Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Nog duikers op zoek naar een leuke aanbieding? :P
 

Bijlagen

  • Screenshot_2020-07-09-18-05-51-04.png
    Screenshot_2020-07-09-18-05-51-04.png
    85,7 KB · Weergaven: 8
Of een andere reactie...

Nou meneer, kenteken zegt me even niets, weet u wel zeker dat het om een van onze chauffeurs ging? Het was vandaag niet echt lekker weer met die regen, vertroebelt ook een beetje uw zicht door uw voorruit. Wij hebben nl nooit haast en rijden heel ontspannen van klant naar klant, bij PostNL is dat wel anders. Lijkt me dus niet echt geloofwaardig. Nou, doei... :W




:+


Al lijkt deze reactie wat meer onwaarschijnlijk, maar net zo onzinnig, als een reactie als hiervoor (die best nog eens realistisch kan zijn) 🥴😐
 
Laatst bewerkt:
Net ff gekeken, zijn grappige dingen, wat moet zo'n ding "normaal" kosten?
Ik kan helaas niet meer duiken sinds mijn ongeluk.
Voor die tijd ook op open zee geweest, nu is snorkelen de zaak.
Misschien zou ik met zo'n apparaat wel wat meer concentratie hebben.

Maar de adviesprijs is €599,- :)
 
Al lijkt deze reactie wat meer onwaarschijnlijk, maar net zo onzinnig, als een reactie als hiervoor (die best nog eens realistisch kan zijn) 🥴😐
Ik verwacht er ook weinig van.. maar al zouden ze eventueel de chauffeur aanspreken.. dan kan die weer wat leren.
Heb ik mijn steentje bijgedragen aan een iets grotere veiligheid in het algemeen en voor iedereen. O-)
 
Ik kan helaas niet meer duiken sinds mijn ongeluk.
Voor die tijd ook op open zee geweest, nu is snorkelen de zaak.
Misschien zou ik met zo'n apparaat wel wat meer concentratie hebben.

Maar de adviesprijs is €599,- :)
Dat is dan idd wel een mooie aanbieding :Y
 
Ik verwacht er ook weinig van.. maar al zouden ze eventueel de chauffeur aanspreken.. dan kan die weer wat leren.
Heb ik mijn steentje bijgedragen aan een iets grotere veiligheid in het algemeen en voor iedereen. O-)
Zo is het ook, ze rijden wel met de “reclame” van het bedrijf op de bus, dan wil je niet met dat soort chauffeurs geassocieerd worden :N
 
Zo is het ook, ze rijden wel met de “reclame” van het bedrijf op de bus, dan wil je niet met dat soort chauffeurs geassocieerd worden :N
Yeahh.. dat is inderdaad de strekking van de mail. _O-
Al zijn het allemaal ZZPers tegenwoordig. Rare wereld. :P
 
Gisteren de boel nagelopen, olie ververst, luchtfilter schoon geblazen (bedankt voor de tip @Worldbeater ), bandendruk verlaagd en toch maar de standaard pijpen er op gezet. Hij houdt dan wel weer wat in, maar ik wil me focussen op het rijden en niet op de geluidspaal.

20200709_181105(0).jpg

Deze profi borging zit er niet voor niets, het moertje was losgelopen.
20200710_100421.jpg
 
Vanmorgen om 05:00 uur mijn nest uit gebeld (coördinator t/m zondag) :Z Collega’s stonden op het punt naar het werk te gaan, maar ons te visiteren object lag nog op het ankervak, tja, wat nu.... Aankomsttijd zou een paar uur vertraagd zijn, maar we hadden het idee dat die tijd ook niet gehaald zou worden. Dus de wachtcommandant maar even wakker gebeld (collega’s wakker, ik wakker, dan hij ook wakker, dat zal ‘m leren... :P) en de zooi maar afgeblazen. En maar goed ook, boot is nog steeds onderweg en een middagploeg is er niet, toedelidoki :W

Ben blij dat ik zo vroeg wakker was, heb al de hele ochtend van het lekkere weer kunnen genieten... |( :Z
 
Gisteren de boel nagelopen, olie ververst, luchtfilter schoon geblazen (bedankt voor de tip @Worldbeater ), bandendruk verlaagd en toch maar de standaard pijpen er op gezet. Hij houdt dan wel weer wat in, maar ik wil me focussen op het rijden en niet op de geluidspaal.

Bekijk bijlage 1521410

Deze profi borging zit er niet voor niets, het moertje was losgelopen.
Bekijk bijlage 1521409

Daar hebben ze borgdraad en een borgtang voor uitgevonden geen tiraps :+ 😁 die zijn voor nood .
Als je echt verder wil gaan met circuit rijden is het beste om het een en ander te borgen met loctite en borgdraad schilt je een hoop bouten en moeren en veilig gevoel.

Die tijden met zo circuitdag heb ik in het begin ook eens gehad, dat is niet leuk want je rust te weinig en eet en drinkt te weinig dus wordt sneller moe in de middag.
Na zo dag ben ik gaan vrij rijden vond het allemaal wel best gewoon je eigen rust nemen en de baan leer je ook beter kennen op je eigen tempo.

Veel plezier in ieder geval houd het rubber onder.
 
Iemand in het MT topic was op zoek naar een setje decal stickers, madame aan de bak gezet en ook maar even met de eigen MT aan de slag gegaan. Vond alleen het "Yamaha" wat aan de kale kant, dus misschien het logo er naast, of gewoon heel wat anders.

Origineel 1e model (was van origine een grijze sticker).
DSC_0052.JPG


Naar het nieuwere type decals van het eerste model mt07:
DSC_0053.JPG


Van het weekend maar eens buiten zetten en van een afstandje bekijken. Ziet er opzich wel netjes uit, maar wellicht gaan we nog met de kleuren aan de spelen (helemaal zwart of helemaal rood, of de kleuren
 
Laatst bewerkt:
Bijna gelukt, maar nu is het tijd om te sporten en dan een happie eten.
Vanavond nog even de laatste moeren vastdraaien.

Bekijk bijlage 1520959

Ik heb nog wat remblokken voor van de sv650 liggen dacht ik, dacht ook nog een rem bracket achter voor dat type, als je intresse hebt geef je maar een gil hoef er niet de hoofdprijs voor. Had altijd reserve remblokken bij me omdat die ineens heel hard kunnen gaan.
Ook nog een mosfit spanningsregelaar van een gen 2 en wat los spul.
 
Daar hebben ze borgdraad en een borgtang voor uitgevonden geen tiraps :+ 😁 die zijn voor nood .
Als je echt verder wil gaan met circuit rijden is het beste om het een en ander te borgen met loctite en borgdraad schilt je een hoop bouten en moeren en veilig gevoel.

Die tijden met zo circuitdag heb ik in het begin ook eens gehad, dat is niet leuk want je rust te weinig en eet en drinkt te weinig dus wordt sneller moe in de middag.
Na zo dag ben ik gaan vrij rijden vond het allemaal wel best gewoon je eigen rust nemen en de baan leer je ook beter kennen op je eigen tempo.

Veel plezier in ieder geval houd het rubber onder.
Bij Ducati is 3 gangen extra schroefdraad duidelijk teveel gewicht, nog holle bouten ook en het trilt..
Volgens mij werden ze in de showroom al voorzien van een tiewrap :).
Ik ga wel merken hoe de dag er in hakt, hopelijk slaap ik beter dan vorige keer en ipv bijna 2 uur middagpauze is doorknallen ook wel lekker, geen tijd voor een dippie.
Het weer lijkt in ieder geval mee te werken.

1594392651600.png
 
Zo is het ook, ze rijden wel met de “reclame” van het bedrijf op de bus, dan wil je niet met dat soort chauffeurs geassocieerd worden :N
;)

Bedankt voor het melden. Ik heb uw bericht doorgestuurd naar de desbetreffende persoon, deze zal de bezorger aanspreken op zijn rijgedrag. Excuses voor het ongemak.

Ik had er zelf geen last van, zat wel gezellig eerste rang. 😊
 
Vorig weekendje Assen had ik wat kleren in een tas gestopt, motorkleding in de auto gegooid, wat te eten en drinken en dat was het.
Nu gaan we met z'n tweeën, is er ineens een waslijst nodig met daarop blijkbaar uiterst noodzakelijke spullen (voor anderhalve dag), zijn twee sporttassen echt niet voldoende en maak ik me helemaal niet druk genoeg voor zo'n reis...
Ik ga de hond maar even uitlaten _O-.
 
Terug
Bovenaan Onderaan