Het Voorne-Putten Topic Deel 40 "Enjoying the summer"

Status
Niet open voor verdere reacties.
@mark: ja bijvoorbeeld. Er zijn zoveel manieren :) en als je je stemsysteem al niet goed uitdenkt, dan klopt de rest waarschijnlijk ook niet.

@bert: oh oh oh. Die deuren van jou ook... Altijd maar onderhoud vragen :+
 
Gespot... :W
Maar je kwam met gangetje voorbij vanochtend rond 8 uur. In de beneluxtunnel (richting Den Haag) kwam ik even achter je te rijden. daarna ging ik rechtsaf schiedam in en jij gewoon verder. Ik kan moeilijk als een debiel met knipperlichten en groot licht gaan seinen. maar bij deze dus. Gespot? :+

MZ-05..... meen ik mij te herinneren. Een grijze motor zwart pak. In ieder geval.. je staat op GOPRO haha! *O*
 
Laatst bewerkt:
Word ik gebeld of ik vanmiddag lekker kan komen werken, denk, dat wordt weer centjes verdienen. Nee hoor, komt de arbeidstijdenwet weer eens om de hoek kijken. Kan het weer niet, werk dan te veel dagen (9) achter elkaar, ga dan van een avonddienst naar een vroege dienst (voor de 2e x in een week) en dat kan dan ook weer niet... Echt, word je zo moe van, dat gemekker ook altijd :/
 
Laatst bewerkt:
Word ik gebeld of ik vanmiddag lekker kan komen werken, denk, dat wordt weer centjes verdienen. Nee hoor, komt de arbeidstijdenwet weer eens om de hoek kijken. Kan het weer niet, werk dan te veel dagen (9) achter elkaar, ga dan van een avonddiens naar een vroege dienst (voor de 2e x in een week) en dat kan dan ook weer niet... Echt, word je zo moe van, dat gemekker ook altijd :/

This wel een mooi dagje om te rijden! :) :]
 
Goeeeedemorgen..... ehhh middag....
Zo maar even van het weer genieten en met hondje naar het strand ^^
 
@mark: ja bijvoorbeeld. Er zijn zoveel manieren :) en als je je stemsysteem al niet goed uitdenkt, dan klopt de rest waarschijnlijk ook niet.

@bert: oh oh oh. Die deuren van jou ook... Altijd maar onderhoud vragen :+

Nou nee hoor , alles is top spul en goed gemonteerd , kijk maar bij jullie , doet het al zeker 2 maanden perfect ( ik ga het alleen programmeren dat die voor Ohnda's dicht blijft ) !
 
moet er weer niet eens een ritje georganiseert worden ???? er wordt weinig gereden door het vp topic de laatste tijd geloof ik :(
 
Laatst bewerkt:
Vandaag richting Alkmaar op de rr :] broapbroap lekkahhhh *D
 
Laatst bewerkt:
@DRS930: Heb je toevallig een voornamelijk witte XT660? Zo ja, kan het zijn dat ik je (zonder sticker dan) vanmiddag gespot heb bij de stoplichten bij DC Berkel rond 15:40?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan