Het noorden (Joure, H'veen, Tjalleberd, Drachten)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zwaar klote voor je holger , smiddags er nog over gehad , en nog geen 2 uur later voor jou ook geen dag om op terug te zien :X
in ieder geval succes met het op posen van je fiets

compu was vorige week gecrashed , nu windows eropnieuw opgezet , dus ben alle uploads ook kwijt , :X

Zal film binnekort hier ff posten *D

nog even een vraagje holger , weet jij goedkoop adresje voor kuipdelen ???

Ninja 1970 als je geïnteresseerd bent in (Polyester)kuip Reparatie dan weet ik misschien nog wel een bedrijfje voor jou?
Heb mijn eigen kuipdelen daar ook al eens heen gebracht en is zeer goed bevallen.
 
op welke weg in assen is het gebeurd? O-)
Valt nog niet mee met 5 kilo grind in je kuip en duidelijke grindschade aan je kuipen, achterbrug en tank. '(

Kees, ook veel sterkte! Zit je niet mee met je ZXR...

Wat een crashes weer en dat zo aan het eind van het seizoen, klote hoor. Misschien moeten we met z'n allen in groepstherapie ofzo? ;)
 
fook hey,
Wat doen jullie noorderlingen nou allemaal voor rare dingen opeens ?

Succes met de reparaties allemaal !
 
Valt nog niet mee met 5 kilo grind in je kuip en duidelijke grindschade aan je kuipen, achterbrug en tank. '(

Kees, ook veel sterkte! Zit je niet mee met je ZXR...

Wat een crashes weer en dat zo aan het eind van het seizoen, klote hoor. Misschien moeten we met z'n allen in groepstherapie ofzo? ;)

niet alleen de grindsporen; hoe kan ik aantonen dat mijn linker stepie en linker stuurhelft 1 cm korter zijn geworden zonder aantoonbare slijtsporen de weg waar het gebeurd is?

Dus iemand goede ideeen??
 
niet alleen de grindsporen; hoe kan ik aantonen dat mijn linker stepie en linker stuurhelft 1 cm korter zijn geworden zonder aantoonbare slijtsporen de weg waar het gebeurd is?

Dus iemand goede ideeen??
Daar valt wel een mouw aan te passen, ze gaan zeker niet naar dat weggetje toe om te kijken of jij daar echt onderuit bent gegaan. Dat heb ik vorig jaar ook bij een schade gedaan :X , gezegd dat het op vakantie in Italie op een weggetje nabij Trento gebeurd was, kunnen ze toch nooit controleren. O-) Was ook niet helemaal de waarheid toen...

Je moet er alleen dus voor zorgen dat de expert (en die zijn niet gek) niet kan zien dat het door grind komt want dan weten zij ook genoeg...
 
zijn zat wegen waar grind ligt :X

laat de expert maar bewijzen dat het niet kan. hij gaat het echt niet simuleren, hoor.
ik had hetzelfde laatst. zat er ook over in, maar als je de motor bij een dealer, die je goed kent, laat taxeren, dan komt het wel goed.

niets heb je... kan alleen maar meer worden.
 
Dit is mijn laatste post voor een dikke week :P , volgende week hebben jullie dus een weekje zonder mijn domme geouwehoer. :+
 
Van uit richting Drachten.
Afslag Leek
Onderaan bij snelweg rechts.
Dan de 2e of 3e afslag links.

Polyesterwerken de Groot.
Als je er niet uit komt dan hoor ik het wel.
Anders Peet (suzoekie!!(41) :? even bellen die weet het ook wel.


heb nog een 2e hands bovenkuip liggen , die gaan we eesrt opknappen , enne onderkuip idem dito
Liggen inmiddels alweer bij de spuiter *D
 
zal proberen wat pics te plaatsen

lukt t nie ???

zal ik dan maar eerste doen...

Tis niet douwe zelf maar volgens mij hadden ze deze dingen in die helms gebouwd van de kartbaan.. :+
full
 
Allemachtig wat een honda dag vandaag... :)

Eerst naar ten kate geweest om me rem/gas leidingen te checken
Daar effe klein proefritje op de CBR600RR gemaakt.
Daarna me eerste 2 cylinder ervaring op gedaan. Heb stukkie gereden op de SP1 van rene :}

was weer erg leuk allemaal

twee cylinder rijd wel ERG anders zeg, bokkerdie bok bok.. :) . is zeker effe wennen, maar wat een sound :9~ :9~ :9~ :9~ .
 
de heren zijn weer druk op tjalbert aan het :] rijden zekers ..

want ik hoor hier weer rare dingen op de scanner .. er wordt geracet op tjalbert
moeten nu 18:24 twee motorrijder heen van de politie en nog 2 auto,s ..

Fazertje die nog steeds niet rijdt maar wel alles hoort

dus tjalbert zal straks ook wel gebeurt zijn .. |(

mooi filmpje trouwens maar wat wazig beeld

Groeten fazertje
 
de heren zijn weer druk op tjalbert aan het :] rijden zekers ..

want ik hoor hier weer rare dingen op de scanner .. er wordt geracet op tjalbert
moeten nu 18:24 twee motorrijder heen van de politie en nog 2 auto,s ..

Fazertje die nog steeds niet rijdt maar wel alles hoort

dus tjalbert zal straks ook wel gebeurt zijn .. |(

mooi filmpje trouwens maar wat wazig beeld

Groeten fazertje


Welke frequentie ???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan