Het TM Racing topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

conan01

MF veteraan
10 aug 2007
4.606
0
bergen op zoom
Aangezien ik geen andere topics wil vervuilen en benieuwd ben of er nog meer tm eigenaars/toekomstige eigenaars actief zijn op dit forum,deze topic.

Post je foto's,verhalen en ervaringen hier dus.
full
 
Toen ik het zag staan dacht ik, weer zon dislectie's mokkel die de k is vergeten.
Maar toen keek ik de openings post.
Toen had ik het door dat het over die italiaanse zandkanonnen ging

vind het super motoren :Y
 
Laatst bewerkt:
Ben bang dat ze snel in waarde dalen zie je veel bij de niet zo bekende europeanen zoals husqvarna gas gas enzv.

denk dat dat nog wel meevalt,ze zijn dacht ik ook goedkoper bij aanschaf,bij een ktm van 8500 euro krijg je amper een jaar later ook nog maar 5000 voor terug als je geluk hebt,is dus ook ruim 3500 euro afschrijving in 1 jaar.
op zon tm zit standaard toch best mooi spul op en is best compleet van wat ik er zo van zie.ben alleen benieuwd hoe zon motor zich houdt na 1 seizoen.
 
Ik ben dus ook een groot fan van die blauwe machines :)
Waarom dan een gele?

Niet zo moeilijk . .

Ik heb een CR500 van 1984 die opgeknapt moet worden, ik ben toe aan een andere auto en het prijsverschil tussen de gele 2009 ( van Conan1 gekocht) en een blauwe 2009 was 1250 euro.

In combinatie met een 94 Db demper en wat ditjes en datjes zou ik mijn begroting dan ruimschoots overstijgen . . anders had ik het wel geweten :)
 
heb 2 dagen les gehad van meneer davide gazoni va de zomer met spunk blabla
tm's zijn zeer sne; met de juiste man erop
wat out of mij leage :] |(
 
Ik ben dus ook een groot fan van die blauwe machines :)
Waarom dan een gele?

Niet zo moeilijk . .

Ik heb een CR500 van 1984 die opgeknapt moet worden, ik ben toe aan een andere auto en het prijsverschil tussen de gele 2009 ( van Conan1 gekocht) en een blauwe 2009 was 1250 euro.

In combinatie met een 94 Db demper en wat ditjes en datjes zou ik mijn begroting dan ruimschoots overstijgen . . anders had ik het wel geweten :)
:} :} :}
Je kunt altijd volgend jaar mijn 300 nog overnemen he...
 
Laatst bewerkt:
Ho . . er zijn grenzen . . 4T TM is cool . . 2T TM is not done voor een Honda 500 man!!
 
Laatst bewerkt:
denk dat dat nog wel meevalt,ze zijn dacht ik ook goedkoper bij aanschaf,bij een ktm van 8500 euro krijg je amper een jaar later ook nog maar 5000 voor terug als je geluk hebt,is dus ook ruim 3500 euro afschrijving in 1 jaar.
op zon tm zit standaard toch best mooi spul op en is best compleet van wat ik er zo van zie.ben alleen benieuwd hoe zon motor zich houdt na 1 seizoen.
Denk t niet, de 525 exc's van bv 06 gaan nu nog voor 4000 - 5000 weg, lijkt me niet dat eentje van een jaar oud dan voor t zelfde bedrag weg gaat he.

Wel toffe machine zon tm, ben er toch altijd een beetje bang voor, die minder bekende merken. Net zoals gasgas bv.
 
Ik heb enkele weken terug hier op t forum n 250 tweetakt tm op de kop getikt.
Is n 1997er.
Ik ga tzt ns naar ijmuiden ff leren crossen met dat ding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan