Nog wat WW foto,s,
1986 Suzuki RG500 Gamma Walter Wolf | S63 | Las Vegas 2019 | Mecum Auctions
Er zullen ook wel heel wat meer WW motoren zijn dan er ooit gemaakt zijn een beetje spuitwerk en een sticker setje en je heb een WW.
Dat is toch echt wel een probleem die stickers
Er worden er heel veel aangeboden op Evilbay en andere sites.
Ik heb alle originele kuipdelen van alle RG 250 WW modellen en kan dus perfect vergelijken met wat er te koop is
En tot nu toe ALLES is het net niet of de verhouding klopt niet of de kleur of te groot etc
Vind het zwaar klo#en dat je een godsvermogen uitgeeft aan stickersets en ze dan uiteindelijk niet goed zijn.
Er zijn veel mensen die niet beter weten en een RG restaureren en laten spuiten voor een hoop geld en dan trots zijn op het resultaat en er van overtuigt zijn dat het origineel is
Jammer genoeg is het vaak niet zo
Het spuiten van lakdelen met verkeerde stickers is net zo duur als met de juiste...……...
Ik weet het niet helemaal zeker maar ik dacht dat Erison motoren die ook had liggen toen ik er een paar jaar geleden wat heb gekocht.
Vond in het prachtige België een originele zijkuipdeel van de RGV 250 Lucky strike. In 1991 is er ook een gelimiteerde uitvoering gemaakt de vooral in Australië verkocht is. De versie van Team Suzuki ivm met verbod op tabaksreclame.Bekijk bijlage 1351222Bekijk bijlage 1351223
Eentje van mijn oude t350 in 1973 met eigenbouw kuipen van iemand uit Friesland.en net afkomend van een Batavus SupersportBekijk bijlage 1351747
Tja ik werd alleen vrolijk als mijn spuitwerk bij Ronald Meerman of GL paints vandaan kwam,maar ik ben dan ook een zeikert wat
spuitwerk betreft,maar als je dat goed genoeg vind daar gaat het om.
Oh dus je heb het zelf nog niet in het echt gezien?Verder kost top spuitwerk ook een top prijs,ik zal maar nietIk wist het bestaan niet eens van het restaureren van stickers. Dus ja ik verwacht hier blij mee te zijn. Maar je weet het pas zeker als je alles in daglicht van dichtbij ziet.
Ik heb mijn RGV Lucky Strike kuipdelen ook laten restaureren
Bekijk bijlage 1351841Bekijk bijlage 1351840Bekijk bijlage 1351839
Oh dus je heb het zelf nog niet in het echt gezien?Verder kost top spuitwerk ook een top prijs,ik zal maar niet
zeggen wat het mij gekost heeft,je koopt er bijna een redelijke RGV voor.
Daar zat wel restauratie en stickers bij.
Ja mooie herinneringen genoeg,zoals het rijden op een nog luchtgekoelde TZ350,praten met Boet van Dulmen en Jack Middelburg
in het rennerskwartier,mooiste was met den Boet die beteuterd naar zijn nieuwe Bakker frame stond te staren,op de vraag wat er aan de hand was
kreeg ik het antwoord dat zijn frame half doorgesleten was door te weinig grondspeling,dit was gebeurd tijdens de training en
er moest dus nog een wedstrijd gereden worden,dus Boetje was niet blij met meneer Bakker.Verder alle Nederlandse coureurs wel gezien in die tijd,
en ook genoeg buitenlandse,in die tijd was het in het rennerskwartier nog gezellig en ging men bij elkaar op bezoek.
Zeker mooie tijden; Ging begin jaren 80 vaak met een paar gasten mee die in de formule klasse reden. Zaterdagavond was altijd gezellig.
Misschien wel te gezelligEn ook hielp men elkaar aan een onderdeel zodat er toch gereden kon worden.
Sommige rijders blijven je bij; herinner me uit die tijd nog een rijder van indo afkomst die met de 2 cilinder en 4 carburateurs Aermacchi HD reed , aparte machine. De broertjes van de Endt die de sportklassen domineerden, een zeer forse coureur op een RG 500, Jan Korevaar op de ducati pantah met zijn aparte rijstijl.
Van Maris met de Weslake in de formule klasse, wat een herriebak. Mario Eikelenboom met een gt 750.
Deze komt aardig in de buurt,maar is niet zo compleet als die site van Middelburg.Ja inderdaad jammer! Maar moet ook toegeven dat ik er al een jaar niet op gekeken had. Dus ook geen idee hoelang hij er al uit ligt. Maar heb in het verleden menig uurtje gelezen op die site. Stond echt veel info op uit het mooie race verleden