Het Suzuki GSX-R 600 topic! Part VII

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk verslag en mooi picca's Post!
Alleen jammer van die zwaar gewonden, moet eigenlijk niet gebeuren!

Gaat hard trouwens weer... nog even en deel 8 is aan de beurt.

Heb trouwens nog een mod, voor de beginpost.

Hotbodies pinkers voor
Kleine pinkers achter

Kan ik deze in ieder geval met het erlangs lopen niet meer afbreken :P

Moet ik toch weer een nieuwe foto maken B|
 
Laatst bewerkt:
Ik vind ze niet extreem hoog zitten, op de straat is het genoeg (daar wil ik niet op mijn grens rijden) maar voor op het circuit :X

Ik reed met mijn rs 125 rechts het stepje aan de grond.. en die zat nog wel een stukje hoger dan op de gsx-r
kan zijn dat de stepjes op de gsx dichterbij het frame zitten zodat ze niet extreem hoog hoeven te zitten. je rijd ze niet zomaar aan de grond. ik heb altijd mijn laars een beetje over het stepje ongeveer 5 mm alleen het plastic deel en die heb ik afentoe maar geraakt en dat was alleen op circuit zolder in de snelle rechtse bocht met een gangetje van 170. als je dan nog wat aan je vering doet heb je er nog minder last van
 
kan zijn dat de stepjes op de gsx dichterbij het frame zitten zodat ze niet extreem hoog hoeven te zitten. je rijd ze niet zomaar aan de grond. ik heb altijd mijn laars een beetje over het stepje ongeveer 5 mm alleen het plastic deel en die heb ik afentoe maar geraakt en dat was alleen op circuit zolder in de snelle rechtse bocht met een gangetje van 170. als je dan nog wat aan je vering doet heb je er nog minder last van
vering staat sowieso bagger van de gixxer standaart..

Maar over die stepjes kan je gelijk hebben.. maar dan nog heb je op een rs 125 meer grondspeling (en als je motorfreaks moet geloven dan ze met een rs op spa nog schaamranden hadden, dan kun je nagaan hoe hard je op zown ding kan gaan)

Ik heb op de gsx-r nog maar 1x op de openbare weg mijn teen de grond geraakt (ik heb hem hetzelfde als jou omdat ik mijn stepje niet de grond wil laten raken) maar ik rijd op de openbare weg ook niet op de grens zoals ik zei.. ze voldoen voor mij nu ook wel.. maar voor op het circuit lijken ze mij wat laag te zitten.. maar dat kan ik mis hebben.. (zoals jij nu bevestigt :P )
 
Heb jij genoeg grondspeling met de standaart stepjes (niet verhoogt zo te zien? )

Ik kloot soms nog wat aan qua zithouding dus raakte met de zijkant van m'n laars de grond. Heb de stepjes dus wat hoger gezet en dat werkte wel. Kan altijd beter natuurlijk. Maar heb er geen "last" van
 
mooie fotos postman :) lijkt mij een supermooie baan volgend seizoen kom ik er zeker ook. :]
wil volgend seizoen ook een racekuipje kopen en de motor wat aanpassen kwa vering stalen remleidingen en natuurlijk een laptimertje.

misschien dat ik dit jaar nog 1 dagje boek op zolder.

Gewoon doen, zeker de kuip en vering! :}
 
Leuk verslag en mooi picca's Post!
Alleen jammer van die zwaar gewonden, moet eigenlijk niet gebeuren!

Gaat hard trouwens weer... nog even en deel 8 is aan de beurt.

Heb trouwens nog een mod, voor de beginpost.

Hotbodies pinkers voor
Kleine pinkers achter

Kan ik deze in ieder geval met het erlangs lopen niet meer afbreken :P

Moet ik toch weer een nieuwe foto maken B|

Dat van die gewonden, dat houdt je wel wakker. Erg jammer maar het gebeurd. Zeker in de lagere groepen is er bij vrij rijden het gevaar dat mensen opeens iets geks doen. Dit was dan wel een Perfection met alleen maar vrij rijden maar de cadeautjes zullen altijd aanwezig zijn :N
 
kan zijn dat de stepjes op de gsx dichterbij het frame zitten zodat ze niet extreem hoog hoeven te zitten. je rijd ze niet zomaar aan de grond. ik heb altijd mijn laars een beetje over het stepje ongeveer 5 mm alleen het plastic deel en die heb ik afentoe maar geraakt en dat was alleen op circuit zolder in de snelle rechtse bocht met een gangetje van 170. als je dan nog wat aan je vering doet heb je er nog minder last van


links en rechts wel een keer geraakt op Zandvoort, maar geen last van gehad. Zowieso door stuggere vering minder kans :Y
 
vering staat sowieso bagger van de gixxer standaart..

Maar over die stepjes kan je gelijk hebben.. maar dan nog heb je op een rs 125 meer grondspeling (en als je motorfreaks moet geloven dan ze met een rs op spa nog schaamranden hadden, dan kun je nagaan hoe hard je op zown ding kan gaan)

Ik heb op de gsx-r nog maar 1x op de openbare weg mijn teen de grond geraakt (ik heb hem hetzelfde als jou omdat ik mijn stepje niet de grond wil laten raken) maar ik rijd op de openbare weg ook niet op de grens zoals ik zei.. ze voldoen voor mij nu ook wel.. maar voor op het circuit lijken ze mij wat laag te zitten.. maar dat kan ik mis hebben.. (zoals jij nu bevestigt :P )

als je met je teen over de grond gaat raakt je het stepjes ook bijna.
kunt altijd nog een verstelbaar remschakelsetje kopen als het zover is :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan