het sleutelblunders van anderen topic

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.350
5.697
Plaats hier het gepruts wat je van een ander tegen komt.

AAN MOTORFIETSEN!

liefst met foto's :Y

spelregels, omdat iedereen fouten maakt;

  • geen namen
  • geen kentekenplaten
  • geen veroorzakers in beeld
  • hou het technisch
  • maak het niet persoonlijk
  • dit is geen olie topic
  • geen algemeenheden
  • Het is geen auto topic
  • Het is geen zelf sleutelaar tegen professional topic
 
Laatst bewerkt:
Ik juist aan auto's met twee mistlampen zodat je het verschil lastig kan zien met een remactie tenzij we een derde remlicht hebben.

BTW heb jij een of twee mistlampen en aan de achterkant van je motor?

Euuh, volgens mij MAG/moet je maar 1 mistlicht achter op een auto hebben, gezien de plaatsing kun je anders niet fatsoenlijk zien of er geremd word of niet.

Dat is dus fout, na x datum(wat al effe is) 1 of 2 mistachterlichten

db
 
Laatst bewerkt:
Euuh, volgens mij MAG/moet je maar 1 mistlicht achter op een auto hebben, gezien de plaatsing kun je anders niet fatsoenlijk zien of er geremd word of niet.

Dat is dus fout, na x datum(wat al effe is) 1 of 2 mistachterlichten

db
Ja. En twee mistachterlichten vind ik verwarrend en vaak ook irritant, maar dat is mijn persoonlijke mening.
 
wat een geouwehoer zeg ....
kennis kwam vragen of zijn startmotor defect was en of het door te meten was.

Ik zou eerste gewoon dat ding aansluiten op een accu, afijn hij had nog geeneens een multi meter, dus kom maar langs met dat ding.
Ding doet niks, tandwiel gleed gewoon heen en weer over de as ipv dat de solenoid dat moest bedienen.

Heel verhaal over vonken en rare geluiden en weet ik nog wat meer, dus ik hoop dat de nieuwe terug monteren wat beter gaat :P
 
Dat vind ik het zwaar irritante aan onze auto (2011 Fiësta), die automatische verlichting heeft echt een eigen willetje en lijkt ook nog wel tijds/klok-afhankelijk.
v/d week was het om 21.00 nog redelijk zonnig (wel in de rug), maar het fordje vond dat de verlichting aan moest. Verder idd wordt regen of mist genegeerd.
Dat zou een goed moment zijn voor het voeren van licht.
Je kijkt tegen de zon in en ziet amper dat er een klein auto'tje naar je toe beweegt.
 
Knap staaltje vakwerk toch?8)7
B7636E27-DA71-4E54-876A-164BC6D9229D.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan