Het Voorne-Putten Topic Deel 17 "Op naar de zomer"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, ff druk weekje gehad op 't werk :( Maar pinksteren, ze wachten maar :Y

Definitieve overeenkomst bereikt over het huis, notaris uitgezocht, besloten toch een nieuwe keuken erbij te nemen :+ Nog ff en ik moet toch echt een belissing gaan nemen over de inrichting ;( :+

@marco, gaat lekker zo. Kan me er ook wel in vinden om dan maar een nieuwe setje spiegels te nemen :Y

@bras, :W geniet d'rvan!

Ging de afgelopen paar dagen beetje kut met m'n pols, kon gewoon geen (echt) gewicht hebben. Als ik er morgen niks van merk toch maar een stuk rijden, 't wordt er wel het weer voor..
 
Zo, ff druk weekje gehad op 't werk :( Maar pinksteren, ze wachten maar :Y

Definitieve overeenkomst bereikt over het huis, notaris uitgezocht, besloten toch een nieuwe keuken erbij te nemen :+ Nog ff en ik moet toch echt een belissing gaan nemen over de inrichting ;( :+

@marco, gaat lekker zo. Kan me er ook wel in vinden om dan maar een nieuwe setje spiegels te nemen :Y

@bras, :W geniet d'rvan!

Ging de afgelopen paar dagen beetje kut met m'n pols, kon gewoon geen (echt) gewicht hebben. Als ik er morgen niks van merk toch maar een stuk rijden, 't wordt er wel het weer voor..

hoe is het met de motor?

rem gefixt?
knippers gefixt?
ga je doen met de krassen??
 
Wordt er maandag nog wat gedaan?

Nee er word maandag niks gedaan.
Qavier gaat niet naar motostore.
Bianca en ik gaan niet naar motostore.
Mrt gaat niet naar motostore.
Brasletti gaat niet naar motostore.

Gewoon het topic lezen knuppel ! :+
 
Moet nog fotos maken van de motort (ook nog van het divje). Denk dat dat morgen wel goed kan :Y

Had ook jennifer lopez, maria carey, jessica alba, rihanna kunnen zeggen... Maar dat is bijna niet te doen.
Die andere hebben al naakt geposeerd voor playboy, is net wat makkelijker

JESSICA ALBAAAAAAAAAAAAAAAA :9~
 
Als het maandag lekker weer is ga ik wel ff een flink rondje sturen :Y

tnecniv zegt: flink stukje sturen:

motor pakken, erop zitten, sleutel omdraaien, motor starten, koppeling in, in zijn 1 zetten, 100 meter rijden (straat uit, omdraaien, straat in) poepoe, flink stukje gestuurd :P

Geintje hoor :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan