Het Voorne-Putten Topic Deel 40 "Enjoying the summer"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha die peter toch!

Ik smap het niet hoor... net nog zover voor (hele nacht stemmen verzameld) en zij heeft me in 5 minuten weer dik ingrhaald. Zo gaat dat elke dag... echr snap niet waar ze zo snel stemmen vandaan haalt op deze hoeveelheid...
Zag net idd ook al dat ze boven de 800 zat en jij er net onder.. Misschien koopt ze wel stemmen :+
 
Ze staan er in hoor MRT, snap er geen reet van, had ze de vorige keer ook gewoon gekopieerd :? Maarja, ze zijn zichtbaar...
 
Ffe spammen O-)
10622736_898520630160967_657851131252366449_n.jpg
 
Haha die peter toch!

Ik smap het niet hoor... net nog zover voor (hele nacht stemmen verzameld) en zij heeft me in 5 minuten weer dik ingrhaald. Zo gaat dat elke dag... echr snap niet waar ze zo snel stemmen vandaan haalt op deze hoeveelheid...
Je concurent is foetsie...
 
Hello mede-eiland genoten! :)
Dalijk weer naar huis vanaf het werk. A4/A15/Hoogvliet/Spijk
See you on the road ?
:W
 
Ik zat binnen :P geen motor voorbij zien komen. Wordt wel eens tijd om weer te rijden, kan mn laatste ritje niet herinneren :+

Snel weer rijden dan en die frisse wind voelen! 8-)

Behalve, wat ik had maandag, een vrachtwagen vol gas geeft als je ernaast rijd en ee nzwarte pluim over je heen gaat... :/

:W
 
Avond :W

Morgen onverwacht een dienstje gekregen, 13:00 beginnen. Maar ff kijken wat voor weer het wordt, misschien dat ik de bike ook weer uit de schuur trek... :]
 
Helaas hebben wij moeten concluderen dat de hoeveelheid stemmen van een kandidate technisch beïnvloed is. Zij is hierdoor uitgesloten van verdere deelname aan deze verkiezing.

Kim for the win!!! Je heb gewoon heel veel fans Kim *O*
 
Hahahaha. Ja er was dus op de een of andere manier gefraudeerd. Volgens vera is ze onschuldig (geloof ik ook we, of ben ik te goed gelovig?). Ze staat er vanaf morgen weer bij maar moet wel vanaf 0 beginnen weer.

Wel kut voor haar...
 
De organisatie heeft het gewoon heel slecht ingericht het stemsysteem. Daarom verloopt het alles behalve eerlijk.

Altijd jammer als bedrijven denken iets te organiseren en dan vervolgens allerlei achterdeuren openlaten :')


Just another day at the office :W goedemorgen
 
De organisatie heeft het gewoon heel slecht ingericht het stemsysteem. Daarom verloopt het alles behalve eerlijk.

Altijd jammer als bedrijven denken iets te organiseren en dan vervolgens allerlei achterdeuren openlaten :')


Just another day at the office :W goedemorgen

Bij mij staat de voordeur ook altijd open >> :+ :+ :+ :+ :+ :+
 
Tis idd nalatigheid van de organisatie.
Voel me er heel dubbel over. Aan de ene kant heb ik zoiets van yes ik loop nu lekker voor..... aan de andere kant vind ik het echt kut voor het meisje. Zeker omdat ze wr dan niks aan kan doen.
 
Mogg uh :W

Vanmorgen weer een lekker rondje wezen hardlopen, net de sp maar weer ff buiten gezet om er zo heerlijk mee naar de arbeid te gaan :]
 
Tis idd nalatigheid van de organisatie.
Voel me er heel dubbel over. Aan de ene kant heb ik zoiets van yes ik loop nu lekker voor..... aan de andere kant vind ik het echt kut voor het meisje. Zeker omdat ze wr dan niks aan kan doen.
Waarom zou zij er niks aan kunnen doen volgens jou dan? Ik vind het wel aannemelijk dat zij er best een "beetje" van zou kunnen weten op de manier hoe dat zij aan haar stemmen kwam... Je word er niet zomaar uit geknikkerd....
 
Waarom zou zij er niks aan kunnen doen volgens jou dan? Ik vind het wel aannemelijk dat zij er best een "beetje" van zou kunnen weten op de manier hoe dat zij aan haar stemmen kwam... Je word er niet zomaar uit geknikkerd....

Met zoveel stemmers weet je toch nooit wat je stemmers uitvreten?
Met weinig stemmers trouwens ook.
En daarbij gaat t sowieso al niet fair, dus om er dan 1 iemand uit te knikkeren is n beetje lomp. Organisatie had t moeten afschermen.

/ICT frustratie uit :+
 
Laten we het erop houden dat het een fout van de organisatie is.
 
Met zoveel stemmers weet je toch nooit wat je stemmers uitvreten?
Met weinig stemmers trouwens ook.
En daarbij gaat t sowieso al niet fair, dus om er dan 1 iemand uit te knikkeren is n beetje lomp. Organisatie had t moeten afschermen.

/ICT frustratie uit :+

Wat denk jij dat het is geweest? Meerdere stemmen via verschillende email-adressen maar van hetzelfde IP-adres?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan