Het Suzuki GSX-R 600 topic deel 27!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bronnek,aardig knutsel project.

Heb zelf een keer gezien dat iemand het gaas eerst met hotglue monteerde en als alles op je juiste plek zit alle randen met PolyMax kit vast zetten.
Succes

Heb het gaas al geknipt gebogen en gebold... Ik heb sowieso ook een lijmpistool liggen.. Ik was alleen zo slim om zwart gaas te kopen terwijl ik het fluoriserend geel wilde gaan spuiten, dit dekte dus voor geen meter(ik was te lui om te schuren, ontvetten en gronden...) dus dat moet nog een keer helemaal over... Iemand foto's van anderen die dit gedaan hebben??
 
RenszO,Ik vindt het ook zonde om door de pekel te rijden,dat vreet zo snel in je velgen.
Ik wil hem wel graag thuis hebben,op de aanhanger of in de bus geen probleem.
Het mooiste is natuurlijk om hem al rijdend thuis te krijgen.
hij staat lekker warm bij de motorzaak en voor het geval het weer opknapt pak ik m,n andere suuz
wel.
We wachten tot de pekel weg is.
 
Je kan inderdaad je kat er af sluipen en zo'n vervanger kopen. Of je bent net zo iemand als ik en hou liever orginele dingen heel voor verkoop. Dan zoek je op Marktplaats of 1 of andere motor sloop De voorbochten van een K6/7. Dan kun je met katvervanger een K8/9/L0 demper op zetten of gewoon een K7 demper. dat laatste heb ik gedaan:

[afbeelding]
Wanneer mag ik m even misbruiken.. ehm, lenen?
 
Heb het gaas al geknipt gebogen en gebold... Ik heb sowieso ook een lijmpistool liggen.. Ik was alleen zo slim om zwart gaas te kopen terwijl ik het fluoriserend geel wilde gaan spuiten, dit dekte dus voor geen meter(ik was te lui om te schuren, ontvetten en gronden...) dus dat moet nog een keer helemaal over... Iemand foto's van anderen die dit gedaan hebben??

Foto`s van een ander type Suzuki, maar het gaat om het idee

modificatiesgaas02.jpg


modificatiesgaas04.jpg
 
gisteren ook op de motorbeurs geweest , zag bij mdi een mooi setje rem/ koppelingshendel liggen van puig , vandaag toch maar even naar de locale motorzaak (motorcenter venlo) geweest en een setje van ABM Synto besteld , best prijzig maar een degelijke set.
 
Laatst bewerkt:
Iemand trouwens enig idee of je zelf een DB-killertje kunt maken of of er ''universele'' setjes zijn ofzo..? Ik vind het geluid van mn GP pijp zelf heerlijk maar ik zie wel erg veel mensen boos omkijken als ik langs rij en begin te accelereren.... ;)
 
Mannen,

Ik kom van een andere kant van het forum, namelijk de Aprilia SXV 550 Supermotard.
Enkele maanden geleden heb ik dat wheelymonster weg gedaan om plaats te maken voor een GSX-R600 K6 met 8K op de tellert.

Alnu ben ik dus hier om mijzelf te introduceren. Ik ben Bronnek, 24jaar, uit de omgeving Rotterdam, rij onbegrensd... Motor is nog niets erg bijzonders behalve dat hij nog in zijn verse kilometers zit.
[afbeelding]

Mvg,

Bronnek.
PS: ik lijk niet op een meisje van 7, m'n buurmeisje wilde alleen tijdens het sleutelen graag op m'n motor blijven zitten... ;)

:N :N
 
Laatst bewerkt:
Je kan inderdaad je kat er af sluipen en zo'n vervanger kopen. Of je bent net zo iemand als ik en hou liever orginele dingen heel voor verkoop. Dan zoek je op Marktplaats of 1 of andere motor sloop De voorbochten van een K6/7. Dan kun je met katvervanger een K8/9/L0 demper op zetten of gewoon een K7 demper. dat laatste heb ik gedaan:

[afbeelding]

tanx voor de reactie, vandaag ff bij G&G langs geweest, had al op marktplaats een set originele bochten van een k8 gevonden, maar denk dat ik het ff op de lange baan schuif, ben student en heb net ook weer een nieuwe hjc rpha 10 pinna ancel (de blauwe) en berik handschoenen gekocht.
daarnaast rij ik op het moment 25 kw, en dan zou het vermogen dus toenemen.
maargoed, heb ik weer iets om naar uit te kijken ;)
(ben ook nog op zoek naar een yoshimura r-77 carbon ipv de scorpion demper)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan