Het Voorne-Putten Topic Deel 40 "Enjoying the summer"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stemmen, ze wordt bijna ingehaald door een brommer.

http://www.motodrive.tv/contest/view/248

248.jpg
 
Ik niet, heb geen Facebook en daar begin ik ook niet aan :N




En een goede morgen :W

Straks eerst even langs de schoonouders en dan door naar Goedhart Motoren :]
 
Bedankt :Y Vanmorgen weer een bezoekje arts en Ruwaard gehad, uit de bloedtest gelukkig niets bijzonders gevonden (alweer niet B| ) Laat er nou gewoon wel wat uit komen, dan weten we tenminste iets. Wel weer nieuwe medicijnen gekregen en als ze zich maandag niet beter voelt moet ze misschien opgenomen worden -O- Even duimen dus.

Maar net terug van vakantie? Waar zijn jullie geweest?

Ja idd, je wil gewoon weten wat er is! Dan ben je iig van de onzekerheid af. Heel vervelend mark. Hoop dat ze snel opknapt!

Kev en ik zijn ff 2 weekjes richting rhodos geweest. Lekker uitgerust. Niet echt voor herhaling vatbaar, daar is rhodos te klein voor :P volgende week weer beginnen met werken :)
 
Ja idd, je wil gewoon weten wat er is! Dan ben je iig van de onzekerheid af. Heel vervelend mark. Hoop dat ze snel opknapt!

Kev en ik zijn ff 2 weekjes richting rhodos geweest. Lekker uitgerust. Niet echt voor herhaling vatbaar, daar is rhodos te klein voor :P volgende week weer beginnen met werken :)

Moet je naar Kos gaan, eiland kan je in één dag op de scooter rond rijden. :')
Ooit eens 15 dagen geweest, één dag scooters gehuurd en drie dagen een Suzuki vitara. Met de scooters hadden we dus alles al gehad dus met de vitara maar de off road weggetjes gepakt inclusief zoutvlakte waar we haast tot de assen in weg zakte. :P
 
Laatst bewerkt:
Ik niet, heb geen Facebook en daar begin ik ook niet aan :N




En een goede morgen :W

Straks eerst even langs de schoonouders en dan door naar Goedhart Motoren :]

Dat zei mijn moeder ook altijd :+

Nou, ik moest daarvoor ergens inloggen... :?

Dat hielt mij idd ook tegen, tot dat even later het blad zelf op de mat viel en zag dat het het blad van motoport is haha. misschien toch maar even stemmen zo :-) Oja en vanwege mensen die ik ken die haar kennen helpt ook wel :+
 
Zoooo.... stille meelezer meld zich ook maar eens present! Goedemorgen!
 
En oerblade dankje! Ik ben er nu zo vreselijk op gebrand om te winnen hahaha.
 
@ MRT: Kan je de juiste link sturen van de vfr? Krijg bij het kopiëren dezelfde link als je cr :? (Zie ook een "foto-link" ipv een "groto foto-link van mijn album" als ik je berichten bekijk...)
Heb een gedeelte nog gewijzigd in de link, hopende dat dat dan de juiste was, maar nu geeft ie 'm helemaal niet weer.
 
Laatst bewerkt:
Dankjewel mannen ^^. Ik schrijf misschien niet veel op het forum maar als stille meelezeres ben ik hier suoer blij mee ^^
 
Haha die peter toch!

Ik smap het niet hoor... net nog zover voor (hele nacht stemmen verzameld) en zij heeft me in 5 minuten weer dik ingrhaald. Zo gaat dat elke dag... echr snap niet waar ze zo snel stemmen vandaan haalt op deze hoeveelheid...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan