Het Suzuki-GSX-R750 topic! #25

Welke dag rit met BBQ?

  • Zaterdag 20 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 21 juni

    Stemmen: 1 11,1%
  • Zaterdag 4 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 11 juli

    Stemmen: 8 88,9%
  • Zondag 12 juli

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Balen Roy, zo'n inslag op je budget. Maar als het dan wel helemaal goed is, kan je het hele seizoen hopelijk zonder al te veel zorgen lekker racen. :Y
 
Tha. Willem heeft ook op een S100RR gezeten en is ook verliefd ;)


Yep zekers helemaal verliefd al toen ze uitkwamen :9~ alleen ben ik er op dit moment nog niet aan toe.Stephen had er ook dat betere stuur erop zitten dat beviel mij uitstekend.Ik moest mezelf eerst maar eens 1 jaartje zien te resetten en wat genieten daarna zie ik wel wat doe.

Daarbij ben ik echt een Suzuki man blauw/wit da's is een feit dus ik moet minimaal 1 Suzuki zien te blijven rijden. ;) Zo'n S1000RR rijden kost maandelijks al net zoveel als al mijn drie motors bij elkaar dus er zal iets moeten veranderen als het gaat om de maandelijkse uitgaven . ;)

Daarbij heb ik nu ook even 5x meer plannen en 3x motors als - 1x geld , zin en tijd :+ _O- :P Eerst maar eens 2015 volmaken met een aantal circuitdagen dan weet ik meer en is de zomer ook weer om ;)
 
Beter/relaxtere zitpostie is altijd mooi meegenomen :) Een Heb je ook een superbike stuur overwogen? Ik geef toe dat het er niet uit ziet maar het zit wel lekker.
Een superbike stuur op een bestaande GIXXER met kuipwerk zetten is voor mij net alsof je een vrouw uitrust met een penis.Nee bedankt dus ;) :P

Met dit Virus zou ik wel mee kunnen leven. ;)
full

De bmw van gister zat eerlijk gezegd ook een stuk beter dan mn eigen gixxer. Het stuur is sowieso wat breder en het zit allemaal wat ruimer.
Juist dat bedoel ik volgens mij heeft Bombats Marten ook een breder stuur op zijn GIXXER zitten maar dat zien we wel op de BBQ meeting.
oh nee, ik ben verliefd aan het worden op deS1000rr -O- Heiligschennis in dit topic :$
Dan zijn we beiden verliefd geraakt .............. op de S1000rr :P :+ De mooiere exemplaren zijn ook zo verkocht. :Y
Maar wees gerust, wanneer ik aan aan een 1000 toe ben wordt het een gixxer 1000 K9 :P

Jammer deze keus _O-
 
Ja, maar ik had wel t meeste onderhoud gedaan net, verse vorkolie, kleppen gesteld, iridium bougies, kn filter, verse olie en oliefilter.. :)
Je vraagprijs 500-600 euro daar was niet mis mee hoor . Ik zat je wat te dollen met 25-50 euro ;)
Ik heb die clipons vna mn 600 toen de borging van losgedraaid, en iets breder gezet. reed wel lekkerder en handelbaarder.
Ik weet dat je de clipons wat naar je toe kan zetten maar ook wat van je af (breder) kunt zetten ? Weet jij toevallig of je beide standen zomaar vrij mag kiezen ? Nu staan de mijne naar mij toe tegen de aanslag aan.Eigenlijk naar voren toe duwen is ook tegen een aanslag aan toch ?

.

Breder staande clipons geven wat meer controle, alleen wel minder stuuruitslag :+
centimeter of 2 hoger zou ook wel prettig zijn denk.
Ach ja sturen doe je toch niet op een racer ;) Zal nooit m'n eerste ritje erop vergeten met al die bochten en bomen. :? :X :+
Woodcraft in amerika maakt mooie deelbare clipons.

Yep ken ik was de naam alweer vergeten zij maken ook kwaliteitsspul :Y
 
Nee voor die 25 :P

_O-

Wat eigenlijk ook meer dan vet betaald is ja ;)


Ben nu per ongeluk }) in onderhandeling geraakt met 2x een potentiele circuit fiets -O- :+ Eentje 1000 euro de andere ietsje duurder . Staan beide (nog) niet op het internet :N

Zucht...........wat nu :(

Ik wil helemaal niet :+

Maar als ik val met de K4 ben ik duurder uit :P

Komt natuurlijk nog vet 400 euro bij gezien alle eerste kosten })

En extra werk -O-

Moet vanaf de volgende week weer overuren draaien tot aan einde dit jaar of langer B|

Ik twijfel :X

Help me :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan