Het Voorne-Putten Topic Deel 40 "Enjoying the summer"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond :W

Zo weer thuis van een heerlijke vakantie in Spanje! Waar het gelukkig wel 30 graden met zon was ipv dat drama weer hier!

ATB heb ik nog wel op 2 wielen staan :+
 
Op onze afdeling zeker wel kan ik je zeggen, kom geregeld zwaar naar de kl*te terug van de job en ruik dan ook niet meer naar bloemetjes :') Zit toch bij dezelfde baas als mrt... :P
 
Laatst bewerkt:
Op onze afdeling zeker wel kan ik je zeggen, kom geregeld zwaar naar de kl*te terug van de job en ruik dan ook niet meer naar bloemetjes :') Zit toch bij dezelfde baas als mrt... :P

Kan me niet meer herinneren dat ik uitgerust thuis kwam na een dag werken.... -O-

maar dat heb je met die nukubu's....die geloven alles wat de telegraaf schrijft over ambtenaren :+
 
Kan me niet meer herinneren dat ik uitgerust thuis kwam na een dag werken.... -O-

maar dat heb je met die nukubu's....die geloven alles wat de telegraaf schrijft over ambtenaren :+
Jij hebt ook een job waar je flink op moet letten en dingen uit moet zoeken, daar word je na 8 uur ook niet frisser op. Vroeger gingen we nog wel eens naar het werk voor onze rust, dat waren nog eens tijden... :+

Al zijn er idd nog steeds mensen die liever lui dan moe zijn, maar die heb je denk ik overal wel.
 
Guys! Voor een ieder die vandaag met de motor door hoogvliet naar de snelweg rijdt bij de Mac:

LET OP!!!!!

er liggen anti oliekorrels (weet niet hoe die dingen heten) over alle rotondes!!!!! En de laatste rotonde voor de Mac ligt compleet vol op t wegdek!!!!
Allesbehalve prettig! Uitkijken dus!

Ik vond t niet zo fijn wakker worden op de motor iig...
 
Laatst bewerkt:
Ik zag ze er vannacht druk bezig zijn met wegwerkzaamheden, zal daar ook wel mee te maken hebben :Y

Bedankt voor de heads up Vief!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan