Het Voorne-Putten Topic Deel 40 "Enjoying the summer"

Status
Niet open voor verdere reacties.
En een goeden avond :W

Vanmiddag na de arbeid gelijk de nieuwe kuipruit gemonteerd. De bubble is nu iets hoger, zal ietsje schelen denk ik. De randen van de ruit zijn net als die van de kappen iets dikker dan de rest, de ruit is ook bijna net zo dik als de topkuip. Echt wel mooie kwaliteit, en dat voor €12,61 incl verzenden :P
Zo was ie:
full


En zo is ie nu *D
full
 
Ik had niks meer gelezen en begreep via via dat onze projectbouwert sowieso niet meer ging rijden.
Ga het niet meer redden nu......
 
Was niet echt aan jou gericht maat!! Meer degene die hier afspreekt en vervolgens ff vergeet hier af te zeggen terwijl we staan te wachten
 
Als ik had geweten dat jullie wel gingen had ik gekomen.
Nu maar aan m'n Slopel rommelen. :)
 
Ik kan pas rond 13:00 u een ritje maken, dan liggen de kids op bed. Nu ff naar de pomp om wat lucht in de bandjes van Collin zijn loopfiets te pompen. Echt fijn die grote ventielen op die kleine bandjes :/
 
Ik kan pas rond 13:00 u een ritje maken, dan liggen de kids op bed. Nu ff naar de pomp om wat lucht in de bandjes van Collin zijn loopfiets te pompen. Echt fijn die grote ventielen op die kleine bandjes :/

Of je koopt bij de Action zo'n mooie pomp met aansluiting voor fiets en autoventiel, zit zelfs nog een meter op ook.
En dat voor maar een paar euro. ;)
 
Mogge....was pas over 11.00 wakker....was even vergeten dat ik gisteren late dienst had...

Ga het ook niet meer redden vandaag....te veel andere afspraken -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan