Het Voorne-Putten Topic Deel 40 "Enjoying the summer"

Status
Niet open voor verdere reacties.
full


HEMO zit een lang weekend in de Ardennen ,dus we zijn zaterdag gesloten ,komende dinsdag zijn we weer gewoon open !!!!!!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Vwb de vakantie: Aangezien we toch de zon willen zien en we dat als het tegenzit hier in NL niet gaan krijgen, toch maar ff verder gaan zoeken. Stacaravan in Spanje/Italië vind ik toch net ff te ver rijden met die koters, moeten ze toch nog ff wat ouder voor zijn. Gaan nu na lang zoeken, toch maar vliegen naar Turkije (Lara, bij Antalya). Is 3,5-4 uur vliegen en 20 rijden. Lekker een all-in met diverse zwembaden met meerdere glijbanen (ook voor de kleintjes). En niet onbelangrijk, een familiekamer, kunnen de koters rustig gaan slapen en wij nog op het gemak een filmpie kijken in de andere kamer zonder dat ze wakker worden *O*

Gaan jullie nog weg? Wel lekker rustig, zo in het naseizoen 8-)
Ik eindig mijn werk ook met IBT, daar heb ik echt een hekel asn!
Lekker toch Turkije met die kleintjes. Scheelt gewoon een berg geregel als alles er bij in zit!
Als ze wat ouder zijn wordt het makkelijker toch?
Wij gaan 2 wkn naar Portugal. Daar wordt het nu gelukkig ook eindelijk mooi weer!
 
Maar na 25 jaar komt vandaag mijn straf tot een einde en doet de rechter uitspraak . Als alles goed gaat dan ben ik vanmiddag vrij man .
Helaas voor de dames , ik ben al bezet , en Arthur - droom jij maar lekker verder !
 
Maar na 25 jaar komt vandaag mijn straf tot een einde en doet de rechter uitspraak . Als alles goed gaat dan ben ik vanmiddag vrij man .
Helaas voor de dames , ik ben al bezet , en Arthur - droom jij maar lekker verder !

kost wat maar dan hem je ook wat, weer een vrij man wow :+
 
Ik eindig mijn werk ook met IBT, daar heb ik echt een hekel aan!
Lekker toch Turkije met die kleintjes. Scheelt gewoon een berg geregel als alles er bij in zit!
Als ze wat ouder zijn wordt het makkelijker toch?
Wij gaan 2 wkn naar Portugal. Daar wordt het nu gelukkig ook eindelijk mooi weer!
Beter hoor, Portugal is toch ook altijd wel rond de 30° of zitten ze daar nu ook met het lekkere weer wat wij hier nu ook hebben?
Wordt iig van de zon genieten en uit ff uit de dagelijkse sleur 8-)
Kijk er al naar uit, lekker aan het zwembad en strand hangen. Moeders moet alleen dit weekend nog ff aan de bak en dan heeft zij ook vakantie.
 
Maar na 25 jaar komt vandaag mijn straf tot een einde en doet de rechter uitspraak . Als alles goed gaat dan ben ik vanmiddag vrij man .
Helaas voor de dames , ik ben al bezet , en Arthur - droom jij maar lekker verder !

Shit..... -O-

Voelt lekker hè !
 
@Bert: Ben niet bekend met het verhaal alsnog van harte! :Y

@Ton: veel plezier bij de zuiderburen :-)

@GB: All inclusief is makkelijk met de kids :Y Je hoeft nergens naar om te kijken en je kan lekker lanterfanten :+

Morgen op de motor ook naar de zuiderburen, naar een motor/muziek evenement tegen de Franse grens. Takkeherrie als bands (Peter Pan Speedrock oa.) maar ook veel nationale en internationale motorbouwers *O* Feesten, pintjes drinken, ouwehoeren en foto's maken :Y En proberen te slapen in een tentje op de locatie, dat zal wel ruk zijn :X
 
@bert: kan snappen dat vanavond bij jou de champagne flessen open gaan en je een feest viert.

@derest: Goedenavond!
 
Laatst bewerkt:
@Bert: Ben niet bekend met het verhaal alsnog van harte! :Y

@Ton: veel plezier bij de zuiderburen :-)

@GB: All inclusief is makkelijk met de kids :Y Je hoeft nergens naar om te kijken en je kan lekker lanterfanten :+

Morgen op de motor ook naar de zuiderburen, naar een motor/muziek evenement tegen de Franse grens. Takkeherrie als bands (Peter Pan Speedrock oa.) maar ook veel nationale en internationale motorbouwers *O* Feesten, pintjes drinken, ouwehoeren en foto's maken :Y En proberen te slapen in een tentje op de locatie, dat zal wel ruk zijn :X
Precies, wordt lekker 10 daagjes chillen 8-)

Mag hopen dat je met dat evenement ook een beetje weer hebt, om nou je tent uit te regenen... :N

Net ff een rondje wezen hardlopen, had net het laatste stukkie nog een paar druppels meegepakt. Nu is het weer ruk, net op tijd binnen dus...
 
Beter hoor, Portugal is toch ook altijd wel rond de 30° of zitten ze daar nu ook met het lekkere weer wat wij hier nu ook hebben?
Wordt iig van de zon genieten en uit ff uit de dagelijkse sleur 8-)
Kijk er al naar uit, lekker aan het zwembad en strand hangen. Moeders moet alleen dit weekend nog ff aan de bak en dan heeft zij ook vakantie.
Het was in Portugal nu ook niet best, erg uitzonderlijk voor dat land, maar als het goed is wordt het vanaf volgende week alleen maar beter en gaat het idd richting de 30 graden!
2 collega's van mij zijn net respectievelijk 3 en 2 weken weg geregend in Spanje en Italië dus volgens mij is heel Europa van slag qua weer!
 
Bizar he, record van natste zomer ooit hebben we al gehaald en dan is de zomer nog niet eens voorbij. Word er flink depri van, kunnen buiten niet eens leuke dingen doen met de kids :(

Zijn de verwachtingen wel goed als jullie gaan? Met dit weer kijk je alleen maar meer uit naar de zon...
 
Bizar he, record van natste zomer ooit hebben we al gehaald en dan is de zomer nog niet eens voorbij. Word er flink depri van, kunnen buiten niet eens leuke dingen doen met de kids :(

Zijn de verwachtingen wel goed als jullie gaan? Met dit weer kijk je alleen maar meer uit naar de zon...
Ja wij gaan volgend weekend weg en vanaf deze week wordt het gewoon weer zonnig en 27 graden geloof ik dus dat vind ik allang best! Hoeft voor mij echt geen 40 graden te zijn
 
:W

Vandaag niet rijden, vanwege het weer. Maar ook druk aan het solliciteren, is nog een hoop werk zeg haha O-)

maar dinsdag en woensdag even ontspannen bij termea 2000 met Lianne *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan