Het Suzuki GSX-R 600 topic! Part IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi iedereen,

Zaterdag 29 Juli 2006 is de dag die ik nooit zal vergeten.

Het is de dag dat me vader een dodelijk ongeval met de motor heeft gehad ;( ;(

Het gebeurde op de lekdijk vlakbij Lopik, misschien hebben jullie het in de krant gelezen of op internet.

Ik heb alles zien gebeuren ik reed er ongeveer 40m achter en heb me vader zien verongelukken '(
Er kwam een auto van rechts(vrouw 80 jr) de dijk op gereden ( heel on overzichtelijk) en op dat moment was me vader bijna op de splitsing en heeft hij geremd voor Zijn leven.

(Onze snelheid is tussen de 70/80 km/h geweest, dus niet aso hard)

Hij heeft zo hard geremd dat het achter wiel van de grond kwam en hij voor over op de auto kwam en waarschijnlijk geplet is door zijn eigen motor en de auto.

De Ambulance was snel ter plekke en heeft alles voor hem gedaan maar het was al te laat, ik ben geen moment van mijn vaders zijde weg geweest en heb tot het einde zijn hand vast gehouden in de hoop dat het nog goed kwam.

Vandaag is de begrafenis geweest.

Voorlopig geen motorrijden voor mij.

Ik wil alleen maar zeggen kijk altijd goed uit het hoeft niet altijd je eigen schuld te zijn en op een motor ben je kwetsbaarder dan in een auto.

Greets ;( -O-


Gecondoleerd met dit enorme verlies, en erg veel sterkte de komende tijd voor jouw en uiteraard de rest van je familie... kippevel man, woow... ik heb ook een keer zo bij m'n vader gezeten maar gelukkig loopt hij gewoon weer rond...

Sterkte, bakkertje
 
Erwin,

Heb het net gelezen, zit nu nog te trillen.. Wat een klote gebeurtenis, woorden schieten te kort. ;( ;(
Gecondoleerd jongen.
Heel veel sterkte toe gewenst in deze moeilijke tijd!!

Groet,

Jarno
 
Iedereen bedankt voor zijn/haar reactie ik waardeer het echt

Het is zo onwerkelijk, als je op z`n manier iemand moet verliezen, motor rijden was 40jaar zijn passie hij kon gewoon niet zonder motor.

Hij heeft in die 40 jaar 24 motors gehad en was er altijd zo trots op.

Zijn laatse was de GSX-R 1000 K5 zijn trots.

ik ben van de week bij zijn motor geweest en de schade valt best mee je zou niet zeggen dat het een dodelijk ongeval was gezien de schade.

Hij is gewoon ongelukkig terecht gekomen, waardoor hij veel inwendig letsel had en daar aan is overleden. Als hij over de auto had gegaan had hij waarschijnlijk minder letsel, maar daar hebben we nu niks meer aan ;(

Nogmaals iedereen bedankt

Greets
 
Iedereen bedankt voor zijn/haar reactie ik waardeer het echt

Het is zo onwerkelijk, als je op z`n manier iemand moet verliezen, motor rijden was 40jaar zijn passie hij kon gewoon niet zonder motor.

Hij heeft in die 40 jaar 24 motors gehad en was er altijd zo trots op.

Zijn laatse was de GSX-R 1000 K5 zijn trots.

ik ben van de week bij zijn motor geweest en de schade valt best mee je zou niet zeggen dat het een dodelijk ongeval was gezien de schade.

Hij is gewoon ongelukkig terecht gekomen, waardoor hij veel inwendig letsel had en daar aan is overleden. Als hij over de auto had gegaan had hij waarschijnlijk minder letsel, maar daar hebben we nu niks meer aan ;(

Nogmaals iedereen bedankt

Greets
Ik hoop in ieder geval dat je op een mooie manier afscheid hebt kunnen nemen bij de begrafenis.
Sinds ik jou verhaal heb gelezen, blijft het maar door mijn hoofd spoken! Mijn vader rijdt ook motor en ik moet er niet aan denken dat hij zou omkomen in een ongeluk...
Nogmaals heel veel sterkte toegewenst!!!!! '(

Martijn
 
Ik hoop in ieder geval dat je op een mooie manier afscheid hebt kunnen nemen bij de begrafenis.
Sinds ik jou verhaal heb gelezen, blijft het maar door mijn hoofd spoken! Mijn vader rijdt ook motor en ik moet er niet aan denken dat hij zou omkomen in een ongeluk...
Nogmaals heel veel sterkte toegewenst!!!!! '(

Martijn

same here, aan de ene kant wel blij dat mn pa enkel auto's rijd...maar een ongeluk schuilt altijd in een klein hoekje :(
Hoop ook dat je op een mooie manier afscheid hebt kunnen nemen erie, volledig afstand ervan doen lukt waarschijnlijk nooit maar toch erg veel sterkte toegewenst nogmaals met het verwerken van dit alles. '(
 
Iedereen bedankt voor zijn/haar reactie ik waardeer het echt

Het is zo onwerkelijk, als je op z`n manier iemand moet verliezen, motor rijden was 40jaar zijn passie hij kon gewoon niet zonder motor.

Hij heeft in die 40 jaar 24 motors gehad en was er altijd zo trots op.

Zijn laatse was de GSX-R 1000 K5 zijn trots.

ik ben van de week bij zijn motor geweest en de schade valt best mee je zou niet zeggen dat het een dodelijk ongeval was gezien de schade.

Hij is gewoon ongelukkig terecht gekomen, waardoor hij veel inwendig letsel had en daar aan is overleden. Als hij over de auto had gegaan had hij waarschijnlijk minder letsel, maar daar hebben we nu niks meer aan ;(

Nogmaals iedereen bedankt

Greets


Lees het nu pas allemaal..........

Geen woorden voor...



Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies...
 
..............
Sterkte Erie met het verlies,ik lees het ook net pas.

(zijn geen woorden voor...gecondoleerd)
 
Hoi iedereen,

Zaterdag 29 Juli 2006 is de dag die ik nooit zal vergeten.

Het is de dag dat me vader een dodelijk ongeval met de motor heeft gehad ;( ;(

Het gebeurde op de lekdijk vlakbij Lopik, misschien hebben jullie het in de krant gelezen of op internet.

Ik heb alles zien gebeuren ik reed er ongeveer 40m achter en heb me vader zien verongelukken '(
Er kwam een auto van rechts(vrouw 80 jr) de dijk op gereden ( heel on overzichtelijk) en op dat moment was me vader bijna op de splitsing en heeft hij geremd voor Zijn leven.

(Onze snelheid is tussen de 70/80 km/h geweest, dus niet aso hard)

Hij heeft zo hard geremd dat het achter wiel van de grond kwam en hij voor over op de auto kwam en waarschijnlijk geplet is door zijn eigen motor en de auto.

De Ambulance was snel ter plekke en heeft alles voor hem gedaan maar het was al te laat, ik ben geen moment van mijn vaders zijde weg geweest en heb tot het einde zijn hand vast gehouden in de hoop dat het nog goed kwam.

Vandaag is de begrafenis geweest.

Voorlopig geen motorrijden voor mij.

Ik wil alleen maar zeggen kijk altijd goed uit het hoeft niet altijd je eigen schuld te zijn en op een motor ben je kwetsbaarder dan in een auto.

Greets ;( -O-

Hoi Erie,

toen ik dit bericht vanmiddag las gingen bij mij de rillingen door het lijf. Ik ben zelf op 23 april dit jaar twee goede vrienden van mij bij een motorongeluk verloren ik was er toen ook bij, alleen was mijn geluk (als je daar al van kunt spreken bij zo'n ernstig voorval) dat ik ervoor reed.

ps. als ik je deze tip mag geven: praat erover met bekenden of instellingen.

Ik wil dan ook heel veel sterkte toewensen aan jouw en je familie.

Bjorn
 
Laatst bewerkt:
Sjeez ik als (stiekeme) meelezer van dit topic wil je iig ook ff condoleren en sterkte wensen!!
 
maakt niet uit .. bijna iedereen die hier gereageerd heeft komt niet (veel) in dit topic...

goede zaak heren en dames!!!
veel reacties, ben blij dat er veel mensen mee leven...!! :}
 
Eindelijk mijn GSX-R600 af.....Of toch niet?
Ik wil nog misschien een witte undertail, maar voorlopig is het goed zo.

full
 
Err de meeste mensen stellen zich eerst voor...

Wel een mooie bike uiteraard.
 
Vandaag de eerste kuipdelen in de verf gegaan. Mooi strak zwart nu. :)
Piccies volgen zodra ik het weer thuis heb liggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan