Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moest ik nu kiezen en die paar duizenden euroos maakten niet uit dan koos ik nu voor het 2014 model omwille van de elec. vering en cruisecontrol. Mis ik het... nope niet echt
De S10 en GS 800..... die keuze zou bij mij snel gemaakt zijn, alleen al voor het gebruiksgemak van de cardan.
Ik heb een gebruikte S10 zien staan bij m'n dealer.
Is een witte van 2011, 30 000km op de teller.
Krijg een nette overnameprijs voor de CBF van m'n vrouw waar we ook nog vanaf willen.
Scheelt toch een dikke 4500€ tov een nieuwe (niet ZE).
Maar die 30 000km houden me wat tegen, zeker omdat ik de motor eigenlijk koop om nog heel wat jaren mee verder te kunnen. Ik rij gemiddeld een dikke 10000 per jaar.
Wat denken jullie van die 30 000km? Pas ingereden?
Af en toe werken mijn richtingaanwijzers niet, zowel links als rechts. Na het opnieuw starten van de motor doen ze het wel. Iemand hier ervaring mee? Tevens een keer gehad dat de motor in een schuine bocht spontaan uitviel: totaal uit, dus niets meer op het dashboard of iets anders. Na opnieuw starten geen probleem meer gehad. Collega heeft stroomcircuit nagekeken, lijkt geen probleem. Zit er een omvalschakelaar in deze motor (model 2012)?
Heeft iemand die kleine led knippers al op het oude model gezet.
Knipperen die dan beter?
Nee, is puur esthetisch.
Dat is de reden dat ik nu twijfel, de tenere reed alsof ik al jaren reed met dat ding. De Gsa hadden veel gewenning nodig, heel erg veel....
Maar het bij te betalen bedrag op de S10 is ook heel erg veel...