het sleutelblunders van anderen topic

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.340
5.692
Plaats hier het gepruts wat je van een ander tegen komt.

AAN MOTORFIETSEN!

liefst met foto's :Y

spelregels, omdat iedereen fouten maakt;

  • geen namen
  • geen kentekenplaten
  • geen veroorzakers in beeld
  • hou het technisch
  • maak het niet persoonlijk
  • dit is geen olie topic
  • geen algemeenheden
  • Het is geen auto topic
  • Het is geen zelf sleutelaar tegen professional topic
 
Laatst bewerkt:
Cagiva Raptor met 120.000 km, een NTV650 met 105.000 en een GSX-R1100WP met 80k.
Allen reden ze als een nieuwe zonder olieverbruik voordat ze door gingen naar de volgende blije eigenaar.
Alleen de GSX-R1100WP werd gestolen '(
 
Laatst bewerkt:
Niet echt een sleutelblunder, maar dit was wel nodig. IMG_4062.jpeg
 
Is een niet wakkere Chinees ook een sleutelblunder?
Vandaag ander achterlicht willen inbouwen in mijn Z800, van Ali met geintegreerde knipperlichten.
Eerst even testen, hmmm licht brandt maar remlicht werkt niet. Ouwe terug remlicht en gewone verlichting werkt wel.
Dan losse lamp even getest, hey wel gewoon licht en remlicht.
Blijkt dat die niet zo wakkere chinees, de draadjes van rem en gewoon licht in de stekker heeft omgewisseld. Dus spanning op verlichting stuurde remlicht, waardoor extra spanning van remlicht niets meer deed.
Kabeltjes in de stekker omgewisseld en werkt zoals het moet, morgen inbouwen.
 
Is een niet wakkere Chinees ook een sleutelblunder?
Vandaag ander achterlicht willen inbouwen in mijn Z800, van Ali met geintegreerde knipperlichten.
Eerst even testen, hmmm licht brandt maar remlicht werkt niet. Ouwe terug remlicht en gewone verlichting werkt wel.
Dan losse lamp even getest, hey wel gewoon licht en remlicht.
Blijkt dat die niet zo wakkere chinees, de draadjes van rem en gewoon licht in de stekker heeft omgewisseld. Dus spanning op verlichting stuurde remlicht, waardoor extra spanning van remlicht niets meer deed.
Kabeltjes in de stekker omgewisseld en werkt zoals het moet, morgen inbouwen.
Kwaliteitsissues bij Ali.. Het zal toch niet zijn..
 
Is een niet wakkere Chinees ook een sleutelblunder?
Vandaag ander achterlicht willen inbouwen in mijn Z800, van Ali met geintegreerde knipperlichten.
Eerst even testen, hmmm licht brandt maar remlicht werkt niet. Ouwe terug remlicht en gewone verlichting werkt wel.
Dan losse lamp even getest, hey wel gewoon licht en remlicht.
Blijkt dat die niet zo wakkere chinees, de draadjes van rem en gewoon licht in de stekker heeft omgewisseld. Dus spanning op verlichting stuurde remlicht, waardoor extra spanning van remlicht niets meer deed.
Kabeltjes in de stekker omgewisseld en werkt zoals het moet, morgen inbouwen.
Ik heb hetzelfde gehad met een LED vervanger van een achterlicht/remlicht, kwam ook uit China.
 
  • Leuk
Waarderingen: G.C.
Terug
Bovenaan Onderaan