Het Voorne-Putten Topic Deel 39 "Waar de winter weg bleef!"

Status
Niet open voor verdere reacties.
goedemorgen :W

Tijdje geleden merkte ik dat 1 van de 2 schroeven ontbrak van de ophanging van m'n uitlaat. nu heb ik van de week 2 nieuwe gehaald maar krijg ze er niet helemaal ingedraaid... maat is hetzelfde als de oude.

Wat zeggen jullie, gewoon doordraaien of wat anders? :P invetten misschien? (had geen vet anders had ik dat gelijk gedaan)
 
Net de laatste nacht gehad en morgenavond melden in Heerlen
Vrijdag vertrekken we daar vandaan richting Croatie in vier etappes
Geen autobahn maar dwars door de Eifel ,Schwarzwald en (als ie sneeuwvrij is) over de Stelvio Italie in ,Overnachten we bij Venetie en maandag komen we aan in Biograd

full
 
Altijd leuk 17 dagen lang antibiotica slikken voor iets wat je achteraf niet blijkt te hebben..

Tijd om de blade weer is uit te laten!
 
Lekker weer ook voor de blade -O-


Kut UPS, gister rolgordijnen besteld voor zolder en gelijk verzonden. Zouden vandaag afgeleverd zijn op het juiste adres en getekend door ene Saskia. Nou, geen Saskia hier in huis en Lin was heel de dag aanwezig :( In de straat rondgevraagd, maar er woont hier alleen een Silvia maar die is al een week op vakantie. 2 achterliggende straten langsgeweest bij nr.30 maar ook daar niets afgeleverd -O-

Godver, ik mijn rolgordijnen zodat ik 's morgens niet wakker wordt van het zonlicht '(
 
Neh helaas niet maar het weekend wel! Zondag avond ritje?

Dat zuigtabletten mark! Bedrijf nog te pakken gekregen?
 
Lekker weer ook voor de blade -O-


Kut UPS, gister rolgordijnen besteld voor zolder en gelijk verzonden. Zouden vandaag afgeleverd zijn op het juiste adres en getekend door ene Saskia. Nou, geen Saskia hier in huis en Lin was heel de dag aanwezig :( In de straat rondgevraagd, maar er woont hier alleen een Silvia maar die is al een week op vakantie. 2 achterliggende straten langsgeweest bij nr.30 maar ook daar niets afgeleverd -O-

Godver, ik mijn rolgordijnen zodat ik 's morgens niet wakker wordt van het zonlicht '(
Jezus, dat is lekker kud dan. Kan je niet op die gasten verhalen natuurlijk :(
 
Bedrijf was om 5uur dicht, wel al gemaild. Vrijdagmorgen maar even achteraan bellen.

Is alle aal verzekerd dus ik krijg die rolgordijnen wel maar tis zo'n rompslomp er allemaal omheen!
 
hallo all :W

weer terug uit duitsland/belgie
zondag heerlijk weer in het sauerland 340 km gereden
helaas maandag van duitsland naar de ardennen heel de dag in de regen
gister vanwege het balle weer niet gereden.

gelukkig vandaag de rit naar huis nog een heel stuk kunnen sturen door de ardennen

op naar volgend jaar
 
Lekker weer ook voor de blade -O-


Kut UPS, gister rolgordijnen besteld voor zolder en gelijk verzonden. Zouden vandaag afgeleverd zijn op het juiste adres en getekend door ene Saskia. Nou, geen Saskia hier in huis en Lin was heel de dag aanwezig :( In de straat rondgevraagd, maar er woont hier alleen een Silvia maar die is al een week op vakantie. 2 achterliggende straten langsgeweest bij nr.30 maar ook daar niets afgeleverd -O-

Godver, ik mijn rolgordijnen zodat ik 's morgens niet wakker wordt van het zonlicht '(
Dat is mooi klote zeg!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan