Het Voorne-Putten Topic Deel 39 "Waar de winter weg bleef!"

Status
Niet open voor verdere reacties.
je motor zou ook in goede staat moeten zijn bij de meeste, maar de technische keuring (als die er al is) bestaat meestal uit het inleveren van je handtekening en het ophalen van een sticker :+

welkom @ nieuwe gezichten :W
 
Beetje jammer dit, zit ik nog even op de site te kijken waar ik de helmen heb besteld staat er een actie wk korting. o.a. boven de €300 20%korting... ik heb net 460 euro uitgegeven voor 2 helmen wat dus een korting van 92 euro had geweest B| B| baal ik wel van..
 
Beetje jammer dit, zit ik nog even op de site te kijken waar ik de helmen heb besteld staat er een actie wk korting. o.a. boven de €300 20%korting... ik heb net 460 euro uitgegeven voor 2 helmen wat dus een korting van 92 euro had geweest B| B| baal ik wel van..

De stoute schoenen aantrekken en mailen/bellen. :)
Dat je je nu benadeeld voelt ;)
 
net idd terug gebeld want heb het even per helm berekend en dat komt op een korting van 78 euro totaal.

zei die nog dat hij zich gechanteerd voelde, maar dat heb ik later recht gebreid 'ik probeerde u niet te chanteren net maar ik probeer moeite te besparen want nu moet ik het terug sturen u moet geld terug storen en dan moet ik het weer opnieuw bestellen xD

begon ook nog over een pak melk bij de AH ik zeg ja maar die kosten geen 460 euro xD

normaal ben ik niet zo brutaal maar ik werd aangemoedigd xD O-)
 
Laatst bewerkt:
Erg flauw van dat bedrijf. Wat je zelf al zegt, als je het terugstuurt en opnieuw bestelt krijg je het wel, wat hun ook tijd en geld kost.

Heb ooit hetzelfde gehad met een koffer, waarbij ik de dag na bestellen een kortingsbon kreeg. Daar werd niet moeilijk over gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Erg flauw van dat bedrijf. Wat je zelf al zegt, als je het terugstuurt en opnieuw bestelt krijg je het wel, wat hun ook tijd en geld kost.

Heb ooit hetzelfde gehad met een koffer, waarbij ik de dag na bestellen een kortingsbon kreeg. Daar werd niet moeilijk over gedaan.

M'n moeder heeft ook weleens zoiets meegemaakt weet ik, daar deden ze toen ook niet moeilijk over

*edit verder was ik wel tevreden over ze btw snelle reacties e.d. en maandag werd ik gebeld of die mijn helm vast op zou sturen of dat ik op de andere helm wilde wachten. (maar dat was misschien vanwege 2 keer verzendkosten voor hun)
 
Laatst bewerkt:
nou om een lang verhaal kort te maken ik krijg 31 euro terug was eigenlijk iets van 40 maar hij heeft de verzendkosten eraf gehaald die ik anders had moeten betalen voor terug sturen... dus ik zei is goed stort maar terug ben er wel klaar mee nou toen ging die het nog een keer uitleggen van ja korting gaat van de adviesprijs af... B| B| dus toen was ik er nog meer klaar mee hij stort 30 terug en ik ben blij met 2 helmen
 
net idd terug gebeld want heb het even per helm berekend en dat komt op een korting van 78 euro totaal.

zei die nog dat hij zich gechanteerd voelde, maar dat heb ik later recht gebreid 'ik probeerde u niet te chanteren net maar ik probeer moeite te besparen want nu moet ik het terug sturen u moet geld terug storen en dan moet ik het weer opnieuw bestellen xD

begon ook nog over een pak melk bij de AH ik zeg ja maar die kosten geen 460 euro xD

normaal ben ik niet zo brutaal maar ik werd aangemoedigd xD O-)

haha door wie :+

Naja ging om het idee :) bedoel zonder die actie had je het er voor betaald maar als ze van te voren vaak weten dat er zo actie aan komt doen ze vaak niet moeilijk :)
 
full


HEMO DRAGRACE TEAM VERSCHIJNT DIT WEEKEIND WEER OP DRACHTEN VOOR DE EUROPEAN DRAGRACE SERIES !!!
ONZE WERKPLAATS IS DERHALVE MORGEN 21 JUNI GESLOTEN !!! :(
 
@Ghetto Bassie,

Ja, dat kan kloppen. Ik was op weg naar mijn werk. Ik weet niet zeker of ik jou heb gezien. Ik ben een hoop motorrijders tegengekomen deze morgen. :$
 
Moguh!! Nog een dagje zwembad hangen en dan morgen weer naar huis. *O*

All-inclusief is makkelijk maar niets voor mij :N En een zonvakantie is ook geen succes, volgend jaar Schotland of Oostenrijk :Y
 
Nee, zo erg is het gelukkig niet :+ Totale kosten tot nu toe zijn 100,- en dat is incl auto huur en tanken. De reis is betaald door mijn ouders, die zijn ook mee en de kids vinden het te gek in het zwembad met Opa en Oma dus dat is priceless *O*

Kreeg net ook een bericht van de stucadoor dat hij klaar is dus dat is ook fijn thuis komen morgen, kan ik vandeweek weer aan de bak met verf :Y

Iemand nog tips om vloerbedekking van de trap te halen? Volgende maand worden de trappen opnieuw bekleed en de trappen moeten daarvoor nog kaal gemaakt worden.
 
Nee, zo erg is het gelukkig niet :+ Totale kosten tot nu toe zijn 100,- en dat is incl auto huur en tanken. De reis is betaald door mijn ouders, die zijn ook mee en de kids vinden het te gek in het zwembad met Opa en Oma dus dat is priceless *O*

Kreeg net ook een bericht van de stucadoor dat hij klaar is dus dat is ook fijn thuis komen morgen, kan ik vandeweek weer aan de bak met verf :Y

Iemand nog tips om vloerbedekking van de trap te halen? Volgende maand worden de trappen opnieuw bekleed en de trappen moeten daarvoor nog kaal gemaakt worden.

Gewoon eraf trekken, gelukkig hoeft het niet zo glad om te verven, dat is een rotklus :+
Zo'n driehoekige verfkrabber kan je gebruiken voor de lijm/rubber resten. Ik had toen ook verfafbijt gebruikt maar weet niet of dat bij jou nodig is.

Net proefgereden. Reed best goed die motor, benen zaten niet meer zo opgevouwen. Zat alleen wel erg rechtop en de motor is eigenlijk net iets te hoog.
Vermogen was prima :)
Alleen de inruilprijs voor de Duc niet dus ik wacht rustig af of ik hem particulier verkocht krijg.
full
 
Nee, zo erg is het gelukkig niet :+ Totale kosten tot nu toe zijn 100,- en dat is incl auto huur en tanken. De reis is betaald door mijn ouders, die zijn ook mee en de kids vinden het te gek in het zwembad met Opa en Oma dus dat is priceless *O*

Kreeg net ook een bericht van de stucadoor dat hij klaar is dus dat is ook fijn thuis komen morgen, kan ik vandeweek weer aan de bak met verf :Y

Iemand nog tips om vloerbedekking van de trap te halen? Volgende maand worden de trappen opnieuw bekleed en de trappen moeten daarvoor nog kaal gemaakt worden.

Gewoon eraf trekken, gelukkig hoeft het niet zo glad om te verven, dat is een rotklus :+
Zo'n driehoekige verfkrabber kan je gebruiken voor de lijm/rubber resten. Ik had toen ook verfafbijt gebruikt maar weet niet of dat bij jou nodig is.

Net proefgereden. Reed best goed die motor, benen zaten niet meer zo opgevouwen. Zat alleen wel erg rechtop en de motor is eigenlijk net iets te hoog.
Vermogen was prima :)
Alleen de inruilprijs voor de Duc niet dus ik wacht rustig af of ik hem particulier verkocht krijg.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan