Het noorden (Joure, H'veen, Tjalleberd, Drachten)

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou , die malloot was ik dus , vreselijk balen jah :(
maargoed , ben erzelf goed van af gekomen.
Heb topkuip + onderkuip stuk , heb de spuiter alweer ingelicht , of ze nog wat verf overhadden van vorige week |(

volgens mij brak achterwiel weg , maar volgens jarno , die achter me reed , zij dat hij voorwiel zag wegglijden :X in de bocht :X
Dus op zn plaat richting grindbak , en daaro 25 kg grind zwaarder *D

begint hier en daar in mn lichaam wel wat spieren te voelen :X

net wat wouter zij , welkom bij de club van 2 *D

Inieder geval de rest van de dag , en tevoren was werkelijk voor herhaling vatbaar. Nu snel de racer weer klaarmaken voor ZAC 2004

racer rijd perfect , qua vering , acceleratie , en vermogen *D

karten vrijdag zal wel moeilijk worden zon kuipstoeltje
 
nou , die malloot was ik dus , vreselijk balen jah :(
maargoed , ben erzelf goed van af gekomen.
Heb topkuip + onderkuip stuk , heb de spuiter alweer ingelicht , of ze nog wat verf overhadden van vorige week |(

volgens mij brak achterwiel weg , maar volgens jarno , die achter me reed , zij dat hij voorwiel zag wegglijden :X in de bocht :X
Dus op zn plaat richting grindbak , en daaro 25 kg grind zwaarder *D

begint hier en daar in mn lichaam wel wat spieren te voelen :X

net wat wouter zij , welkom bij de club van 2 *D

Inieder geval de rest van de dag , en tevoren was werkelijk voor herhaling vatbaar. Nu snel de racer weer klaarmaken voor ZAC 2004

racer rijd perfect , qua vering , acceleratie , en vermogen *D

karten vrijdag zal wel moeilijk worden zon kuipstoeltje


beter de brommer dan je zelf Douwe......



suc6 met herstel van brommer
 
ik dacht dat jij ook zou komen.... gisteren nog een grote mond over mensen die met koekblik komen :+ is altijd nog beter dan niet gaan denk ik ;)
Jah helaas, ik voelde me niet helemaal fit (alles zit dicht in me harses).. Maar had er graag bij willen zijn..


Heb zonet de motor maar even weg gebracht, morgen weer ophalen met nieuwe pijpie en valblokjes en alles :) jippie
 
douwe, rot voor je.
maar 'gelukkig' alleen de motor schade.

succes met de opknap. en laat jij voorlopig even de laatste zijn die valt svp.
 
Zo, ook weer terug. Leuk dagje, lekker weer maar helaas van de crashes. :(
Is helaas al te vaak gebeurd dat ik een kapotte motor op een kar heb geduwd. :X Zal ook nog wel niet de laatste keer zijn.

Heren sterkte ermee... als ik ergens mee kan helpen, let me know.
 
is er nu nog gefilmd of zijn er foto`s gemaakt :? :? , ben erg benieuw iig :)
Ik heb een tijdje staan filmen. Weet niet wat het is geworden maar dat moet Douwe maar ff kijken en inelkaar monteren. Zien het resultaat vanzelf online... :)
 
Heey Ninja,

Kut man , van je bike !! Waar op de baan ging je onderuit ?

Trouwens, hebbie het daar een beetje droog gehouden ?
 
Zooooo, de spullen staan weer in de schuur. Was een leuk dagje op assen, behalve dan de laatste 10 minuten van de laatste sessie '( .

Ik heb iig lekker gereden, en als het dit seizoen nog lekker weer wordt, wordt het geen 748-weer ;( , maar "monsterachtig" weer.

We zullen de komende winteravonden nuttig besteden om de 748 weer in poser-staat terug te brengen.

Ennuh Douwe, wat heeft nu bij jou voorrang, de honda of het monteren van de film ;)

IIG suc6 met beide activiteiten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan