Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prima joh je geeft maar een gil, hij staat nu nog bij Ton en ga hem van de week helemaal nalopen en klaar maken voor het seizoen, hij staat al een tijdje stil ondertussen dus beter even goed checken.
Toppie, thanx :t

Gaat nog wel ff duren hoor, eerst betere temperaturen krijgen om te kunnen spuiten :)

Is wel verstandig om 'm ff te vertroetelen voordat ie weer aan de bak mag. Vette bike vind ik het :9~
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen, :W

Mooie VTR Spok,en wijs dat je hem laat nakijken na lange stilstand,kun je lekker fris knallen!

Werk ze allemaal vandaag, :)
 
Heeft er iemand ervaring met Schubert helmen? Zit te kijken om een Schubert S2 te kopen omdat ik met mijn huidige helm veel last heb van wind suizen langs me vizier.
 
Goeiemorgen, net weer beetje terug aan het lezen en zie dat iedereen lekekr druk is!
Ik ben nog naar de motorbeurs geweest zondag, was wel bikkelen met de wind en regen...
However wel oordoppen aan laten meten!

Momenteel (komende maanden) op Shell Pernis voor me werk uitgezonden! Dus zal vol druk zijn.. hopelijk wordt het weer wel beter.. want man wat is dit dramatisch.

:W
 
Heeft er iemand ervaring met Schubert helmen? Zit te kijken om een Schubert S2 te kopen omdat ik met mijn huidige helm veel last heb van wind suizen langs me vizier.

Ik heb ruim 3 jaar een S2, is een fijne helm. Voordeel, stil en mechanisme werkt goed. Nadeel, ik moet hem openklappen voor ik hem op en af kan zetten. Ik heb een XS vanwege een klein hoofd, wellicht dat dat daar aan ligt.
 
Ik heb ruim 3 jaar een S2, is een fijne helm. Voordeel, stil en mechanisme werkt goed. Nadeel, ik moet hem openklappen voor ik hem op en af kan zetten. Ik heb een XS vanwege een klein hoofd, wellicht dat dat daar aan ligt.

Een S2 is een integraal helm en geen systeemhelm want dat is de C2 ;)
Had je dan niet de C2 systeemhelm?

Bij Hans van Wijk hebben de voor de S2 voor een mooi prijsje.... :9~
 
Mogguh :W

De pekel zal nu toch ondertussen wel weg gespoeld zijn dus nu opschieten met die zon !
 
Zitten in het Vennebos. Hier is het overwegend droog met zo nu en dan de zon en en heel soms een klein spatje regen. Maar ach, in het zwembad word je toch ook nat :P
 
Gisteren in de regen naar huis gereden met de motor, was gelijk een mooie test voor m'n nieuwe achterband, heeft zich netjes gedragen, valt weer niet tegen.

Vandaag maar met de auto zo te zien..
 
Goedemiddag, :)

Wel even uitkijken met je gas hé? Zaterdag vroeg naar Ton, mijn bandjes om laten leggen op de andere wielen. Eindelijk :+ . En dan in de middag, als het lekker weer is tenminste, ook maar eens een stuk gaan rijden.
Die pekelzooi zal dan wel weg zijn.

Vandaag was het hier typhusweer, regen en nog eens regen.

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan