlinder eerder is..... :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan