Het Voorne-Putten Topic Deel 39 "Waar de winter weg bleef!"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net flinke dreun op mijn werk in Dinteloord, dacht dat er een deur dicht viel. 20sec later belt mijn chef dat er brand is uitgebroken op Moerdijk en we konden de dikke rookpluim zo de lucht in gaan.

Net op BN de stem gelezen dat het de Shell is.

Hoorde het hier ook......leek op onweer in de verte.
 
In Hellevoet? Damn, dat is wel erg ver!

Net weer dikke vlammen de lucht in, de rookpluim gaat eerst recht omhoog en daarna richting Rotterdam.
 
Even snel gekeken voor Luxemburg, ook even snel een datum gepakt om te kijken wat het zou kosten maar dit huis is 475,- met handdoeken en bedlinnen erbij met 8 personen.

https://www.bungalow.net/boeking/31176.html

Zou p.p. uitkomen op 60,- voor 3 nachten. Lijkt me wel mee te vallen? Mits we uiteraard 8 personen bij elkaar krijgen!

Edit: met 6 personen is het € 310,- totaal, € 52,- p.p.
 
Laatst bewerkt:
Nee er zit niet standaard een microSD bij, zou 32GB of 64GB nemen. bij 32GB heb je iets van 2-2,5 uur de tijd (circa 1 batterij) opneemtijd.

Gaaf dat je er ook 1 heb gekocht! Krijg je geen spijt van.. Neem wel de tijd voor het bewerken!

Edit: neem minimaal class 10 microSD, iets met snelheid en overschrijving ofso
klopt.
ikzelf heb een 32 gb kaartje erin zitten.

zoals michel zei, minimaal class 10 nodig, ivm je schrijfsnelheid van de camera.

hoelang een 32 gb meegaat dont know,
ik maak nooit een lange film, gewoon korte filmpjes kan je aardig wat filmen.

zat wel te denken aan 64gb :) kun je hem tussen het rijden makkelijk op pauze zetten ook zodat je niet 1 mega lange film hebt?
 
zat wel te denken aan 64gb :) kun je hem tussen het rijden makkelijk op pauze zetten ook zodat je niet 1 mega lange film hebt?

Dat ligt er natuurlijk aan waar je de camera plaatst.
Plaats je hem ergens laag op de motor (aan voorvork bv) kan je hem moeilijk op pauze zetten tijdens het rijden. :)
 
30Aug ben ik als het goed is gewoon vrij :) lijkt me wel leuk om een keer te doen zo'n langzamer circuit.
*O* kan ik een plekje op de aanhanger reserveren? :P of gaat bjorn ook? :-)

Ik heb nog gen circuitervaring, maar ben je na 4x 15min niet bekaf? Hoeveel rijd je op Assen?
ik was in april ook voor het eerst. en voor een eerste keer is 4 keet 15 min prima te doen, had ook nog wel langer gewild :P het weer zat toen alleen niet echt mee, nat en regen :)
 
*O* kan ik een plekje op de aanhanger reserveren? :P of gaat bjorn ook? :-)ik was in april ook voor het eerst. en voor een eerste keer is 4 keet 15 min prima te doen, had ook nog wel langer gewild :P het weer zat toen alleen niet echt mee, nat en regen :)

ligt er een beetje aan of ik dan een andere motor heb, zo wel dan is er grote kans dat ik niet op het circuit ga.
 
De black versie heeft toch een remote? die kun je op je stuur zetten en de GoPro vanaf daar bedienen!
 


De kaart/camera maakt standaard filmpjes van circa 17 min op de hoogste resolutie, dus hij maak sowieso al delen ivm crashen van de kaart. Dit kan je uitzetten door de kaart te formatteren naar FAT32 (o.i.d.). Ik dacht in het begin dat het fout was gegaan met opnemen haha.

De black versie heeft toch een remote? die kun je op je stuur zetten en de GoPro vanaf daar bedienen!

Zit inderdaad een remote bij, het grappige: er zit geen velcro band bij. Deze heb ik op eBay voor 1 euro gekocht (van GoPro zelf kost dit 20 euro incl. keycord B| )
 
Maar even terugkomend op een VP on tour tripje naar Luxemburg of Ardennen....

Deze camping zit qua plaats super...en de prijzen voor trekkershutten en/of stacaravans zijn schappelijk....

Camping in Luxemburg - Camping Val d'Or in de Luxemburgse Ardennen

Laatste weekend augustus of eerste september is het voorlopige voorstel...reply, quote of iets dergelijks met een voorkeur voor datum, huisvesting enzovoort...

dan kunnen we even inventariseren wie kan/wil en wie niet etcetc....
 
Laatst bewerkt:
Maar even terugkomend op een VP on tour tripje naar Luxemburg of Ardennen....

Deze camping zit qua plaats super...en de prijzen voor trekkershutten en/of stacaravans zijn schappelijk....

Camping in Luxemburg - Camping Val d'Or in de Luxemburgse Ardennen

Laatste weekend augustus of eerste september is het voorlopige voorstel...reply, quote of iets dergelijks met een voorkeur voor datum, huisvesting enzovoort...

dan kunnen we even inventariseren wie kan/wil en wie niet etcetc....

Mij maakt niet uit of het augustus of september word en huisvesting maakt mij ook niks uit, als er een bed en douchegelegenheid is is het goed.
 
Ik kan alleen het weekend van 15 augustus of 26 september, de andere weekenden heb ik op vrijdag de avond en maandag de ochtend, al een weekendje weg en ziekenhuisbezoek.

Huisvesting is goed zolang het geen tent is en kookgerei aanwezig is. Trekkershutje of stacaravan is best!
 
Maar even terugkomend op een VP on tour tripje naar Luxemburg of Ardennen....

Deze camping zit qua plaats super...en de prijzen voor trekkershutten en/of stacaravans zijn schappelijk....

Camping in Luxemburg - Camping Val d'Or in de Luxemburgse Ardennen

Laatste weekend augustus of eerste september is het voorlopige voorstel...reply, quote of iets dergelijks met een voorkeur voor datum, huisvesting enzovoort...

dan kunnen we even inventariseren wie kan/wil en wie niet etcetc....

Haha , jullie hebben de smaak te pakken , plan mij maar in , maakt mij niet uit welk weekend het is - heb nog zat snipperdagen staan !
 
Ik kan alleen het weekend van 15 augustus of 26 september, de andere weekenden heb ik op vrijdag de avond en maandag de ochtend, al een weekendje weg en ziekenhuisbezoek.

Huisvesting is goed zolang het geen tent is en kookgerei aanwezig is. Trekkershutje of stacaravan is best!
15 augustus zou ik eventueel ook wel kunnen... misschien :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan