Het Voorne-Putten Topic Deel 40 "Enjoying the summer"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sommigen waren volgens mij de discussies (voornamelijk mbt rijgedrag) een beetje zat (tussen de jongere en wat oudere garde) en zijn overgestapt naar andere topics.
Anderen hebben het druk met andere dingen, sommigen daarvan weten hun motor zelfs niet eens meer te vinden, laat staan mf.
Ik reageer ook niet zo heel veel als er niet veel gepost wordt, maar lees wel mee...
 
Laatst bewerkt:
Sommigen waren volgens mij de discussies (voornamelijk mbt rijgedrag) een beetje zat (tussen de jongere en wat oudere garde) en zijn overgestapt naar andere topics.
Anderen hebben het druk met andere dingen, sommigen daarvan weten hun motor zelfs niet eens meer te vinden, laat staan mf.
Ik reageer ook niet zo heel veel als er niet veel gepost wordt, maar lees wel mee...

:^
 
Sommigen waren volgens mij de discussies (voornamelijk mbt rijgedrag) een beetje zat (tussen de jongere en wat oudere garde) en zijn overgestapt naar andere topics.
Anderen hebben het druk met andere dingen, sommigen daarvan weten hun motor zelfs niet eens meer te vinden, laat staan mf.
Ik reageer ook niet zo heel veel als er niet veel gepost wordt, maar lees wel mee...

Idd. Helemaal waar :Y

Motor staat onder een dike laag stof en zooi (geen zin om te rijden en ledematen die niet echt meewerken om te rijden. Meer interesse in sleutelen dan rijden), post niet zo heel veel meer en lees af en toe nog wel eens mee maar geen zin meer om te reageren bij een discusie o.i.d.

En een aantal lui op de tenen getrapt, kunnen niet tegen kritiek (heb ik zelf ook wel eens last van).

Terwijl dit topic toch echt een heel leuk topic was waar alles kon en waar de meeste toch wel een apart gevoel voor humor hadden alleen werd dat door een aantal niet meer gewaardeerd.

Gelukkig zijn er nog een aantal lui uit dit topic waar je buiten mf nog steeds een hoop lol kunt beleven en die op deze manier op de oude voet verder gaan (iedereen blij toch?).
 
Laatst bewerkt:
Hmm jammer, ik als jonge motorrijder vond het wel leuk met meerdere zo in contact te komen.
kan het buiten dat wel goed begrijpen!
Grtz
 
Idd. Helemaal waar :Y

Motor staat onder een dike laag stof en zooi (geen zin om te rijden en ledematen die niet echt meewerken om te rijden. Meer interesse in sleutelen dan rijden), post niet zo heel veel meer en lees af en toe nog wel eens mee maar geen zin meer om te reageren bij een discusie o.i.d.

En een aantal lui op de tenen getrapt, kunnen niet tegen kritiek (heb ik zelf ook wel eens last van).

Terwijl dit topic toch echt een heel leuk topic was waar alles kon en waar de meeste toch wel een apart gevoel voor humor hadden alleen werd dat door een aantal niet meer gewaardeerd.

Gelukkig zijn er nog een aantal lui uit dit topic waar je buiten mf nog steeds een hoop lol kunt beleven en die op deze manier op de oude voet verder gaan (iedereen blij toch?).


Dus je cafe racer is ondertussen eindelijk klaar ????? :P
 
Normaal lees ik alleen maar mee, en zwaai ff bij het openen van een nieuw hoofdstuk. ik zit zelf veel op het oude lullen topic. ik mag die gasten graag, maar toegeven je moet er wel tegen kunnen ;)

voor het gepraat over rijstijlen zijn specifieke topics, dat weet toch eenieder?
kan er dan niet 2 groepen gemaakt worden met de ritjes?


ikzelf vind het wel leuk om op een droge zondag ff een patatteke pinda te scoren op het kompas
 
Normaal lees ik alleen maar mee, en zwaai ff bij het openen van een nieuw hoofdstuk. ik zit zelf veel op het oude lullen topic. ik mag die gasten graag, maar toegeven je moet er wel tegen kunnen ;)

voor het gepraat over rijstijlen zijn specifieke topics, dat weet toch eenieder?
kan er dan niet 2 groepen gemaakt worden met de ritjes?


ikzelf vind het wel leuk om op een droge zondag ff een patatteke pinda te scoren op het kompas
Er waren ook wel eens ritten vanuit hier, ook met de snellere gasten. Als het te hard ging, dan splitste dat automatisch wel.

Maar daar ging het eigenlijk niet eens om. Er werd wel eens een verhaal gepost over dat iemand een bekeuring had ontvangen of mazzel had ivm een bijna bekeuring. Dan werd er gereageerd door sommigen dat ze dat niet gek vonden ivm zijn rijstijl. Dan kwam er weer een mega discussie over en van bepaalde opmerkingen of gedachtegangen werd niet iedereen blij zeg maar. Of Brag&Boost kwam weer eens om de hoek kijken in een discussie, dan ging het ook weer los.

Sindsdien zijn er een aantal hier weggegaan, zagen het niet meer zitten. Over het algemeen best jammer, buiten die discussies om was dit zeker een gezellig topic. :/
 
Laatst bewerkt:
was idd altijd een gezellig topic hier , zal in het weekeend ff wat footjes plaatsen van een restauratie van een monkey uit 1967 ,mischien wel leuk en kunnen we de boel weer een beetje op gang krijgen hier :P :P
 
Dit was hem :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
full

full

full

full


En hoe die er nu bijstaat zie je na dit weekend !!! -O- -O- -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan