Het nog steeds Unieke Utreg Topic! Bestemming onbekend!

Heeft verder niemand het einde van de wereld overleefd?? :+
_O-



beste-wensen-mensen.jpg


Beste Wensen Utrecht *O*

...hopelijk hebben jullie niet te veel overlast van me gehad maandagnacht :P

:W
 
Zot, je hebt een mooie notering als "laatste woord" zag ik! :Y
ik stond ooit ruim in de top 10, maar sinds 2007 ben ik anders in het techniek deel gaan posten O-)

kan nu niet meer

zie je wel heaumeau

posten -O-
 
Laatst bewerkt:
Tja en nu moet ik weer aan de andere kant van de wereld zitten :) Wie rijdt er mee een rondje over de Great Ocean Road vandaag? :+ Super mooi weer: 25+ graden 8-)
 
Gestemd, op Vivian. :Y

Van sommigen is het niet direct duidelijk waarom ze 'motorvrouw van het jaar' zouden moeten zwoorden. Niet echt direct wat bijzonders gedaan of zo. Vivian met racen en team draagt wel duidelijk bij aan rol en zichtbaarheid van vrouwen icm motoren. Verdiende winnaar lijkt me dus.
 
Laatst bewerkt:
En nu ff iets heel anders :)

Welke motordealers zitten er in Utrecht. Ik ken RBMotoren en Joost Motoren, maar dan houdt het op. Ben nu naar een nieuwe motor aan het zoeken en het liefst scoor ik die bij een dealer in de buurt, zodat-ie daar ook in onderhoud kan.

Iemand tips?
 
En nu ff iets heel anders :)

Welke motordealers zitten er in Utrecht. Ik ken RBMotoren en Joost Motoren, maar dan houdt het op. Ben nu naar een nieuwe motor aan het zoeken en het liefst scoor ik die bij een dealer in de buurt, zodat-ie daar ook in onderhoud kan.

Iemand tips?
kom op mensen, spam mij ff :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan