Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Ik heb geen fb, insta of tinder :+ .
Als iemand, die ik helemaal niet ken, mij wil volgen dan krijg ik kriebels (en niet de goede).
Via MF wel eens iemand gehad die mij zocht.
Hij belde aan de hand van foto's op MF aan de deur bij een rijtje huizen.
Aan zijn open uitlaat merkte ik later dat hij vaker langs was geweest.
Ik zat een keer achter de laptop met de gordijnen dicht en weinig licht, en merkte dat er voor de deur op de stoep een motor met veel mechanisch lawaai en voorzien van een open uitlaat werd gestart en wegreed.
Meneer kwam nog een keer op zondag overdag speciaal uit Delft naar Berkel en Rodenrijs voor een moment dat ik wel thuis was.
Hij belde aan met het verhaal dat hij iemand zocht i.v.m. een wetenschapsbaan bij de TU Delft. 8)7
Toen ik zei dat ik niet de veronderstelde opleiding had (en dacht ga z.s.m. weg man) ging hij weer weg op de oude XT600 met de eerder gehoorde open uitlaat.

Maar je voelt je op dat moment wel te kijken gezet.
Ook zonder FB/insta ben je al bekend Martijn. 🥳 :P
 
Laatst bewerkt:
Er is er maar 1 die me mag volgen @SparkViv :Y

;)
Ik heb je circuitdagen wel gevolgd, maar ga in ieder geval niet op dezelfde dagen.
De limiet voor inschrijven is een rondetijd van 2.10.
Dus ik neem aan dat ze geen aparte groepen hebben om helemaal vrij te rijden.
Ik lees het ook niet zo snel verder??
Lastige site als je iets anders zoekt dan rijden met begeleiding en informatie over verschillende groepen, dagschema.. :)
 
Geen idee waarom je op MF iemand zou willen volgen :? Ik had volgens mij laatst ook een volger, als ik amper rijd, valt er weinig te volgen.... :') :X

Op FB heb ik alleen maar een motorgerelateerd profiel, speciaal aangemaakt voor de sp groepen. Maar heb al iets van 90+ ”vrienden” over de hele wereld :P Zijn voornamelijk ook alleen gasten uit de SP groepen (zal vast zijn omdat er een kleine modificatie aan mijn sp gedaan is) ken er irl hooguit maar iets van 10 :') Zelf volg ik helemaal niemand, vervuilt mijn “tijdlijn“ en daar heb ik allemaal geen tijd voor.... :N
 
Ik heb op YouTube een filmpje die genoeg views heeft om wat te verdienen met reclame. En daardoor ook veel volgers die ik niet ken. Maar ben er niet actief mee bezig. De video alleen online gezet om te delen met een paar mensen. Een oud filmpje over een politiecorps die motorrijden in formatie, en de meest onmogelijke figuren maken. Blijkbaar vinden meer mensen het mooi. 8)7

Ik zet geen link, want dat is reclame.
En die heb ik er nog niet in gezet.
Dus ik verdien er toch niets mee. :+
 
Ik heb je circuitdagen wel gevolgd, maar ga in ieder geval niet op dezelfde dagen.
De limiet voor inschrijven is een rondetijd van 2.10.
Dus ik neem aan dat ze geen aparte groepen hebben om helemaal vrij te rijden.
Ik lees het ook niet zo snel verder??
Lastige site als je iets anders zoekt dan rijden met begeleiding en informatie over verschillende groepen, dagschema.. :)
Bij 2the experience alleen boven 2.10 inderdaad, bij Racecracks is niveau 3&4 vrij rijden. Als ik daar zat dan ging ik mee naar Spanje in maart, lekker warm.
7 mei op assen is dus nog een optie, maar dan zou ik jou moeten volgen ;).
 
Nu wordt het duidelijk..
In eerste instantie op een schaal van 1-creepy zit dit toch ook wel op 9, maar het kwartje is gevallen door de Boxer.
Het is mijn collega die gisteren geslaagd is voor zijn rijbewijs, die had ik ff niet verwacht _O-.
Bas, je hoeft niet op te hoeren, welkom.
:W
En niet meer volgen, dat vind ik eng.

1578659532845.png
 
Bij 2the experience alleen boven 2.10 inderdaad, bij Racecracks is niveau 3&4 vrij rijden. Als ik daar zat dan ging ik mee naar Spanje in maart, lekker warm.
7 mei op assen is dus nog een optie, maar dan zou ik jou moeten volgen ;).
Volgend jaar is Zuid-Spanje wellicht wel een optie. ;)
Ik heb dat in 2010 en 2013 gedaan en twijfelde deze winter ook even, maar verschillende omstandigheden en ik ben niet fit genoeg.
In januari is het helemaal kicken qua temperatuurverschil.
Vooral in 2010 lag er een dik pak sneeuw in Nederland, de wegen waren zelfs platgereden.
Volgens mij was er toen een tekort aan pekel.

Je stapt op het vliegtuig en vervolgens loop je in korte broek en T-shirt het vliegveld weer af in Spanje. *O* :9~
De eigen motorfiets gaat met de vrachtwagen een paar dagen eerder rechtstreeks naar het circuit.

13CA-9438.jpg

Knipsel2.jpg


Motor op het krat waarmee hij gelost werd.
Barry Veneman was de chauffeur van de pompwagen. 8)7 :9

En mijn belangrijkste foto's van de week alleen in Spanje. :Y

Knipsel.JPG

Knipsel1.JPG
 
Laatst bewerkt:
Nu wordt het duidelijk..
In eerste instantie op een schaal van 1-creepy zit dit toch ook wel op 9, maar het kwartje is gevallen door de Boxer.
Het is mijn collega die gisteren geslaagd is voor zijn rijbewijs, die had ik ff niet verwacht _O-.
Bas, je hoeft niet op te hoeren, welkom.
:W
En niet meer volgen, dat vind ik eng.

Bekijk bijlage 1456723
Het is wat stil in het sport-boxer topic. Dus nieuw vlees is welkom. *O*

Ik heb ook wat volgers die ik niet ken. _O-
En profielweergaven 1.880 :? ik heb natuurlijk zelf 1.800 keer gekeken :+ , maar wie zijn die overige 80? :')
 
Als het circuit gebeuren bevalt en ik een natuurtalent blijk te zijn, dan ga ik volgend jaar in maart mee naar Alcarras.
Volgens mij is het een moetje, want als de eerste niet bevalt moet je nog twee keer. :+
Maar het gaat vast wel goed komen, ik kan me niet anders voorstellen. :9~
 
Omg :') van die gasten die extra willen betalen als je kan zien dat ze gedragen zijn. Whaha! ik vraag me echt af of ze dan ook wel eens de respons van dames krijgen die ze hopen.

Maareh zo hebben jullie elkaar dus ontmoet? :+ O-) _O-

(Sorry, kon t niet laten haha)



Valt dan toch weer alles mee he Bert *D
Goed begin van 2020! :P

Is die scudo beetje formaat transporter bus ofzo? Of is ie lager? Kan t niet zo goed inschatten op de foto
de Scudo is net een klein beetje kleiner dan een transporter . Is wat meer gericht als prive auto met laadruimte !
Het is wel een diesel dus duur in de wegen belasting maar als je meer dan 18000k per jaar rijd haal je het er uit . Verbruik is 1 op 13,5 !
 
Man man wat een verhalen! Leuk om wakker mee te worden! 😂😂😂


@SparkViv thanks! Motorrijden doe ik nog zeker wel elke dag! 😎

Andere vraag, mijn schoonpa heeft meer gezeik met starten, zou dat door de E10 kunnen komen? Ik heb er zelf volgensmij niet veel last van. Maar graag jullie ervaring/mening! 👌
 
de Scudo is net een klein beetje kleiner dan een transporter . Is wat meer gericht als prive auto met laadruimte !
Het is wel een diesel dus duur in de wegen belasting maar als je meer dan 18000k per jaar rijd haal je het er uit . Verbruik is 1 op 13,5 !

Dat is best netjes. Doet mijn civic ook maar, waarschijnlijk moet ik wat minder sportief gaan rijden :X.
 
Man man wat een verhalen! Leuk om wakker mee te worden! 😂😂😂


@SparkViv thanks! Motorrijden doe ik nog zeker wel elke dag! 😎

Andere vraag, mijn schoonpa heeft meer gezeik met starten, zou dat door de E10 kunnen komen? Ik heb er zelf volgensmij niet veel last van. Maar graag jullie ervaring/mening! 👌

Noem me paranoia maar ik tank alleen E5/98 met de motor en auto...
ik vertrouw de e10 meuk niet. Zeker niet met mijn auto, aangezien ik daar weinig mee rij
 
Dat doe ik dus ook. Ik zit niet op problemen te wachten..
Heb al zoveel ellende verhalen gehoord over E10 dat ik het niet gebruik. Trouwens, ik heb alleen maar carburatie motoren hier, sommige,2, zijn al meer dan 40 jaar oud, en ze starten altijd. Die paar centen meer voor E98 wegen niet op tegen de kosten voor een reparatie aan de carbs.
Verder zijn mijn modernere ZRX'en me heilig. Geen gedonder ermee. :]
 
Dan heb je inderdaad niets teveel gezegd :} , ik dacht dat je een Belgische telling aanhield. :+

Paar weken terug ingeschreven voor 7-5, moet het gewoon een keer gedaan hebben (en vaker als het bevalt). Jammer dat het voor mij ver weg is,
Op de valreep van dit jaar nog 3 dagen bij 2theexperience geboekt, Midland, Assen en Zandvoort 8-)
Hopelijk geen neerslag die dagen, ik ging er in 2012 ook helemaal voor, maar kwam van een koude natte kermis thuis.
Maar om een circuit te leren kennen is het minder erg.

Voor komend jaar heb ik er ook weer zin in. :]
 
Man man wat een verhalen! Leuk om wakker mee te worden! 😂😂😂


@SparkViv thanks! Motorrijden doe ik nog zeker wel elke dag! 😎

Andere vraag, mijn schoonpa heeft meer gezeik met starten, zou dat door de E10 kunnen komen? Ik heb er zelf volgensmij niet veel last van. Maar graag jullie ervaring/mening! 👌
Ik probeer mij in te houden in ieder geval. _O-
Big brother is watching us (zelfs voor de rechter kwamen er veel berichten van MF voorbij :') ).
Net nog wel elders een post gedaan dat ik over de Brienenoord heb gereden als spookrijder. :+

Je schoonpa moet meer gaan rijden? :9
In ieder geval geen E10 tanken als de motor steeds enkele weken stilstaat.
Helaas.
 
Ik zit even wat foto's voor een backup in te delen op jaartal. :P

*O* Motor-Forum Het Voorne Putten Topic 2003. *O*

Dagje wheelieday Tholen met @mick85 . :P

P1010177web.jpg

P1010178web.jpg

P1010179web.jpg

P1010182web.jpg

P1010186web.jpg


Michael in 2003!! ;)

P1010185web.jpg


Ik was op de crosser aan de linkerzijde. Met de mooie bandjes. :+ :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan