Het TDM 850/900-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
je pricies.
heb trouwens nog een andere gevonden, veel goedkoper maar ov het beter is???
DG-100 Data Logger
2Din set Toyota Highlander 12.331300-21 - Navishop.nl

85 euri maar is wel iets groter volgens mij
Dimension 3.15”X 2.75’’X 0.7’’
oftewel 8 X 7 X 1.78 cm
tegenover Afmetingen: 10.4 x 3 x 2.2 cm
scheelt behoorlijk in grote
maar er komt ook een nieuwe mini trackstick in juli, geen prijs of afmeting kunnen vinden
 
jij ook al in de nacht?

als je altijd met nav rijd verleer je het inderdaad maar wie zegt dat een aantal (waarvan ik 1) het ooit hebben gekund?
ik ben nog nooit een held geweest in het navigeren naar een bepaalde plek zonder nav, ik kom wel in de buurt, van groningen naar bijv dedemsvaart lukt wel maar om dan de straat te vinden....
doe mij maar stom stom of een andere navi
:^
 
Hmm, eventje mij TDM goed onder handen laten nemen:

koelvloeistof
remvloeistof
olie
oliefilter
luchtfilter
remblokjes
bougies
band voor
band achter
ketting en kettingwielen
allerhande ringetjes en dichtingen
een hoop "milieubijdragen"
allerhande dingen afgesteld en gesynchroniseerd

Totaal: 980 EUR

Ik weet weer waarvoor te werken.

Zelf gedaan? Of laten doen?
 
85 euri maar is wel iets groter volgens mij
Dimension 3.15”X 2.75’’X 0.7’’
oftewel 8 X 7 X 1.78 cm
tegenover Afmetingen: 10.4 x 3 x 2.2 cm
scheelt behoorlijk in grote
maar er komt ook een nieuwe mini trackstick in juli, geen prijs of afmeting kunnen vinden

Maakt dat uit?
Ik vind het nog geen mega formaten...
 
is idd niet mega, het is zelf zeer klein vind ik maar toch.
iets wat vooral langwerpig is als een usb stick of een blokje wat vooral plat is maar ook bija vierkant
denk datie wat meer ruimte inneemt
LXBXH = ongeveer 100 voor de grote en 69 voor de kleine
en het gewicht, wat niet vermeld staat lijkt me ook erg verschillen.

en zoals gezegd is er een nieuwe op komst die kleinder is dan de andere versies dus dat belooft wat, alleen is die nog niet beschikbaar:
Trackstick Mini
de prijs zal wel niet de juiste zijn (hoop ik)
 
Laatst bewerkt:
Heb tomtom in de foon - en ook een gps tracker - helaas doe die 't niet beide tegelijk, maar das ook niet nodig , als je een een geprogrammeerde route rijdt weet je waar je geweest bent .

voor de routes gebruik ik ik Tyre - werkt ideaal, je kan gewoon in een google-maps achtige kaart diverse waypoints aanklikken - Tyre maakt er direct een route van en als je route niet over het gewenste weggetje gaat- gewoon een waypoit invoegen - en dan exporteren naar tomtom
Net zoiets als mapsource - maar dan voor tomtom (en gratis)


En vlgs mij moet het ook andersom kunnen - dus een route van de gps tracker weer in tyre stoppen en dan ombouwen naar een tomtom route ; dus dat je je ge-trackte route nog een keer kunt rijden, of aan iemand kan mailen/op je website zetten etc.
 
Laatst bewerkt:
Even ter herinnering ;)

Even weer het lijstje ophalen!
18-7 Rondje Utrecht en eten!

1. Bugus (kan)
2. Varavriend (kan)
3. Willie Alfredo (kan)
4. Vonketrekker (kan ovb)
5. Ollie (kan)
6. Joris85 (ovb)
7. Snarfy (ovb)
8. Kala (kan)
9. TDMprutser (kan) (ovb)
10. JAMF (kan)
11. Motorduiveltje (kan)
12. Vul maar aan...

En wat betreft het restaurant:
Restaurant d'Arthuizen.

Bij deze gereserveerd voor 10+ personen op 18-7.
Staat op mijn naam gereserveerd. En we kunnen gebruik maken van de kaart of het lopend buffet. Waar je zin in hebt. Iedereen rekent apart af!
 
Nou ben er weer, na een heerlijk weekend noorwegen haha. Ik was heilig overtuigd dat christiansant in Denemarken lag, maar nee het was Noorwegen. (mag wel een lesje topografie gebruiken) Het was trouwens echt super super mooi. Mijn mooste rit tot nu toe. Heerlijke bochtenweggetjes en meestal niet harder dan 70-80 km per uur. Mooie glooiende boeren landschappen, in de bergen met vaak een meertje links of rechts en stromende riviertjes. Een aanrader om heen te gaan. Heb terwijl de motor in het ruim stond behoorlijk schoongemaakt en nagekeken. Er zaten nog wel wat roestplekjes verborgen hier en daar. Die wilde ik nog opknappen maar door 3 dagen slecht weer zat dat er helaas niet in. Ik zal nog wel wat foto's posten.
ff wat anders, omdat ik natuurlijk alle tijd had heb ik even mijn boekje helemaal doorgepluist want ik was wel benieuwd waar de meest linker lampje voor was op mijn console. Boekje nagelezen en van bijna alle lampjes stond er waarvoor het diende. Je raad het al niet voor dat lampje. Heeft iemand enig idee? mn tdm 850 is een '97er. en het gaat hierbij om een rood glaasje zo links mogelijk op het console.

@Joris, voor de 18e als we gaan touren, ik neem aan dat we ergens verzamelen en aangezien ik 5 minuten bij jou vandaan woon kunnen we samen rijden. Mocht je er oren naar hebben hoor ik het wel.
 
Nou ben er weer, na een heerlijk weekend noorwegen haha. Ik was heilig overtuigd dat christiansant in Denemarken lag, maar nee het was Noorwegen. (mag wel een lesje topografie gebruiken) Het was trouwens echt super super mooi. Mijn mooste rit tot nu toe. Heerlijke bochtenweggetjes en meestal niet harder dan 70-80 km per uur. Mooie glooiende boeren landschappen, in de bergen met vaak een meertje links of rechts en stromende riviertjes. Een aanrader om heen te gaan. Heb terwijl de motor in het ruim stond behoorlijk schoongemaakt en nagekeken. Er zaten nog wel wat roestplekjes verborgen hier en daar. Die wilde ik nog opknappen maar door 3 dagen slecht weer zat dat er helaas niet in. Ik zal nog wel wat foto's posten.
ff wat anders, omdat ik natuurlijk alle tijd had heb ik even mijn boekje helemaal doorgepluist want ik was wel benieuwd waar de meest linker lampje voor was op mijn console. Boekje nagelezen en van bijna alle lampjes stond er waarvoor het diende. Je raad het al niet voor dat lampje. Heeft iemand enig idee? mn tdm 850 is een '97er. en het gaat hierbij om een rood glaasje zo links mogelijk op het console.

@Joris, voor de 18e als we gaan touren, ik neem aan dat we ergens verzamelen en aangezien ik 5 minuten bij jou vandaan woon kunnen we samen rijden. Mocht je er oren naar hebben hoor ik het wel.
Welkom terug!! :W :W :W :W
Doettie het ook daadwerkelijk of niet?
Anders is dat denk ik het extra lampje, als je ABS hebt o.i.d. Dat er gewoon standaard een glaasje op je dashboard zit daarvoor...
 
@willi en Bogus, dat is helemaal prima. Ik denk haast wel dat ik het ga redden, maar t is nog steeds onzeker. Omdat ik gewoonweg niet weet wat er allemaal op mijn pad gaat komen..
Er moet tenslotte toch taart enzo gekocht worden. De andere boodschappen gaat wel..

Ik laat het jullie weten.

Ik heb trouwens afgelopen weken met de vering gestoeid, en wat bleek, de standaard afstelling waarop hij stond gaf mij het meeste vertrouwen in de fiets. Ik kan m zo een bocht induwen. Ik heb met de voorvering voornamelijk gespeeld, dit resulteerde alleen maar in val of wijdloop gedrag van de motor. Of hij stuurde veel te vroeg in, of wilde juist niet de bocht in. Nu hij weer op standaard staat kan ik er echt weer mee gooien en smijten (zoals dat zo mooi in 'vaktermen' heet)

Mijn stuur moet echt verhoogd worden, ik rij nu elke dag al na 20 min met een slapend kruis. Begint behoorlijk irritant te worden. Mijn schouder begint ook weer aardig pijn te doen van de verkeerde houding.
Ik weet alleen nu niet of het stuur alleen verhoogd moet worden of dat hij ook naar me toe moet komen. Iemand een idee hoe ik dat kan gaan testen?
 
Niet echt tenzij je iemand kan vinden die raisers heeft liggen of met een dealer een afspraak maken over terugbrengen. Anders zou ik het niet weten. Ik heb zelf degene die omhoog en naar je toe komen en mij bevalt dat prima.
 
Nou, de motor heeft zijn eerste echte vuurdoop gehad. Hij heeft een uurtje of wat in de plens gestaan.
En wat denk je..........
 
serieus?!
Ik maakte een geintje! Dit is toch niet normaal meer. Zou dat ding echt terugbrengen.... Gewoon belachelijk. Zou werkelijkwaar de koop alsnog ontbinden. Dit is gewoonweg ongehoord...

Heb je btw wel eens op een andere TDM gereden...
Mijne staat elke dag buiten op mijn werk, en heb nog nooit gehad dat hij stottert.
 
serieus?!
Ik maakte een geintje! Dit is toch niet normaal meer. Zou dat ding echt terugbrengen.... Gewoon belachelijk. Zou werkelijkwaar de koop alsnog ontbinden. Dit is gewoonweg ongehoord...

Heb je btw wel eens op een andere TDM gereden...
Mijne staat elke dag buiten op mijn werk, en heb nog nooit gehad dat hij stottert.

Ik maakte echt geen geintje. :N Was het maar zo...

Ik heb nooit op een andere TDM gereden.
Kreeg al de tip dat de CO mss wat arm stond afgesteld. Maar als het goed is, heeftie al op de testbank gestaan enzo. Dan zouden ze dat toch wel achterhaald moeten hebben.
Pfff.... Ik weet t niet meer hoor. Zat ben ik het in elk geval wel.
 
Ik ben het nu wel een beetje met Joris eens. Je hebt erg veel geld betaald voor dat ding, en je hebt je open opgesteld voor reperaties. De reden dat je bij een dealer zo'n ding koopt is omdat je dan gegarandeerd een goede fiets krijgt. Ik zou dat ding terug brengen en een andere kopen (al dan niet bij dezelfde dealer...)
 
Even ter herinnering ;)

Even weer het lijstje ophalen!
18-7 Rondje Utrecht en eten!

1. Bugus (kan)
2. Varavriend (kan)
3. Willie Alfredo (kan)
4. Vonketrekker (kan ovb)
5. Ollie (kan)
6. Joris85 (ovb)
7. Snarfy (ovb)
8. Kala (kan)
9. TDMprutser (kan) (ovb)
10. JAMF (kan)
11. Motorduiveltje (kan)
12. Vul maar aan...

En wat betreft het restaurant:
Restaurant d'Arthuizen.

Bij deze gereserveerd voor 10+ personen op 18-7.
Staat op mijn naam gereserveerd. En we kunnen gebruik maken van de kaart of het lopend buffet. Waar je zin in hebt. Iedereen rekent apart af!

Heee Kala en anderen, zoals het er nu uitziet zijn wij dat weekend alweer terug in Nederland dus zet mij ook maar op het lijstje!

Grtz, TDMuts
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan