Het Voorne-Putten Topic Deel 40 "Enjoying the summer"

Status
Niet open voor verdere reacties.
IkWilde vragen of er mensen zijn die zin hebben in een rondje vrijdag middag, maar het weerbericht ziet er niet zo best uit :+ onder voorbehoud maar??
 
Vrijdag avonddienst helaas :( zaterdag kan ik wel, zondag op de motor naar Den Bosch binnendoor. Kunnen we ook met een groepje doen! (Ik ga wel vroeg weg :) )
 
Avond allen :W

Vandaag de sp bij Ton afgezet, worden de laatste dingetjes aangesloten. Vrijdag weer ophalen en dan zaterdag ermee naar een bbq-meeting *O*

Verder vandaag de hele dag met de voorzolder bezig geweest. Wandje geplaatst, vloer gelegd incl plinten en de vensterbank gemonteerd. Echt helemaal gaar, maar best voldaan :)
 
Mooie lokatie trouwens Mark, met een erg mooie omgeving om te :] Beter als jullie er naartoe zouden kunnen verhuizen...
 
Avond allen :W

Vandaag de sp bij Ton afgezet, worden de laatste dingetjes aangesloten. Vrijdag weer ophalen en dan zaterdag ermee naar een bbq-meeting *O*

Verder vandaag de hele dag met de voorzolder bezig geweest. Wandje geplaatst, vloer gelegd incl plinten en de vensterbank gemonteerd. Echt helemaal gaar, maar best voldaan :)

Jouw motor komt toch niet buiten met regen?
Weekend ziet er volgens mij nogal nat uit....
 
We gaan het zien Art, Paul Pietsma had het er over dat het vanaf zaterdag weer mooi zou worden. Hoop alleen maar dat hij gelijk gaat krijgen. Maar las dat de bbq ook mogelijk verplaatst zou worden als het weer drama wordt... Fingers crossed :/
 
Avond allen :W

Vandaag de sp bij Ton afgezet, worden de laatste dingetjes aangesloten. Vrijdag weer ophalen en dan zaterdag ermee naar een bbq-meeting *O*

Verder vandaag de hele dag met de voorzolder bezig geweest. Wandje geplaatst, vloer gelegd incl plinten en de vensterbank gemonteerd. Echt helemaal gaar, maar best voldaan :)

Lekker druk bezig geweest :Y Is het huis nou al af of moet er nog veel gebeuren? Jij hebt er dit jaar ook al aardig wat uurtjes in doorgebracht toch :)
 
Nog 9 dagen !

��

tc3a9lc3a9chargement-7.jpg
 
Lekker druk bezig geweest :Y Is het huis nou al af of moet er nog veel gebeuren? Jij hebt er dit jaar ook al aardig wat uurtjes in doorgebracht toch :)
Is nu bijna klaar. Reparatie van de gaten in de wanden in het trappenhuis, die gemaakt zijn om de lekkage in de badkamer te verhelpen, worden nog gedaan. Maar dat is nog verzekeringswerk. De kunststof kozijnen laten we voor volgend jaar over, hebben 3 wkn terug een offerte op laten maken en hebben nog steeds niks binnen.
Gaan nu eerst een lekkere vakantiebestemming zoeken en op zoek naar een nieuwe mega hoekbank. De bank is nl ook aan vervanging toe :)
 
full



Zaterdag en zondag gaan we weer los in Drachten

Ik heb een derde plaats te verdedigen in het Europees kampioenschap ,en Rick een tweede plek in het nationaal kampioenschap dus we moeten vol aan de bak om deze plekken te kunnen behouden of om nog een plek te kunnen stijgen.
.
De hete adem van de koncurentie hijgt ons in de nek er is maar 1 puntje verschil op onze achtervolgers dus alles hangt weer af van dit weekend .

DERHALVE IS HEMOMOTOREN A.S. ZATERDAG GESLOTEN ,MOCHT U GEEN TIJD HEBBEN OM UW REPARATIE MOTORFIETS OP TE HALEN KAN DAT OOK S,AVONDS OP AFSPRAAK OF WE BRENGEN OF HALEN HEM VOOR U .

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Is nu bijna klaar. Reparatie van de gaten in de wanden in het trappenhuis, die gemaakt zijn om de lekkage in de badkamer te verhelpen, worden nog gedaan. Maar dat is nog verzekeringswerk. De kunststof kozijnen laten we voor volgend jaar over, hebben 3 wkn terug een offerte op laten maken en hebben nog steeds niks binnen.
Gaan nu eerst een lekkere vakantiebestemming zoeken en op zoek naar een nieuwe mega hoekbank. De bank is nl ook aan vervanging toe :)

Een van onze sponsors is sterk in kunststof kozijnen wellicht kan je daar ook een offerte aanvragen of een kijkje nemen in de showroom .

Keuze uit een paar offertes kan nooit geen kwaad , je kan hem gewoon bellen op zn 06 en info vragen gewoon een normale vent die ook nog motor rijdt haha ,dus een praatje heb je al gauw .

Vergeet niet onze naam te noemen dat is goed voor de sponsoring van volgend jaar _O-

www.rvanamen.nl/
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]


Zaterdag en zondag gaan we weer los in Drachten

Ik heb een derde plaats te verdedigen in het Europees kampioenschap ,en Rick een tweede plek in het nationaal kampioenschap dus we moeten vol aan de bak om deze plekken te kunnen behouden of om nog een plek te kunnen stijgen.
.
De hete adem van de koncurentie hijgt ons in de nek er is maar 1 puntje verschil op onze achtervolgers dus alles hangt weer af van dit weekend .

DERHALVE IS HEMOMOTOREN A.S. ZATERDAG GESLOTEN ,MOCHT U GEEN TIJD HEBBEN OM UW REPARATIE MOTORFIETS OP TE HALEN KAN DAT OOK S,AVONDS OP AFSPRAAK OF WE BRENGEN OF HALEN HEM VOOR U .

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Morgen komt dan eindelijk de overkapping *O*
nu nog in elkaar gaan zetten morgen avond :)

Volgende week stenen die gebracht worden en dan hopelijk asap de tuin af :)
 
Plassen zo diep dat het water aan de zijkanten tot mn oren kwam, best een leuke ervaring haha. En een pak wat waterdicht is., goed spul dat wasmiddel *O*
 
Het ging goed tekeer gisteravond inderdaad, ik was net 10 min binnen gelukkig. Ik had weer een fijn ritje Hoekse Waard met 500 vliegen op mijn helm ;(

Laatste 5 km is dan altijd maar gokken waar je rijdt, zicht is er bijna niet meer :+
 
Plassen zo diep dat het water aan de zijkanten tot mn oren kwam, best een leuke ervaring haha. En een pak wat waterdicht is., goed spul dat wasmiddel *O*


heb je gister nog gespot, om +- 14.50 uur, jij kwam vanuit thuis gok ik, macd hoogvliet snelweg opdraaiend en je ging richting rhoon/poortugaal/zuidplein. ik ging richting den haag/rotterdam/schiedam

goedemorgen allen!
 
heb je gister nog gespot, om +- 14.50 uur, jij kwam vanuit thuis gok ik, macd hoogvliet snelweg opdraaiend en je ging richting rhoon/poortugaal/zuidplein. ik ging richting den haag/rotterdam/schiedam

goedemorgen allen!

Was je dan weer vrij , jeetje, moet niet gekker worden !
 
Vanmiddag mijn motor-kampeeruitrusting uitgebreid, jeeh!

Een mooie kleine tent van Coleman, de Avior X2 en 15,- compacte slaapzak van de Xenos.

Morgenavond testen op een camping bij Loon op Zand. Vriendinlief zit er al met de kids en ik zou zondag pas komen maar ik ga er morgenmiddag na een lekker binnendoorritje naartoe! Mooi moment om even de spullen te testen voor volgend weekend!! Dan een avond bier drinken, motoren kijken en feesten!

61GlMljbmsL._SX466_.jpg


602140_06_slaapzak_vp_luxe_1.jpg


602140_06_slaapzak_vp_luxe_2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan