Het Voorne-Putten Topic Deel 39 "Waar de winter weg bleef!"

Status
Niet open voor verdere reacties.
gister circuitdaagi niveau 1 gedaan op Zolder *O*

was echt kicku, heel veel bij geleerd.


bij niveau 1+ ging smiddags een vrouw te hard op rechte stuk, daardoor vol in der ankers
motor maakte stoppie zij vloog erover heen en motor belandde boven op haar
bleef doodstil liggen -O-
 
gister circuitdaagi niveau 1 gedaan op Zolder *O*

was echt kicku, heel veel bij geleerd.


bij niveau 1+ ging smiddags een vrouw te hard op rechte stuk, daardoor vol in der ankers
motor maakte stoppie zij vloog erover heen en motor belandde boven op haar
bleef doodstil liggen -O-

wel gelukt met ernaar toe en naar huis rijden nog?
 
wel gelukt met ernaar toe en naar huis rijden nog?

jaa vanaf me vriendin was het uurtje rijden
zat om 06:00 op motor die kant op,

smiddags om 16.45 terug naar vriendin
geen files ideaal zo gepiept.

maar met aanhangertje is wel lekkerder denk
was goed verrot toen ik thuis kwam
 
jaa vanaf me vriendin was het uurtje rijden
zat om 06:00 op motor die kant op,

smiddags om 16.45 terug naar vriendin
geen files ideaal zo gepiept.

maar met aanhangertje is wel lekkerder denk
was goed verrot toen ik thuis kwam

wij doen meestal avondje voor en of na de dag met een tentje nog op het circuit staan zodat je gewoon uitgerust bent (voor zover je rust kan krijgen op een terrein waar behoorlijk wat geluid van buiten is)
 
Jaa zag veel tentjes staan toen ik aankwam

Volgend jaar maar is naar assen

Tips voor welke organisatie


Vind motorsportschool best duur voor assen
En je krijgt bij hun geen feedback van de instructeurs die meerijden
Vond ik een flink - punt
 
Laatst bewerkt:
Avond :W

Zojuist wat foto's binnen gekregen van de spuiter, gaat al ergens op lijken *O*
full

full

full

full


Helaas gaat hij het niet redden om het voor zijn vakantie af te krijgen, zal eind juli worden voordat ik het op de bike kan schroeven. Moet dus nog ff wachten, maar kan gelukkig de tiger nog pakken om een stukkie te sturen :]
 
Duif VS auto 0-1 :+

Met 140 een duif raken is geen succes, lang leve de hogedruksppuit op de zaak *O*

@GB: Sjiek!!!
 
Met 140? Geen schade verder? Ik had er eentje met 40 en die zorgde voor een mooie deuk in mijn motorkap :/

Met de cb500 heb ik er eentje met de spiegel uit de lucht de bosjes in gestuiterd, dat was dan wel weer humor :+



En thanx allen *D
 
Laatst bewerkt:
Was dat hier een tijdje geleden? iemand noemde een link naar google maps en die volgt vervolgens welke route je hebt afgelegd in de tussentijd..?
 
Mooie kleur GB. Bruut apparaat.

Twee vragen voor de locals hier.

1. Weet iemand een bedrijfje in de buurt die een kilometerteller 1500km VOORUIT kan zetten?
2. Weet iemand in de buurt waar je een motortrailer kan huren voor een dag of 2?
 
Je moet met een tracker op je telefoon je route 'opnemen'. Deze kun je dan later op je PC bekijken en bijv ook in Google Maps of Earth openen.

Ik had een goede maar ben de naam even kwijt. Ik gebruik nu Sygic mobile maps maar dat is meer een navigatie.

Edit: My Tracks heette het :Y
 
Laatst bewerkt:
Je moet met een tracker op je telefoon je route 'opnemen'. Deze kun je dan later op je PC bekijken en bijv ook in Google Maps of Earth openen.

Ik had een goede maar ben de naam even kwijt. Ik gebruik nu Sygic mobile maps maar dat is meer een navigatie.

Ja ben ook de naam even kwijt haha. was een kwestie van een link dacht ik en dan zag je heel de route
 
Met 140? Geen schade verder? Ik had er eentje met 40 en die zorgde voor een mooie deuk in mijn motorkap :/

Met de cb500 heb ik er eentje met de spiegel uit de lucht de bosjes in gestuiterd, dat was dan wel weer humor :+



En thanx allen *D

Gelukkig niet, hij was precies op de rand van de koplamp/motorkap gekomen en een stukje naar binnen geschoven. Het overige deel in ieder geval, de rest vloog met veren en al langs de auto :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan