Het Suzuki GSX-R 600 topic! Part XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hierbij verlaat ik dit topic mensen..Ook ik ben gegrepen door het virus en heb mijn GSX-R K6 ingeruild voor een rode 2006 Triumph Daytona 675! Ik wil jullie hierbij allemaal bedanken voor alle hulp bij mijn vragen en wie weet treffen we elkaar een x bij een meeting ofzo! Tot ziens!
 
Hierbij verlaat ik dit topic mensen..Ook ik ben gegrepen door het virus en heb mijn GSX-R K6 ingeruild voor een rode 2006 Triumph Daytona 675! Ik wil jullie hierbij allemaal bedanken voor alle hulp bij mijn vragen en wie weet treffen we elkaar een x bij een meeting ofzo! Tot ziens!
mooi kleurtje ook :)
Zat eerst te twijfelen tussen een daytona en een gsx, uiteindelijk toch de gsx geworden :9
 
ik zie geen jet ski?


Tadaa....



Hier nog een actie foto van de jetski.



Ook nog gestaan maar dat valt niet mee. Wel volgas de bocht in maar eruit was moeilijker...... ook een paar keer echt goed hard op mijn bek gegaan.... _O- _O- _O- _O- Dat is nou het mooie van zo'n ding. Geen schade en van de crash kan je hoogstens spierpijn hebben.... :P
 
Vond het wel mooi, je merkt dat die Honda op top een stuk sterker is. Ten Kate heeft ook een reputatie en staat van dienst en kunde dus dat scheelt een hoop. Het is nog knapper van Hoegee omdat ie het enige Suzuki team is. Dus des te knapper *O*
 
*meld

Ik ben afgelopen zaterdag naar Gekbert zijn GSX gaan kijken, en kon die mooie fiets niet laten staan, heb hem dus meteen meegenomen *O*. Dat ding is werkelijk in showroom staat, echt prachtig! Ander dempertje, andere knipperlichtjes en dat ding is helemaal af.

Als iemand in het voorjaar dus deze fiets in omgeving Roosendaal ziet rondrijden, zou ik het best kunnen zijn:). Sowieso heb ik mijn rijbewijs nog (net) niet, ben bij de AVD.

Eerste vraag: Werplaatshandboek / gebruikershandleiding (zijn dat dezelfde?).. zijn die ergens online te downloaden? Ik heb gezocht, maar kom op oude topics uit, en op verschillende websites kom ik ook niet aan de download toe. Thx!
 
Laatst bewerkt:
*meld

Ik ben afgelopen zaterdag naar Gekbert zijn GSX gaan kijken, en kon die mooie fiets niet laten staan, heb hem dus meteen meegenomen *O*. Dat ding is werkelijk in showroom staat, echt prachtig! Ander dempertje, andere knipperlichtjes en dat ding is helemaal af.

Als iemand in het voorjaar dus deze fiets in omgeving Roosendaal ziet rondrijden, zou ik het best kunnen zijn:). Sowieso heb ik mijn rijbewijs nog (net) niet, ben bij de AVD.

Eerste vraag: Werplaatshandboek / gebruikershandleiding (zijn dat dezelfde?).. zijn die ergens online te downloaden? Ik heb gezocht, maar kom op oude topics uit, en op verschillende websites kom ik ook niet aan de download toe. Thx!
Gefeliciteerd met de motor ;)

Werkplaatshandboek en gebruikershandleiding zijn 2 totaal verschillende dingen. Werkplaatshandboek is heel uitgebreid en staat alles in over demonteren van onderdelen e.d. Beide documenten zijn uiteraard te downloaden, maar zou alleen zo ook even niet meer weten op welke site ze staan. Zal straks wel even voor je kijken.
 
*meld

Ik ben afgelopen zaterdag naar Gekbert zijn GSX gaan kijken, en kon die mooie fiets niet laten staan, heb hem dus meteen meegenomen *O*. Dat ding is werkelijk in showroom staat, echt prachtig! Ander dempertje, andere knipperlichtjes en dat ding is helemaal af.

Als iemand in het voorjaar dus deze fiets in omgeving Roosendaal ziet rondrijden, zou ik het best kunnen zijn:). Sowieso heb ik mijn rijbewijs nog (net) niet, ben bij de AVD.

Eerste vraag: Werplaatshandboek / gebruikershandleiding (zijn dat dezelfde?).. zijn die ergens online te downloaden? Ik heb gezocht, maar kom op oude topics uit, en op verschillende websites kom ik ook niet aan de download toe. Thx!

Ik zal vanavond even het werkplaatshandboek zenden aan je (hebhem nog wal op de PC staan , veel plezier ermee (mis wel een plek in de schuur momenteel '( )
 
Ik zal vanavond even het werkplaatshandboek zenden aan je (hebhem nog wal op de PC staan , veel plezier ermee (mis wel een plek in de schuur momenteel '( )

Prima! Bedankt!
Bij mij is de schuur lekker gevuld, jammer dat hij daar nog wel even staat gedurende de koude wintermaanden.
 
Ja, dat zijn de echte coureurs.

Net als vorig jaar (of is 't al weer 2 jaar) geleden op Assen. Van 15 naar 1! Geweldige inhaalrace. *O*

2007 :) Was met z'n speciale Fiat 500 design

2006 reed ie met een blessure aan z'n hand na een trainingscrash in de Ramshoek :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan