Het tweede deeltje voor meiden met supersportmotoren!

Tweede meiden-met-supersportmotoren-meeting:

  • 26 augustus

    Stemmen: 14 56,0%
  • 2 september

    Stemmen: 3 12,0%
  • 9 september

    Stemmen: 8 32,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Naaaaaaf :W

A.s. dinsdag wordt Lynn geopereerd in het Radboud :Y (bult wordt verwijderd)
Zit er wel een beetje mee, ze krijgt narcose, of te wel, nog een beetje slaapgebrek :X vooral omdat ze zo klein is, nog geen 4 kg.
Maar we gaan er maar van uit dat je ergens ziek naar binnen gaat en beter eruit komt.
Wat ik wel prettig vind, is dat ik in ieder geval bij Lynn mag blijven en als er plek is, KPL ook.

Aaah, wat sneu!
Heel veel sterkte ermee!!
 
Gaan er nog meiden motorrijden dit weekend tussen de buien door??
In de prov. Groningen of drenthe, zin om samen te rijden :]
 
Gaan er nog meiden motorrijden dit weekend tussen de buien door??
In de prov. Groningen of drenthe, zin om samen te rijden :]


Ik was wel van plan om weer een keertje te gaan rijden zondag. Maar dan wel in Noord Brabant! :W
Moet straks ook want vriend-lief heeft de auto mee B|
Nu moet ik eerst de motor omruilen voor de auto vervolgens gaan waar ik naar toe moet, dan weer terug om de auto om te ruilen voor de motor en vervolgens naar huis! Lekker handig he! :N
 
Ik was wel van plan om weer een keertje te gaan rijden zondag. Maar dan wel in Noord Brabant! :W
Moet straks ook want vriend-lief heeft de auto mee B|
Nu moet ik eerst de motor omruilen voor de auto vervolgens gaan waar ik naar toe moet, dan weer terug om de auto om te ruilen voor de motor en vervolgens naar huis! Lekker handig he! :N
Klinkt nie handig :?

Ga volgend weekend pas naar brabant.
Zaterdag feestje van mijn oude vrienden in brabant en zondag vanuit brabant voor 11 dagen all-in naar Mallorca 8-)
 
Laatst bewerkt:
mmmmmm over vakantie gesproken!!!!!
nog een paar weekjes en dan lekker naar italie (Dolomieten) met de :] . *O*
 
Klinkt nie handig :?

Ga volgend weekend pas naar brabant.
Zaterdag feestje van mijn oude vrienden in brabant en zondag vanuit brabant voor 11 dagen all-in naar Mallorca 8-)


Alles is helemaal goedgekomen! En ben zelfs helemaal droog van A naar B en van B naar A gekomen! Terwijl de wolken toch niks goeds voorspelde!
 
A.s. dinsdag wordt Lynn geopereerd in het Radboud :Y (bult wordt verwijderd)
Zit er wel een beetje mee, ze krijgt narcose, of te wel, nog een beetje slaapgebrek :X vooral omdat ze zo klein is, nog geen 4 kg.
Maar we gaan er maar van uit dat je ergens ziek naar binnen gaat en beter eruit komt.
Wat ik wel prettig vind, is dat ik in ieder geval bij Lynn mag blijven en als er plek is, KPL ook.

Hallo Z1000 GIRL en KPL sterkte met jullie kleine meisje

:W
 
Aaaaaaaaah, piccies ;) als jullie met een huisgenootje meer naar huis komen :P


Nou we moesten er wat voor over hebben.....
13.00uur vertrokken richting Schulen (BE) ja hoor en in de file natuurlijk was te verwachten maar goed kon niet wachten tot volgende week natuurlijk....... (waren half 6 pas trg thuis)

Eindelijk daar aangekomen mochten we de dwergkeesjes zien. En dit is het resultaat
Echt n schatje al zeg ik het zelf *O*

4lfbuqh.jpg


Ons hondje moet nog weinig van de nieuwe pup hebben maar denk dat geen probleem verder mag zijn over een weekje ofzo :+
 
Laatst bewerkt:
Nou we moesten er wat voor over hebben.....
13.00uur vertrokken richting Schulen (BE) ja hoor en in de file natuurlijk was te verwachten maar goed kon niet wachten tot volgende week natuurlijk.......

Eindelijk daar aangekomen mochten we de dwergkeesjes zien. En dit is het resultaat
Echt n schatje al zeg ik het zelf *O*

[afbeelding]




Aaaaaah wat een snoopy :Y

Hoe heet tie??
 
Nou we moesten er wat voor over hebben.....
13.00uur vertrokken richting Schulen (BE) ja hoor en in de file natuurlijk was te verwachten maar goed kon niet wachten tot volgende week natuurlijk....... (waren half 6 pas trg thuis)

Eindelijk daar aangekomen mochten we de dwergkeesjes zien. En dit is het resultaat
Echt n schatje al zeg ik het zelf *O*

[afbeelding]

Ons hondje moet nog weinig van de nieuwe pup hebben maar denk dat geen probleem verder mag zijn over een weekje ofzo :+


Wat een snoepie. :9~
En zo lief als ze er bij ligt.
Nou geniet er maar lekker van. (en we wachten met spanning op meer fotos) *D
 
Nou we moesten er wat voor over hebben.....
13.00uur vertrokken richting Schulen (BE) ja hoor en in de file natuurlijk was te verwachten maar goed kon niet wachten tot volgende week natuurlijk....... (waren half 6 pas trg thuis)

Eindelijk daar aangekomen mochten we de dwergkeesjes zien. En dit is het resultaat
Echt n schatje al zeg ik het zelf *O*

[afbeelding]

Ons hondje moet nog weinig van de nieuwe pup hebben maar denk dat geen probleem verder mag zijn over een weekje ofzo :+


Inderdaad echt een scheetje, veel plezier ermee

Ik heb heel veel zin om zo te gaan :] maar het is hier nu 37 graden en om dan m´n hele pak aan te trekken....... :N Ik ben er altijd op tegen geweest om alleen met t-shirtje te rijden, maar dat klinkt nu toch wel heel aantrekkelijk. In motorpak naar het strand is ook niks. Wat een dilemma´s! Regen is niks, maar zo warm is ook niet alles hoor!
 
Inderdaad echt een scheetje, veel plezier ermee

Ik heb heel veel zin om zo te gaan :] maar het is hier nu 37 graden en om dan m´n hele pak aan te trekken....... :N Ik ben er altijd op tegen geweest om alleen met t-shirtje te rijden, maar dat klinkt nu toch wel heel aantrekkelijk. In motorpak naar het strand is ook niks. Wat een dilemma´s! Regen is niks, maar zo warm is ook niet alles hoor!

Ben al lang blij dat het vandaag droog is... :}
Maar goed, nu moet ik het huis weer poetsen!! :r
Kan ik weer geen motorrijden . ;(
 
Ben al lang blij dat het vandaag droog is... :}
Maar goed, nu moet ik het huis weer poetsen!! :r
Kan ik weer geen motorrijden . ;(

motorrijden of poetsen. moeilijke keus :X

wat een scheetje dat puppy beestje

en sterkte as dinsdag, komt allemaal goed :Y
:W
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn Ruud en Tasja een snoeppies zeg *D Heeeeel leuk!

Z 1000 GIRL en KPL: Veel sterkte en succes!!

Bedankt voor het welkom ;) Nog even geen foto voor de begin-post dan, hoewel ik wél een gloednieuw AlpineStars pak heb, bijna helemaal zwart, helm volgt over 2 weken en dan ben ik helemaal in het nieuw gestoken voor achterop :P
 
Thanks all voor de reacties *D *D


Vandaag afleiding gehad :Y De Zetjes kwamen ff kraamschudden ;)
en morgen ga ik actie piccies maken :Y


All a nice saturday eve *O*
 
Jihaa, deel 2!! *O* *O*


Swifty, hoe was het op de Ring? Zelf gereden?

Ben er 1 x op geweest, met de auto. Met de motor ga ik daar niet rijden, iets te weinig meters tussen de baan en de muur :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan