Het Voorne-Putten Topic Deel 40 "Enjoying the summer"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Succes, ik zit weer in de ochtend, zo maar weer op de blauwe brommer stappen voor een ritje Hoekse Waard :Z
 
Vanmiddag weer eens in lange tijd bij Ton geweest, was weer ff gezellig :Y

Voor diegene die dit weekend naar Hekelingen willen gaan of naar het pontje, die nieuwe rotonde is dit weekend dicht! Vanaf vrijdagavond t/m maandagmorgen!
 
Dat is mooi, dan is ie klaar als we thuis zijn *O*

Het is hier echt wel rot hoor, 30-40°C aan het zwembad. Begonnen de vakantie ook al erg rot, kregen een grotere kamer dan we besteld hadden, zitten we met nog meer ruimte :P



En een goeden avond vanuit Antalya :W
 
Laatst bewerkt:
30-40 graden, dat is wel erg warm :+ Hoe vinden de kids het? Vermaken ze zich een beetje :Y

Nog een dagje en dan lekker lang weekend, Lin gaat 5 dagen naar Ibiza met haar werk. 6 vrouwen in een huis met zwembad, dat zal wat worden :+ Ik heb maar een weekendje Weerterbergen geboekt met de kinders, dan heb ik ook nog een beetje een vakantiegevoel *O*
 
Goeie actie Mark, kunnen de kids zich ook lekker vermaken in het zwembad. 5 dagen Ibiza is ook niet verkeerd, heeft ze goed gedaan 8-)

Kids vermaken zich prima hier, de glijbanen zijn ontdekt en daar komen we dus niet meer vanaf. Verder lekker dobberen in het zwembad. Morgen ff naar het strand, ff kijken of dat wat is.
 
Vanmiddag weer eens in lange tijd bij Ton geweest, was weer ff gezellig :Y

Voor diegene die dit weekend naar Hekelingen willen gaan of naar het pontje, die nieuwe rotonde is dit weekend dicht! Vanaf vrijdagavond t/m maandagmorgen!

En HEMO ook deze zaterdag ben er nog een weekendje tussen uit ,Gerrit is er dinsdag en woensdag ,ben er zelf weer op donderdag .

prettig weekend iedereen !!\

:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
 
Have fun Ton en GB ook nog veel plezier aan het zwembad *O*


Vanmorgen nog even een grove stuurfout gemaakt ;( Io reed door een bocht in de Hoekse Waard waar ik dagelijks kom en opeens schrok ik van een teerstreep op die in mijn rijlijn zat. Stomme ik trek aan de rem waardoor de motor omhoog kwam, de bocht te ruim nam en op een strook grind uit kwam :X Puntje bij paaltje wel de bocht af kunnen maken na het grind maar had geluk dat het een hele ruime bocht was, een normale bocht had deze ruimte niet gehad om twee keer een fout te maken en dan nog zonder het gras in te duiken de bocht te kunnen halen.

Was een heel goed leermomentje, dat dan weer wel :Y
 
Have fun Ton en GB ook nog veel plezier aan het zwembad *O*


Vanmorgen nog even een grove stuurfout gemaakt ;( Io reed door een bocht in de Hoekse Waard waar ik dagelijks kom en opeens schrok ik van een teerstreep op die in mijn rijlijn zat. Stomme ik trek aan de rem waardoor de motor omhoog kwam, de bocht te ruim nam en op een strook grind uit kwam :X Puntje bij paaltje wel de bocht af kunnen maken na het grind maar had geluk dat het een hele ruime bocht was, een normale bocht had deze ruimte niet gehad om twee keer een fout te maken en dan nog zonder het gras in te duiken de bocht te kunnen halen.

Was een heel goed leermomentje, dat dan weer wel :Y

Wauw.. Hoeveel kleuren hebbie gescheten? Ghehe..

@bert: weekend wordt geen eifel voor mij, kan geen db killers vinden..
 
Have fun Ton en GB ook nog veel plezier aan het zwembad *O*


Vanmorgen nog even een grove stuurfout gemaakt ;( Io reed door een bocht in de Hoekse Waard waar ik dagelijks kom en opeens schrok ik van een teerstreep op die in mijn rijlijn zat. Stomme ik trek aan de rem waardoor de motor omhoog kwam, de bocht te ruim nam en op een strook grind uit kwam :X Puntje bij paaltje wel de bocht af kunnen maken na het grind maar had geluk dat het een hele ruime bocht was, een normale bocht had deze ruimte niet gehad om twee keer een fout te maken en dan nog zonder het gras in te duiken de bocht te kunnen halen.

Was een heel goed leermomentje, dat dan weer wel :Y
Beter dat je het rubber nog aan de goede kant hebt gehouden, echt, het gras in duiken word je niet vrolijk van :N


@ Ton: Lekker lang weekend man, geniet ervan...
 
Vakantie gevoel ff doorvoeren :P
Gisteren weer eens op de rr getuft. Kan toch niks tegen dat geluid en de power op hoor *D de grijns die ik ermee op mn gezicht krijg, lukt echt niet op de nc
 
Vakantie gevoel ff doorvoeren :P
Gisteren weer eens op de rr getuft. Kan toch niks tegen dat geluid en de power op hoor *D de grijns die ik ermee op mn gezicht krijg, lukt echt niet op de nc

Het is dan ook een schitterende fiets! :} Heb je er al meer vertrouwen gekregen met het bochtenwerk?
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kwam ik oerblade vanmiddag tegen (of er moet nog zo'n blade rondrijden). Waar? geen idee, ergens in de buurt van de lekdijk :P Was met het R6 en R1 topic op pad.
 
Laatst bewerkt:
Zag net op FB voorbij komen dat vandaag de MFMM was haha, helemaal niet bij stil gestaan dat dat er weer aan zat te komen :P
 
Volgens mij kwam ik oerblade vanmiddag tegen (of er moet nog zo'n blade rondrijden). Waar? geen idee, ergens in de buurt van de lekdijk :P Was met het R6 en R1 topic op pad.
Klopt, hoop R1 en R6 tegen gekomen die belachelijk in het midden bleven rijden :+

En zover ik weet ik er maar 1 zo'n Blade

Kwam net van de MFMM vandaan
 
Laatst bewerkt:
Nou ik ben veilig terug van 3 heerlijke dagen sturen in de eifel , geweldig genoten en heel veel bochten gezien . Maar ik vraag me af waarom iedereen zo langzaam rijd ? Ik was op de baksteen en mark met de gs maar er is geen supersport voorbij gekomen - misschien is dat stuur van die gs wel erg breed ?😁
 
Was inderdaad leuk sturen in de Eifel, mooi asfalt, prima weer en heerlijke bochten. Ik snap alleen niet waarom die file in mijn spiegels niet weg ging.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan