Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Is dat een beetje goede toko?

Ik mag van de verzekering nog zon mooi SCM alarm laten inbouwen, en ik zat er aan te denken om dat daar te laten doen.
Naar een andere verzekering overstappen dan maar. :+

Ik ben er nog nooit geweest, maar er zijn nog twee andere Ducati rijders hier. :Y
 
Donderdag kan ik mee. :P

Vandaag de goede uitlaten weer er op gezet, was meer werk dan ik dacht.
Ik ga donderdag maar met de auto geloof ik...
Ik hou er helemaal niet van als iemand anders aan mijn motor of auto sleutelt en ik wil gewoon kunnen slapen vanavond :).
Als het antwoord bij HK me niet bevalt, dan stuur ik ze op naar Rooske.


20200331_154201.jpg
 
Vandaag de goede uitlaten weer er op gezet, was meer werk dan ik dacht.
Ik ga donderdag maar met de auto geloof ik...
Ik hou er helemaal niet van als iemand anders aan mijn motor of auto sleutelt en ik wil gewoon kunnen slapen vanavond :).
Als het antwoord bij HK me niet bevalt, dan stuur ik ze op naar Rooske.


Bekijk bijlage 1480427
Check, dan heb ik geen stok achter de deur om de olie bij de HP2 te verversen. :t

Ik prefereer verder altijd de motor, zeker met dit weer.
Dan maar een losse veerpoot met een tieribje. :+

DSC_0201.JPG
 
Ben dat gekloot bij de pompstations helemaal zat, iedereen met z'n gore klauwen aan de luchtpompt, en het ventiel wat net niet lekker zit.. laat staan of ik erbij kan.
Dus wil een voetpompje nemen, Mensen ervaring met zoiets dan maar? gaat maar voor 2.0 tot 3 bar max..

Voetpomp auto
 
Ben dat gekloot bij de pompstations helemaal zat, iedereen met z'n gore klauwen aan de luchtpompt, en het ventiel wat net niet lekker zit.. laat staan of ik erbij kan.
Dus wil een voetpompje nemen, Mensen ervaring met zoiets dan maar? gaat maar voor 2.0 tot 3 bar max..

Voetpomp auto
Ik heb deze ook, het exacte model komt overal en nergens vandaan. En voor de helft van de prijs. Maar ik prefereer de gewone fietspomp van de Action.
En altijd een losse digitale meter ter controle. Zeker bij de motor. :)
 
Ik heb deze ook, het exacte model komt overal en nergens vandaan. En voor de helft van de prijs. Maar ik prefereer de gewone fietspomp van de Action.
En altijd een losse digitale meter ter controle. Zeker bij de motor. :)

Dit heb ik ook. Een deftige fietspomp met het handje en dan een losse analoge meter ter controle. Ik pomp hem net wat voller dan gewenst met de fietspomp en laat hem met de analoge meter net iets af tot de gewenste druk.

Pomp: Pomp Cordo Easy Blaster, metallic silver, - - Bike Totaal fietsenwinkels
Meter: Rothewald analoge bandenspanningmeter met bandprofielmeter kopen | Louis motor – kleding en techniek
 
Die wasstraat heenvliet naast de beren is dacht ik gratis lucht en goed onderhouden.

Heb zelf een compressor echt ideaal houd de meter op de compressor aan dus zo klaar.
 
Ben dat gekloot bij de pompstations helemaal zat, iedereen met z'n gore klauwen aan de luchtpompt, en het ventiel wat net niet lekker zit.. laat staan of ik erbij kan.
Dus wil een voetpompje nemen, Mensen ervaring met zoiets dan maar? gaat maar voor 2.0 tot 3 bar max..

Voetpomp auto

Dat is inderdaad een ramp.
En dan ook nog dat je de meter nooit kan zien als je op je knieen zit, en ik hoor ook nooit het piepje.
Ik ga ook maar es zon pompje proberen.
 
Dat is inderdaad een ramp.
En dan ook nog dat je de meter nooit kan zien als je op je knieen zit, en ik hoor ook nooit het piepje.
Ik ga ook maar es zon pompje proberen.

precies dit! zelf met de auto is het kut om het piepje soms goed te horen!

@Ramsteen werkt dit goed voor de moto bandjes?
 
Voetpomp werkt top, doe ik al tijden op die manier.
Eerst ff de digitale meter erop, beetje bijpompen, nameten en klaar is Klara.
Plus ik weiger €1 te betalen voor lucht :')
 
Dat is inderdaad een ramp.
En dan ook nog dat je de meter nooit kan zien als je op je knieen zit, en ik hoor ook nooit het piepje.
Ik ga ook maar es zon pompje proberen.
Op Zandvoort moet er altijd tot 1.4 bar uit, toch rij ik soms met de warme banden naar huis.
Dan staat de motor een paar weken stil, of ik moet veel te laat weer ergens heen, snel langs de onbemande pomp met een lege tank, oh ja banden oppompen want ik wil wel knallen de oprit op... hoor je inderdaad dat piepje niet door de helm en oordoppen. _O-

Vaak maar op gegokt dat het goed was.

Anderhalf jaar geleden bij de toermotor een keer gehad dat de voorband compleet leeg was in plaats van voller.
Er was een storing bij het vulpistool... goh wat voelt de motor zwaar. :')

Gelukkig ook een pomp aan de overzijde van de weg. Wel kunst en vliegwerk om de compressor aan te zetten met een lege band. _O-
Daarna op de zaak even de storing doorgebeld naar de Tango.

Lees later op MF ook nog hetzelfde verhaal van iemand anders die het een paar dagen eerder had, maar dan niet even bellen. :P
 
Laatst bewerkt:
Ik ga altijd bij de pomp bij de molen om de banden op te pompen, werkt prima dat apparaat. Thuis heb ik wel een fietspomp met meter er op en diverse adapters, werkt ook prima (volgens mij van de action)
 
Wat een geniale pompjes die voetpompen! Gelijk besteld, want ik haat het om bij de pomp te klooien.
Bij goedhart zit zelfs een tankstation die 1 euro durven te vragen voor lucht :')
Gaat toch nergens over.
Zo'n pompje van 15 euro heb je er dan zo uit.
En niet van die extreem vieze klauwen in je handschoenen na het oppompen bij de pomp :P
 
Voetpomp werkt top, doe ik al tijden op die manier.
Eerst ff de digitale meter erop, beetje bijpompen, nameten en klaar is Klara.
Plus ik weiger €1 te betalen voor lucht :')
Ik heb een historie met voetpompen, goedkope elektrische nep compressortjes en een fietspomp of vijf in tien jaar.
Veel enkele cilinder voetpompjes trap je scheef en hebben weinig inhoud, de electrische puffen amper lucht en vooral veel lawaai.
Met de dubbele cilinder dacht ik dat het gouden ei was uitgevonden, maar de opbrengst vind ik daar ook lager dan bij een simpele fietspomp.
Voor een halve bar moet je aardig blijven trappen. :?
 
Laatst bewerkt:
Twee weekjes wachten op Ali, maar het moet goed gaan. Is ook geen tientje, dus toch maar even geïnformeerd. O-)

Screenshot_2020-04-02-10-47-08.png


Werkt wel goed die antwoord robot.
In een fractie van een seconde beantwoord ze al je vragen.
Eva. 😍
 
Blij dat ik met de auto ben, de poten moeten uit elkaar, leek me al logisch. Had ik hier een uurtje of wat in m'n leren pak moeten zitten.
Even afwachten wat er mis is.
 
Blij dat ik met de auto ben, de poten moeten uit elkaar, leek me al logisch. Had ik hier een uurtje of wat in m'n leren pak moeten zitten.
Even afwachten wat er mis is.
Gelijk een goede test. Fixen en de terugrit. :P
Maar als er dan een nieuw onderdeel in moet had je alsnog naar huis gemoeten na enkele uren. :Y
 
Ik had net een romantisch momentje. :Y
Een leuke blonde dame stond mij stokstijf, maar doordringend, aan te kijken.
Dus ik ging ook stilstaan en keek haar in de mooie ogen aan.
We leken samen als door de bliksem getroffen, wat een mooi moment van totale stilte. :9
Toen bedacht ik mij vanachter het winkelwagentje dat ze misschien wel het winkelpad in wilde lopen.
Dus toen maar stilletjes verder gelopen.
En ze kwam ook gelijk in beweging.

Ik zal haar blik nooit vergeten. :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan